Mitä tehdä kun....

yksinäinen

Eli kertokaa, mitä tehdä kun poikaystäväni on aivan hulluna metskästykseen ja näin syksyisin näen häntä tuskin ollenkaan. Tuntuu, että hänellä on jotain paljon tärkeämpää tekemistä, kuin olla kanssani. Miten saisin hänet viettämään enemmän aikaa kanssani? ja käymään metsällä vaikka muutaman kerran viikossa? Ymmärään sen, että metsästys on hänen harrastuksensa ja tärkeää hänelle, mutta minä olen(ko) hänen tulevaisuutensa... AUTTAKAA?

5

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitähän voi tulla teidän yhteinen harrastus.

• PöhheikönPiälysMiäs

Joo mukaan vaan aikoinaan mun vaimokin valitti siittä kun kaikki viikonloput meni koiran kanssa metällä, kerran sitten sanoin, että lähes mukaan no hiukan pitkinhampain se lähti, mutta nyt kulkee matkassa mielellän aina kun siihen on mahdollisuus, sanoo nauttivansa nuotiolla istuskelusta ja kahvinkeitosta mulle ja mun metsästyskavereille, suoritti jopa metsästystutkinnonkin nyt on oma haulikko ja muutaman jäneksenkin on saannut ja pyyn.
        Ja mikä on kivointa tässä, meidän suhde on parantunut kovasti yhteisen harrastuksen myötä..Kuntokin on nousut vaimolla kovasti.

• vpa

Mahdatko olla oma vaimoni, kun kuulostaa niin tutulta. Se vain pakkaa olla niin ihmisissä kuin koirissakin, että toiset ovat riistaverisiä ja toiset ei. Toiset enemmän, toiset eivät yksinkertaisesti pysty olemaan poissa metsistä.
      Yritä ymmärtää, harrastushan on hyvä, voisihan miehesi huonomminkin aikaansa viettää.
      Metsästyskausihan on sitäpaitsi lyhyt. Sehän alkaa vasta 10.8 kyyhkystyksellä ja päättyy jo huhtikuun lopussa kun majavat on kytätty.

• tytteli

Se on kyllä silleen että jos se nyppii niin se sit nyppii monta vuotta .Suosittelen todella tarkkaa harkintaa kannattaako jatkaa vai voisitko tottua siihen. Itsellä vähän toisenlainen ongelma.Nimittäin meillä käydään keskustelua siitä kumpi menee metsälle kun kumpikin sitä harrastetaan ja meillä on lapsia niin ei siis aina päästä yhtäaikaa.Naisena ymmärrän sinua mutta metsästäjänä tiedän että se on elämäntapa se harrastus.Voisit itsekkin mennä mukaan ulkoilemaan vaikka jos et metsästyksestä sinänsä kiinnostu.Toisen mielihaluja ei pidä yrittää muuttaa.Saattaa muuten muuttua koko ihminen ja mennä pilalle.

• Nimetön

Minä olen 12 vuotta, Lapsista ei pitäisi olla haittaa metsälle. Mukaan vain. Itsekkin harrastan jo metsästystä. Ens vuona ajattelin hirvenkin kaataa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2512
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      33
      1702
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1582
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1478
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1174
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      66
      1094
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1025
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      889
    10. 122
      861
    Aihe