Prkle!! Ostin Sony z3 puhelimen ja pudotin suojakuoressa(sellainen nahkainen nurkista vahvistettu lompakko) voimistelusalin puulattialle reilusta metristä.(vahingossa).Näyttö halki. Ei kuulemma ole iskunkestävä(mainos kehuu kestäväksi)mutta voi kuulemma pudottaa kylpyammeeseen ja pestä! Ihan on kuulemma vaan IP68 luokitus(TÄH??)Tämähän minua ilahduttaa kun tässä on 300e lasku 600€ puhelimesta!! Nyt kipin kapin ostamaan kestävä Sony..Saa kyllä minultakin 900€.lla. Jos sinulla on Samsung niin pysy siinä..
Z3 experia compact
huoltomies60
3
162
Vastaukset
- helposti meni
Tuo IP-luokitus lupaa veden ja pölynkestoa, mutta ei iskunkestoa.
Olen kyllä ennenkin kuullut että Xperioista menee näyttö helposti rikki. jep, joskus aikoinaan ilmoitettiin kolmannella numerolla myös tuo kestävyys, ovat tainneet viisastua...
- Pyyhis
Näytä yksikin isoruutuinen älyluuri, jossa on aidosti kestävä näyttölasi. Niin kauan kun näytöissä on lasia, niin tulevat hajoilemaan herkästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392477
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529