Onko ketään hakenut tredun tammikuussa alkavaan lähihoitaja aikuiskoulutukseen ja joko ootte saanut tiedon/kirjeen opiskelijaksi pääsystä?
TREDU lähihoitaja aikuiskoulutus
6
466
Vastaukset
- Vierashh
Tiedon sain kouluun pääsystä 26.11
Onnistuin poistaan viestin... viime vkolla tuli viesti mutta vasta varasijalla 5. Saa nähdä onnaako!
- Tredun haku?
Järjestetäänkö Tredussa vielä räätälöítyä aikuiskoulutusta Pilkingtonilta työttömäksi jääneille työntekijöille? Ja ovatko kaikki Tredusta valmistuneet lähihoitajat päässeet hoitoalan töihin?
- blääääbläää
Kannattaa kysellä. Ainakin ne ylöjärven tehtaan tyypit kaiketi jo piakkoin valmistuvat?? Itse valmistuin tredusta ja kaksi vuotta töitä tehty lähihoitajana.
- Tredun opinnot?
blääääbläää kirjoitti:
Kannattaa kysellä. Ainakin ne ylöjärven tehtaan tyypit kaiketi jo piakkoin valmistuvat?? Itse valmistuin tredusta ja kaksi vuotta töitä tehty lähihoitajana.
Onko sekä Tampereella että Ylöjärvellä lähihoitajan aikuiskoulutusta? Onko molemmissa mahdollisuus suuntautua lasten ja nuorten hoitotyöhön? Kuinka kauan opinnot kestävät ja millaisia työmahdollisuuksia lähihoitajilla on?
- Hannemaija1
Tredun opinnot? kirjoitti:
Onko sekä Tampereella että Ylöjärvellä lähihoitajan aikuiskoulutusta? Onko molemmissa mahdollisuus suuntautua lasten ja nuorten hoitotyöhön? Kuinka kauan opinnot kestävät ja millaisia työmahdollisuuksia lähihoitajilla on?
Tredun kotisivuilta löydät yhteyshenkilöiden nimet ja puhelinnumerot, joilta voit varmistaa nämä asiat, joihin ei kukaan muu kuin oppilaitos osaa vastata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916