raamatullinen maailmanloppu. Sitähän varmaan jokainen ateisti toivoo, koska sehän tarkoittaisi että raamatun Jumala olisi olemassa ja todellinen.
Asiaa jos alkaa kuitenkin tarkemmin ajattelemaan, haluaisin ehkä silti tietää enemmän tästä Jumalasta ja kysellä mikä hän on miehiään tai siis jumaliaan.
Koska raamatun Jumala oli välillä myös aika julma, armoton ja epäoikeudenmukainen.
Varmaan hänelle olisi miljoonia kysymyksiä joita päähän tulisi ja siinä tuhannen kysymyksen jälkeen varmaan Jumalalta menisi hermot ja hen heittäisi minut tulijärveen kiroillen "helevettiläinen tämänkö takia minä lopetin parin tuhannen vuoden torkut, vastatakseni kysymyksiin".
Minä ateistina toivo että minun elinaikanani tulisi
17
136
Vastaukset
- Ihana kohtalo
Ja palat pakana sitten helvetin lieskoissa ikuisesti!!Kuvittele miltä tuntuu kun nahkasi palaa ikuisesti ja et saa armoa mistään!!Ihan oikein sinulle!!
Jos tällainen jumala nyt jostain syystä olisi olemassa, niin niin ala-arvoiselle oliolle minulla olisi paljon sanottavaa. Moraalisesti niin ala-arvoinen olio ei ansaitse jumalan tittelia.
Jumala on verenhimoinen pikkumainen kusipää, jonka ratkaisut ovat kaikkivaltiaaksi väitetetyllä täsyin infantiilejä.
Sanottuani sanottavani näyttäisin oliolle keskisormelle ja sanoisin: F.U.C.K YOU!
Sitten menisin sinne hel.vet.tiin, jos sellainen paikka olisi olemassa (mutta siitähän ei ole näyttöä), eikä se olisi minusta mitenkään pelottavaa.
Minä olisin ainakin tehnyt moraalisesti oikean teon, kun taas tämä jahve ei ole tehnyt ensimmäistäkään moraalista tekoa - aina veri lentää ja ruumita. Onpa pikkumainen ku.si.pää tämä jahve.netpunk kirjoitti:
Jos tällainen jumala nyt jostain syystä olisi olemassa, niin niin ala-arvoiselle oliolle minulla olisi paljon sanottavaa. Moraalisesti niin ala-arvoinen olio ei ansaitse jumalan tittelia.
Jumala on verenhimoinen pikkumainen kusipää, jonka ratkaisut ovat kaikkivaltiaaksi väitetetyllä täsyin infantiilejä.
Sanottuani sanottavani näyttäisin oliolle keskisormelle ja sanoisin: F.U.C.K YOU!
Sitten menisin sinne hel.vet.tiin, jos sellainen paikka olisi olemassa (mutta siitähän ei ole näyttöä), eikä se olisi minusta mitenkään pelottavaa.
Minä olisin ainakin tehnyt moraalisesti oikean teon, kun taas tämä jahve ei ole tehnyt ensimmäistäkään moraalista tekoa - aina veri lentää ja ruumita. Onpa pikkumainen ku.si.pää tämä jahve.xxxxxx Jos tällainen jumala nyt jostain syystä olisi olemassa, niin niin ala-arvoiselle oliolle minulla olisi paljon sanottavaa. Moraalisesti niin ala-arvoinen olio ei ansaitse jumalan titteliä xxxxxx
Jumalaan uskovana olen täysin samaa mieltä kanssasi. Sellainen olio, kuin mitä kuvailet, ei todellakaan ansaitse jumalan titteliä. On hienoa, että sinulla on samat näkemykset kuin meillä Jumalaan uskovilla kreationisteilla.Jaakob kirjoitti:
xxxxxx Jos tällainen jumala nyt jostain syystä olisi olemassa, niin niin ala-arvoiselle oliolle minulla olisi paljon sanottavaa. Moraalisesti niin ala-arvoinen olio ei ansaitse jumalan titteliä xxxxxx
Jumalaan uskovana olen täysin samaa mieltä kanssasi. Sellainen olio, kuin mitä kuvailet, ei todellakaan ansaitse jumalan titteliä. On hienoa, että sinulla on samat näkemykset kuin meillä Jumalaan uskovilla kreationisteilla.Todellakin, kun on lukenut raamatun niin tämä raamatun jumala ja jeesus ovat sen luokan m.u.l.k.k.u.j.a, että jos he olisivat olemassa, niin kaikkein moraalittomimpia olioita.
Raamattu on potilaskertomus jahven psykopatologiasta.>Kuvittele miltä tuntuu kun nahkasi palaa ikuisesti ja et saa armoa mistään!!I
Pystyykö neiti helpostikin kuvittelemaan järjenvastaisia tuntemuksia? Minä en oikein siinä onnistu.
- Rapture Ready
Tajuat kai, että jos siitä vaiheessa kun ylösnousemus tapahtuu, on sinun kohdallasi liian myöhäistä muuttaa mieltäsi Jumalan olemassaolosta, jos siihen mennessä olet yhä ollut ateisti?
Uskovat ja katuvat otetaan, muut jätetään. Toivon hartaasti, että tajuat etsiä Jumalaa ennen kuin niin tapahtuu.>Tajuat kai, että jos siitä vaiheessa kun ylösnousemus tapahtuu, on sinun kohdallasi liian myöhäistä muuttaa mieltäsi Jumalan olemassaolosta, jos siihen mennessä olet yhä ollut ateisti?
