Hei,
allaolevasta osoitteesta saa todella edullisesti piilarit Suomeen, tosin luottokortilla. Tilasin 3 paria (6 kpl) värilinssejä (Ciba Vision, Fresh Looks Color Blends), yht. 66,10€. (Postikulut 4,5€, ja verot sisältyy tuohon hintaan). Tulevat postitse kotiin alle kahdessa viikossa, ja netistä voi seurata missä vaiheessa tilaus on menossa. Yhden parin hinta n. 20€. Sivustot ovat englanninkieliset. Olen tilannut myös Lenswaylta Suomesta, mutta toimitusaika oli pitempi, ja samat linssit, huom 2 paria (4 kpl) maksoivat postikuluineen jo 74€.
Tietääkö kukaan muita edullisia, en itse ole ainakaan löytänyt? Entäs sitten merkkisilmälaseja, onko jollain kokemuksia, mistä niitä saisi netistä edullisesti/luotettavasti ostaa? En tarkoita nyt sitä glasögöndirect.com
Ja tässä osoite piilareille: http://www.lenscatcher.de/EN/
Piilarit Saksasta / Lenscatcher
6
2828
Vastaukset
- yksi
noin puolet halvempia kuin Suomessa. Sivustolta saa suomenkielisen palvelun.
Tulee kirjepostina kotiin lasku mukana. Parin tilauskerran kokemus ollut hyvä.
www.lensbuddy.com- Coco
Ei ollut läheskään yhtä halpa, ja värillisiä ei ollenkaan? Saksassa myös kertakäyttö- ja kuukausipiilarit paljon edullisemmat..
- epäluotettava
YourLenses vaikuttaa myös hyvin edulliselta netti-piilolinssifirmalta. Ainoana haittana vaan on niiden huijairmainen toiminta. Nettisivuillaan mainostavat 1-2 viikon toimitusaikaa. Itse olen odotellut linssejäni jo kuukauden...
- LIINUS
Hei !
Onko muilla kokemuksia täältä tilaamisesta ? Onko turvallinen paikka tilata ja voinko tilata myös yksityisasiakkaana, kun firmaa kyseltiin rekisteröitymisen yhteydessä ?
Kiitos !- ??????
Olisin tilaamassa myös samasta paikasta mutta rekisteröintikohdassa herjasi postitoimipaikkaa... ei onnistu siis rekisteröinti millään. Sivuilla kyllä luki että yksityisasiakkaat voivat tilata, mutta en onnistu onko muilla kokemuksia?? Oletteko saaneet tilattua yms..
- Vanha asiakas
?????? kirjoitti:
Olisin tilaamassa myös samasta paikasta mutta rekisteröintikohdassa herjasi postitoimipaikkaa... ei onnistu siis rekisteröinti millään. Sivuilla kyllä luki että yksityisasiakkaat voivat tilata, mutta en onnistu onko muilla kokemuksia?? Oletteko saaneet tilattua yms..
Olen tilannut Lenscatcherilta Saksasta jo muutaman kerran 6 kk satsin kerralla 1 kuukauden yötä päivää pidettäviä linssejä ja hyvin on toiminut. Yksityishenkilö saa visakortilla, joten on turvallista. Ovat keskimäärin puolet halvempia kuin Suomessa. Suomenkielisten sivujen kautta olen tilaukset tehnyt. Osoite on: www.lenscatcher.com/FI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757