Onko ketään hakenut tredun tammikuussa alkavaan lähihoitaja aikuiskoulutukseen ja joko ootte saanut tiedon/kirjeen opiskelijaksi pääsystä?
TREDU lähihoitaja aikuiskoulutus
6
472
Vastaukset
- Vierashh
Tiedon sain kouluun pääsystä 26.11
Onnistuin poistaan viestin... viime vkolla tuli viesti mutta vasta varasijalla 5. Saa nähdä onnaako!
- Tredun haku?
Järjestetäänkö Tredussa vielä räätälöítyä aikuiskoulutusta Pilkingtonilta työttömäksi jääneille työntekijöille? Ja ovatko kaikki Tredusta valmistuneet lähihoitajat päässeet hoitoalan töihin?
- blääääbläää
Kannattaa kysellä. Ainakin ne ylöjärven tehtaan tyypit kaiketi jo piakkoin valmistuvat?? Itse valmistuin tredusta ja kaksi vuotta töitä tehty lähihoitajana.
- Tredun opinnot?
blääääbläää kirjoitti:
Kannattaa kysellä. Ainakin ne ylöjärven tehtaan tyypit kaiketi jo piakkoin valmistuvat?? Itse valmistuin tredusta ja kaksi vuotta töitä tehty lähihoitajana.
Onko sekä Tampereella että Ylöjärvellä lähihoitajan aikuiskoulutusta? Onko molemmissa mahdollisuus suuntautua lasten ja nuorten hoitotyöhön? Kuinka kauan opinnot kestävät ja millaisia työmahdollisuuksia lähihoitajilla on?
- Hannemaija1
Tredun opinnot? kirjoitti:
Onko sekä Tampereella että Ylöjärvellä lähihoitajan aikuiskoulutusta? Onko molemmissa mahdollisuus suuntautua lasten ja nuorten hoitotyöhön? Kuinka kauan opinnot kestävät ja millaisia työmahdollisuuksia lähihoitajilla on?
Tredun kotisivuilta löydät yhteyshenkilöiden nimet ja puhelinnumerot, joilta voit varmistaa nämä asiat, joihin ei kukaan muu kuin oppilaitos osaa vastata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807