Majoitumme Ladbroke Grovella Notting Hillissä, ja katsoin että Easy Bus menee Baker Streetille, joka olisi kai lähin hotellia oleva bussipysäkki Stanstedistä kaupunkiin tultaessa.
Easy Busin sivuja katsoessa huomasin, että Stanstedin kentälle takaisin mentäessä bussi pysähtyykin eri kohdassa, eli osoitteessa Gloucester Place/Baker Steet. Numerostakaan ei tietoa.
Missä se mahtaa olla, onko kyseessä siis pysäkki vai linja-autoasema?Jostain keskusteluista luin, että pysäkeillä on jotain bussitunnuksia esim A6 , jotka tarkoittaa jotain tiettyä bussia, mutta EasyBusin sivuilta en löytänyt mitään mainintaa näistäkään.
Kertoisitteko, jotka olette tätä reittiä menneet, mistä tuo pysäkki löytyy, että ei vaan jäädä kyydistä ja myöhästytä koneesta!
Vielä lisäkysymys, kannattaako bussilippu ostaa kentältä etukäteen vai saako vielä bussista ostettua esim käteisellä?
Easy Busilla Gloucester Placelta Stanstediin
2
179
Vastaukset 2
Siis ongelmahan on se että täällä on paljon yksisuuntaisia katuja joten bussi menosuuntaan ei voi ihan pysähtyä aseman edessä.
Sivuilla sanotaan selkeästi että bussi pysähtyy "Stansted depart from Stop 19 right outside the Allsop Arms Pub." eli tuon pubin kun bongaatte niin se pysäkki on siinä.
http://www.easybus.co.uk/en/london-stansted/stansted-bus-route/baker-street-bus-station
Kartta pubiin https://www.google.co.uk/maps/place/Allsop Arms/@51.522413,-0.160105,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x6bd1bbeec9c73ca7
Tähän etsintään menee googlella aikaa noin 2 minuuttia. Kannattaa siis hieman käyttää hakusanoja :) Tieto on myös luotettavampaa kun on ajantasalla.- lontooseen
EasyBus lähtee Allsop Arms Pubin edestä, suoraan oven edestä.
Pubi on oikein ihana ja viihtyisä, henkilökunta todella auttavaista.
Allsop Arms on helppo löytää, katso googlesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65798- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25770Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103750Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193647- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407