Hei,
allaolevasta osoitteesta saa todella edullisesti piilarit Suomeen, tosin luottokortilla. Tilasin 3 paria (6 kpl) värilinssejä (Ciba Vision, Fresh Looks Color Blends), yht. 66,10€. (Postikulut 4,5€, ja verot sisältyy tuohon hintaan). Tulevat postitse kotiin alle kahdessa viikossa, ja netistä voi seurata missä vaiheessa tilaus on menossa. Yhden parin hinta n. 20€. Sivustot ovat englanninkieliset. Olen tilannut myös Lenswaylta Suomesta, mutta toimitusaika oli pitempi, ja samat linssit, huom 2 paria (4 kpl) maksoivat postikuluineen jo 74€.
Tietääkö kukaan muita edullisia, en itse ole ainakaan löytänyt? Entäs sitten merkkisilmälaseja, onko jollain kokemuksia, mistä niitä saisi netistä edullisesti/luotettavasti ostaa? En tarkoita nyt sitä glasögöndirect.com
Ja tässä osoite piilareille: http://www.lenscatcher.de/EN/
Piilarit Saksasta / Lenscatcher
6
2923
Vastaukset
- yksi
noin puolet halvempia kuin Suomessa. Sivustolta saa suomenkielisen palvelun.
Tulee kirjepostina kotiin lasku mukana. Parin tilauskerran kokemus ollut hyvä.
www.lensbuddy.com- Coco
Ei ollut läheskään yhtä halpa, ja värillisiä ei ollenkaan? Saksassa myös kertakäyttö- ja kuukausipiilarit paljon edullisemmat..
- epäluotettava
YourLenses vaikuttaa myös hyvin edulliselta netti-piilolinssifirmalta. Ainoana haittana vaan on niiden huijairmainen toiminta. Nettisivuillaan mainostavat 1-2 viikon toimitusaikaa. Itse olen odotellut linssejäni jo kuukauden...
- LIINUS
Hei !
Onko muilla kokemuksia täältä tilaamisesta ? Onko turvallinen paikka tilata ja voinko tilata myös yksityisasiakkaana, kun firmaa kyseltiin rekisteröitymisen yhteydessä ?
Kiitos !- ??????
Olisin tilaamassa myös samasta paikasta mutta rekisteröintikohdassa herjasi postitoimipaikkaa... ei onnistu siis rekisteröinti millään. Sivuilla kyllä luki että yksityisasiakkaat voivat tilata, mutta en onnistu onko muilla kokemuksia?? Oletteko saaneet tilattua yms..
- Vanha asiakas
?????? kirjoitti:
Olisin tilaamassa myös samasta paikasta mutta rekisteröintikohdassa herjasi postitoimipaikkaa... ei onnistu siis rekisteröinti millään. Sivuilla kyllä luki että yksityisasiakkaat voivat tilata, mutta en onnistu onko muilla kokemuksia?? Oletteko saaneet tilattua yms..
Olen tilannut Lenscatcherilta Saksasta jo muutaman kerran 6 kk satsin kerralla 1 kuukauden yötä päivää pidettäviä linssejä ja hyvin on toiminut. Yksityishenkilö saa visakortilla, joten on turvallista. Ovat keskimäärin puolet halvempia kuin Suomessa. Suomenkielisten sivujen kautta olen tilaukset tehnyt. Osoite on: www.lenscatcher.com/FI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain827671Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293059- 1561923
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha741731Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311579Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1731511- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784