Tietääkö joku kyseisen auton 0-100 ja 80-120 aikoja?
Vastaukset 2
- saappeja on
0-100 ajat on teineille mutta ehjänä alle kymmen myös automaatilla. BSR:n sivuilta löytyy käyriä.
Matalapaine on kuminauhamainen ajaa eli terävyytä ei löydy vaan väännöllä kammetaan menemään kuitenkin yllättävän sutjakkaasti, eikä jää jalkoihin.
Stagetettuna nämä repivätkin sitten eläimenlailla mutta virityssatsin lisäksi joutuu yleensä vaihtamaan hukkiksen kellon tai ainakin sen sisältämän kuoleentuneen jousen, jotta peruspaineet on riittävällä tasolla. 0,55 bar kakskolmoselle.
Kilometrejä näissä alkaa olla jo sen verran paljon että osia on jossain vaiheessa jo vaihdettu, joten nämä asiat on tapauskohtaisia.
Automaattiin kannattaa suosiolla vaihtaa liemiä ja laittaa jotain ihmenestettä joka turvottaa kuluneita tiivisteitä. Tämä näkyy suoraan vaihtamisen pehmeydessä.
Ei tee pahaa myöskään manuaaliaskille vaihtaa öljyt. - sanb31
Tietääkö joku kyseisen auton 0-100 ja 80-120 aikoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546