Onko ketään hakenut tredun tammikuussa alkavaan lähihoitaja aikuiskoulutukseen ja joko ootte saanut tiedon/kirjeen opiskelijaksi pääsystä?
Vastaukset 6
- Vierashh
Tiedon sain kouluun pääsystä 26.11
Onnistuin poistaan viestin... viime vkolla tuli viesti mutta vasta varasijalla 5. Saa nähdä onnaako!
- Tredun haku?
Järjestetäänkö Tredussa vielä räätälöítyä aikuiskoulutusta Pilkingtonilta työttömäksi jääneille työntekijöille? Ja ovatko kaikki Tredusta valmistuneet lähihoitajat päässeet hoitoalan töihin?
- blääääbläää
Kannattaa kysellä. Ainakin ne ylöjärven tehtaan tyypit kaiketi jo piakkoin valmistuvat?? Itse valmistuin tredusta ja kaksi vuotta töitä tehty lähihoitajana.
- Tredun opinnot?
blääääbläää kirjoitti:
Kannattaa kysellä. Ainakin ne ylöjärven tehtaan tyypit kaiketi jo piakkoin valmistuvat?? Itse valmistuin tredusta ja kaksi vuotta töitä tehty lähihoitajana.
Onko sekä Tampereella että Ylöjärvellä lähihoitajan aikuiskoulutusta? Onko molemmissa mahdollisuus suuntautua lasten ja nuorten hoitotyöhön? Kuinka kauan opinnot kestävät ja millaisia työmahdollisuuksia lähihoitajilla on?
- Hannemaija1
Tredun opinnot? kirjoitti:
Onko sekä Tampereella että Ylöjärvellä lähihoitajan aikuiskoulutusta? Onko molemmissa mahdollisuus suuntautua lasten ja nuorten hoitotyöhön? Kuinka kauan opinnot kestävät ja millaisia työmahdollisuuksia lähihoitajilla on?
Tredun kotisivuilta löydät yhteyshenkilöiden nimet ja puhelinnumerot, joilta voit varmistaa nämä asiat, joihin ei kukaan muu kuin oppilaitos osaa vastata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607