Silloin kun saadaan todisteet käsityksen muuttamisen tarpeesta on täsmälleen oikea aika muuttaa käsitystään. Mielipiteiden muuttelu ilman päteviä perusteita on loputon suo, johon heitttäytyminen on järjetöntä.
>Toivon hartaasti, että tajuat etsiä Jumalaa ennen kuin niin tapahtuu.
Ehkä toivot, muta ketunhäntä kainalossa. Jos kaikki yhtäkkiä kääntyisivät lahkoosi, menettäisit siinä paikassa mahdollisuuden kuvitella olevasi muita parempi ja olisit vain yksi tasapää seitsemästä miljardista."Tajuat kai, että jos siitä vaiheessa kun ylösnousemus tapahtuu, on sinun kohdallasi liian myöhäistä muuttaa mieltäsi Jumalan olemassaolosta, jos siihen mennessä olet yhä ollut ateisti?"
Ei sillä ole mitään merkitystä vaikka muuttaisikin mieltä jumalan olemassaolosta. Jos kyseessä olisi raamatun (Abrahamin) jumala ei kukaan täysjärkinen silti alkaisi palvoa sellaista psykopaattiia, keskisormea moiselle näyttäisin ja menisin ilomielin helvettiin.
Mikä tahansa on parempi kuin palvoa ikuisuuden polvet ruvella maailmanhistorian kusipäisintä narsistia ja psykopaattia. On meidän kaikkien onni että Jahve on vain sairaan mielikuvituksen keksintöä.- Naurettavaa :D
"Toivon hartaasti, että tajuat etsiä Jumalaa ennen kuin niin tapahtuu."
Miksi muka toivoisit hartaasti? Ihan paskapuhetta ja tekopyhää pelleilyä! Johan teidän oppinne sisältävät, että kaikkia ei kuitenkaan temmata, joten mitä te olette siinä mitään toivomaan - täyttyköön Jumalan määräykset ja ihmisten vapaa tahto, eiks jeh?
- huutis.
En kyllä ymmärrä miksi ateisti toivoisi maailmanloppua. Lahkouskovathan sitä useinkin toivovat ja odottavat.
Käsittääkseni ateistit eivät yleensä usko jumaliin, joten miksi ateisti odottaisi pääsevänsä kysymään mitään sellaiselta jonka olemassaoloon hän ei edes usko?
Vaikka tiesinhän minä tämänkin, nimimerkki "katujen valtias" on mukafiksu uskis, joka yrittää esittää ateistia ja kuvittelee, että saisi sillä tehtyä taikauskosta jotenkin vähemmän idioottimaista.- Katujen valtias
Enhän minä Jumalaan uskokkaan, mutta jos raamatullinen maailmanloppu vastoin kaikkia todennäköisyyksiä tulisi, sehän olisi todiste kuolemanjälkeisestä elämästä ja muusta uskovaisesta hömpästä. Olisihan se hemmetin kiinnostavaa päästä kyselemään Jumalalta.
Eli kyllä tässä tapauksessa sinä olet se mukafiksu, ei kannata sinun ruveta salapoliisiksi Huutis:)
En kyllä ymmärrä miksi luulet minua uskovaiseksi..et ymmärrä koko aloituksen pointtia nähtäävästi.
- tavan tallaaja
Odotelkaa te jehovalaiset sun muut lahkolaiset sitä maailmanloppuanne vaan kaikessa rauhassa. Aihe tuskin meitä tavallisia uskovaisia saati ateisteja kiinnostaa.
- jyri
Raamatun Jumala ei ole suinkaan julma eikä epäoikeudenmukainen.
Pahoista vain tuntuu siltä koska Jumala on reilu hyviksille ja poistaa pahat pois häiritsemästä hyvisten hupailua.- ghfdsa
Kyllä raamatun jumala on julma. Tappoi egyptin esikoisetkin ilman sääliä...
>Pahoista vain tuntuu siltä koska Jumala on reilu hyviksille ja poistaa pahat pois häiritsemästä hyvisten hupailua.
Äläs nyt. Jos sinä ja mut kretupellet poistettaisiin palstalta häiriköimästä, siinähän menisi saman tien koko hupailukin kankkulan kaivoon."Raamatun Jumala ei ole suinkaan julma eikä epäoikeudenmukainen"
Ai, ettekös te uskovat ole sanoneet että kaikki, myös uskovat, ansaitsisivat oikeudenmukaisuuden nimessä joutua syntisinä helvettiin, mutta ottamalla Jeesuksen vastaan pelastajana saatte jumalan armon ja pelastutte? Tuohan on nimenomaan epäoikeudenmukaisuutta, /cnnuolijat pelastuvat ja muut eivät. Julmuutta taas on ikuinen kidutus.
Vanha testamentti kertoo erittäin julmasta ja epäoikeudenmukaisesta psykopaatista.
Uudessa testamentissa jumala taas ei tee yhtään mitään mistä voisi päätellä tämän luonteen, ainoastaan Jeesus kertoo jumalan olevan hyvä. Mikä muuttumattoman jumalan muutti yhtäkkiä sadistisesta paskiaisesta hyväksi ja rakastavaksi isäksi?
- vieras mies
On vaikea uskoa sellaiseen joka perustuu vain uskomiseen,
Todellinen maailman kuva jossa elämme on tuotu esille tieteellisesti.
Miten tiede pystyy tutkimaan jumalaa raamattuineen, raamattu ei ole tietosanakirja jumala on jos siihen uskoo ilman faktaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302748
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562207Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251773- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641308- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721260- 891075
- 90999
- 129942