Jos minulle tulee kertauskutsu

Suuttunut yliluutnan

niin

Kakkaan kannelliseen hyvinsuljettavaan astian ja lähetän sen kaavakkeen täytettynä, että en aio osallistua. Haistakoot nyt kakkaani kapiaisveikot.

Teidän kanssanne on vielä Kanakynimättä Herra Yliluutnantti. Jos kadulla kävelet vastaan etsin sinut ja tuhrin kakkaan.

12

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naguaali42

Eipä ole tuo kaveri armeijaa nähnytkään. Yllättävän paljon näillä maanpuolustuspalstoilla hiippailee ja vingahtelee epämääräisiä sivareita, totaalikieltäytyjiä ja Äänislinnan trollikoita. Taitavat luulla, että lukijoita olisi yli 10.

• Armeja käyty

Mutta en sata varmasti lähde ikinä mihinkään
        kertaus harjoutuksiin, kerran oltu, nähtiin, mitkä meininki, toistekin pyydetty, menemättä jäi. Nyky suomi ei inspiroi kolmatta kertaa.

• keiden tuntoja

"Kakkaan kannelliseen hyvinsuljettavaan astian ja lähetän sen kaavakkeen täytettynä, että en aio osallistua. Haistakoot nyt kakkaani kapiaisveikot."

Sen verran taajaan näitä tämän tason avautumisia tulee, että jokusen kerrankin tuuminut, onko lähtöosoite siellä Pietarin trollaamoissa?

• raegerg

Kirjoitteletko itse sitten Washingtonin trollitehtaasta, kusipää?

• LOL!!!

:-D

• army

Repsin kyllä kun luin tuon viestin, jonka muka on kirjottanut "suuttunut yliluutnantti" :)

Hyvä sinänsä, että ala-asteelaisetkin saavat harjoitella tietokoneen käyttöä, mutta ehkä tämä palsta ei ole siihen tarkoitukseen kaikkein sopivin?

• Erite sanko

Kapiaiset olivat intissä niin itseään täynnä olevaa ylpeää porukkaa. P@skamaista sakkia heidän kanssaan ei voinut kommunikoida normaalisti, kuten ei kaikkien varusmiesjohtajienkaan. Komensivat käskivät, simputtivat.

Siitä hyvästä haluan tuhria heidät eritteisiin.

• Terve toverit !

Minä Putinin trollitehtaasta haluan myös ilmaista Venäjän kommunistisen Suomenvastaisen näkökantani.

• perseraiskaajat

En aio kerrata, sillä pelkään perseraiskauksia. En halua tulla raiskatuksi, siksi skippaan koko paskan. Kirjattua kirjettä ei tarvitse noutaa postista. Haistakoonvittusaatananperseraiskaajat.

• reservi.

Kertausharjoituksiin ei ole pakko osallistua.

• itsenäisyys on jees

Reservinkieltäytyminen pelastaa, ei muuta kuin paperit vetämään!

• kersantti

Kaverini sai kutsun kertauksiin. Sitten ilmoitti että kieltäytyy reservistä ja sai kutsun täydennyspalvelukseen. Kun alkoi olemaan lähtö lähellä täydennyspalvelukseen niin kieltäytyi siitäkin ja ilmoitti haluavansa liittyä takaisin reserviin. Puolustusvoimilta tuli ilmoitus että hänet on lisätty reserviin.

Mutta ei ole 10 vuoteen kuullut mitään puolustusvoimista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe