Cheerleadersit Salossa

Keijo Karhu

Tässä olen muutamaan otteeseen käynyt Vilpas Vikingien kotiotteluita kotsomassa Salohallissa. On vain ihmeteltävä "aikalisien oheisohjelmaa"!

Okei, ymmärrän että kiinnostusta cheerleader-hommaan on ja koulukaverit ovat sanoneet hyväksi tanssijaksi, mutta kun peiliin ei ole katsottu.
Eikö Salosta todellakaan löydy kauniimpia naisia cheerleadereiksi? Voi olla, että kauniimpia ei kiinnosta keikistellä ja heiluitella huiskia.
Mutta kun cheerleader- joukon johtajakin on unohtanut käydä treenaamassa punttisalilla vatsalihaksiaan.
Ei siinä mitään, mutta kun pitää laittaa päälle kireä napapaita, jolloin pelastusrengas pullahtaa ulos.

Minkälainen arvostelukyky ihmisillä on, että halutaanko todella niin kovin julkisuuteen, että ollaan valmiita tekrmään kaikki mahdollinen, jotta jonain päivänä voi sukulaisille kertoa urotyöstä?

9

1577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Killi

No ei siinä varmaan ole kyse julkisuuteen haluamisesta koska koriksen SM-sarja nyt ei satu olemaan mikään katsojamagneetti muutenkaan. Ei se paljon auta jos muutama salolainen penkkiurheilija silloin tällöin näkee tytön keikistelemässä kentällä...

Kiinnitin kyllä itsekin kerran huomioita samaan asiaan. Yksi totinen, hintelä pihtipolvinen tyttö "tanssi" ryhmän mukana eikä meinannut millään pysyä tahdissa, ihan sääliksi kävi. Tuossa porukassa taisi olla vain yksi pirtsakka ja esiintymiskelpoinen tyttö.

• Katsoja

Tytöt ei todellakaan loista taidoillaan, mutta on se tyhjää parempi.Ompahan yleisölläkin jotain naurun aihetta..

• hmmm......

Niin.. Onhan yleisöllä pakko olla jotain katsottavaa kun itse Vilppaan pelissä ei ole mitään katsottavaa! Varsinaista rämpimistä!

Ja nämä "kannustajatytöt" ovat yläasteilta ja lukioista bongattuja. He todella luulevat olevansa kauniimpia kuin itse asiassa olevat.

• kännyfrriikkiienfriieellli....

Mäki oon käyny ehkä kerran pelkästä mielenkiinnosta kattomassa näitä vilppaan kuuluisia tanssityttöjä. Ja sanottavaa ei kovin paljoa ole..Olen jokseenkin samaa mieltä mutta enemmän olen seurannut tanssitaitoa kuin ulkonäköä..Liikkeet ovat aika näyttäviä,kun ne osataan tehdä oikein mutta kaikkien tehdessä ne eri tavalla ja eri aikaan lopputulos on kaikkea muuta kuin hyvä...Tietenkin täytyy antaa vähän myötätuntoa koska käsittääkseni yli puolet heistä ovat vasta aloittaneita..Eikä se ole helppoa mennä tanssimaan keskelle kenttää..

Vaikka vilppaan tyttöjä haukutaankin, kaikki ovat silti tietoisia heistä toisin kun salon piivolleyn cheerleadereistä eli team Electricistä.. Heillä on aivan upeat asut ja tanssitaidot ovat sanoin kuvaamattomia.. Kannattaisi käydä katsomassa..

Voisi parantaa hieman käsitystä salon cheerleadereistä...

• mävaan

oon ite kans käyny kattomas noit vilppaan tyttöi eikä oikeen kehuttavalt näytä.. mut piivolleyn tytöt on ihan eri luokkaa.. :) heit on ilo katella ku liikeet menee samaan aikaan kohdallee ja puvut on tosi hienot.. tsemppii vaan tytöille :D ketään muu nähny piivon tyttöi?

• Mukana messissä..
        mävaan kirjoitti:

oon ite kans käyny kattomas noit vilppaan tyttöi eikä oikeen kehuttavalt näytä.. mut piivolleyn tytöt on ihan eri luokkaa.. :) heit on ilo katella ku liikeet menee samaan aikaan kohdallee ja puvut on tosi hienot.. tsemppii vaan tytöille :D ketään muu nähny piivon tyttöi?

Niinhän se näkyy olevan, että tämän päivän salkkarikin mainostaa vilppaan peliä ja siinä samalla "cheerleadereitä suomen huipulta". Smash! tai jotain..?

No tässäpä oiva vertauspohja kaikille kiinnostuneille.

Tänään Vilppaan peliä katsomaan ja huomenna kaikki joukolla katsomaan Piivolleyn peliä.

Luulisin eron olevan aika selvä, Team Electric jyrää.

• sivusta katsoja

huomasin vaan tossa viime piivolleyn pelissä että piivon tyttöjä oli kovin vähän.. yleensä heitä on aika monta ja nyt sen huomasi.. Vilppaan cheerleadereistä en sano mitään!! mutta piivolleyn tytöille todella paljon tsemppiä jatkossakin! olette korvaamattomia!! ;)

• jeah

En tiedä oonko kuullut ihan väärin, mutta huomenna eli 12.1 on käsipallo peli ja olen vähän kuullut sellasta juttua että Piivolleyt Team Electric "esiintyy" siellä.. onko muut kuullu vastaavaa vai onko saamani tieto täysin väärä..?

• vittuuntunut

vittu on se vilppaan tyttöjen touhu niin karseen näköstä et sitä ei voi ees kattoo.. laatta lentää ku näkee vilauksenki niist..! vois niinku vähä enemmä treenata niit liikkeit ja muutenki vittu kauheet katottavaa.. vois vähä hävetä!! piivon tytöt jyrää!! kuulemma sinne tulos uusii likkoi et onnee heil vaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7550
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      122
      6295
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      160
      4417
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      233
      3044
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2628
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      32
      1898
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      129
      1531
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1514
    9. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      762
    10. "Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen

Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      703
    Aihe