Kuka tietää?

Anu.

Mihin hävisi ketju, minkä fiinulin aloitti,
on tämä nyt vähän ihmeellistä?

14

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaraton11

      on kaiketi parempi lopettaa koko palstat, kun häviää viestit kuin tuhka tuuleen.laittakaa parempi sefu tänne,tai tehkää valitus ylläpidolle,ei tästä tuu muuten yhtään mitään
      kyllästyttää tälläinen touhu.

    • minäkin luin sen,ei tämä ole totta,eihän siinä ollut mitään huonoa.

      On minunkin aloittamista osia lähtenyt,mutta koko ketju.
      Nyt pitäisi saada selitys.

      • Anu.

        Lähetin ylläpidolle tiedustelun ja pyysin myös vastauksia, saa nähdä minkälaisia tulee.

        Lähetin sinulle SkillaN myös viestin, kun kyselit joululauluja, mutta ei se ainakaan vielä
        lähtenyr, ilmoitettiin vain että olet jo lähettänyt samanlaisen viestin.

        Tämä alkaa todella kyllästyttää.


      • pullaulla
        Anu. kirjoitti:

        Lähetin ylläpidolle tiedustelun ja pyysin myös vastauksia, saa nähdä minkälaisia tulee.

        Lähetin sinulle SkillaN myös viestin, kun kyselit joululauluja, mutta ei se ainakaan vielä
        lähtenyr, ilmoitettiin vain että olet jo lähettänyt samanlaisen viestin.

        Tämä alkaa todella kyllästyttää.

        saatiin kaunis runo joka alkaa
        Lumen pehmeä valkoinen vaippa
        on peittänyt metsän ja maan, jne---
        ja sinua kaipaa joku --on oikeen laittanut keskustelun nimeksikin "ANU" koitappas katsoa mikä hänellä olis hätänä.


      • pullaulla
        pullaulla kirjoitti:

        saatiin kaunis runo joka alkaa
        Lumen pehmeä valkoinen vaippa
        on peittänyt metsän ja maan, jne---
        ja sinua kaipaa joku --on oikeen laittanut keskustelun nimeksikin "ANU" koitappas katsoa mikä hänellä olis hätänä.

        se oli heti etusivun "ILMOITUSTAULULLA "
        ja etsiän nimimerkki on "HARRI"


      • Anu.
        pullaulla kirjoitti:

        saatiin kaunis runo joka alkaa
        Lumen pehmeä valkoinen vaippa
        on peittänyt metsän ja maan, jne---
        ja sinua kaipaa joku --on oikeen laittanut keskustelun nimeksikin "ANU" koitappas katsoa mikä hänellä olis hätänä.

        Ei ole minulle ne viestit "Harry"kirjoittamat,
        En ole meilaillut hänen kanssaan.

        Tarkoittanee jotain toista Anua.


    • fiiuliN

      Aloin miettimään, mitä siinä viestissäni kirjoitin kun en yhtään muista, kertoisiko joku.

      Minun muistini tulee viikko viikolta aina huonommaksi, mutta jos joku avittaisi, niin kyllä muistan sitten.

      Ei, mutta, oliko se jotain siitä että minulla oli tunne ylläpidon karhaavan minua pois palstalta. Niinpäs olikin ja joku vastasikin että hänkin vastasi sihen muttei sellaista tunnetta syntynyt. Mutta oliko vastaaja Mdk, vai joku nikitön, sitä en muista, mutta käsitykseni mukaan se oli juuri Mdk.
      Senköhän tähden joku kyseli, onko hän sheriffi.

      • Mdk ,oliko joku kolmas ,sitä en minäkään muista.
        "naurattaa"


      • johon vastasin, on tässä yläpuolella (Poisto) :-)


      • MdK-MdK kirjoitti:

        johon vastasin, on tässä yläpuolella (Poisto) :-)

        se oli se nikitön.


      • fiiuliN
        SkillaN kirjoitti:

        se oli se nikitön.

        Teille molemmille kiitos vastauksistane.
        Pyydän anteeksikin kun olen jo vanha ja höppänä.
        Monasti kirjoitankin ajattelematta mitä kirjoitan, ja nyt vasta huomaan hajupojan olleen oikeassa kun nimitti minua typeräksi.
        Anteeksi pyyntöni häneltäkin jos silmiin sattuu kirjoitukseni.
        Olen tainnut antaa itsestäni melkoisen huonotapaisen kuvan, mutta todellisuudessa en niin kovin paha ole, ujo tosin ja jännittäjä.(tämäkin on tosin vain oma mielipiteeni)


      • Anu.
        fiiuliN kirjoitti:

        Teille molemmille kiitos vastauksistane.
        Pyydän anteeksikin kun olen jo vanha ja höppänä.
        Monasti kirjoitankin ajattelematta mitä kirjoitan, ja nyt vasta huomaan hajupojan olleen oikeassa kun nimitti minua typeräksi.
        Anteeksi pyyntöni häneltäkin jos silmiin sattuu kirjoitukseni.
        Olen tainnut antaa itsestäni melkoisen huonotapaisen kuvan, mutta todellisuudessa en niin kovin paha ole, ujo tosin ja jännittäjä.(tämäkin on tosin vain oma mielipiteeni)

        Et ole mikään höppänä etkä myöskään
        typerä. Ei sinulla ole keneltäkään
        mitään anteeksi pyydeltävää.

        Jatka kirjoittelua vain, minä olen
        ollut hautajaisissa, ja on sellainen
        alakuloinen olotila.


      • fiiuliN kirjoitti:

        Teille molemmille kiitos vastauksistane.
        Pyydän anteeksikin kun olen jo vanha ja höppänä.
        Monasti kirjoitankin ajattelematta mitä kirjoitan, ja nyt vasta huomaan hajupojan olleen oikeassa kun nimitti minua typeräksi.
        Anteeksi pyyntöni häneltäkin jos silmiin sattuu kirjoitukseni.
        Olen tainnut antaa itsestäni melkoisen huonotapaisen kuvan, mutta todellisuudessa en niin kovin paha ole, ujo tosin ja jännittäjä.(tämäkin on tosin vain oma mielipiteeni)

        höppänä minäkin,joutuu niin usein myöntämään mokoman.
        Sitä yrittää olla mukana ,vaikka ei ole kykyjä ei taitoja.
        Harmittaa,kun kaikki vaan opiskelevat ja minä paikallani poljen.
        Tätä itsesääliä ei kyllä kukaan jaksa kuunnella,joten pitäisi vain sinnikkäästi yrittää.

        Kuulehan fiiulin, olen joskus kokenut saaneeni myös myönteistä palautetta,sitä ei pitäisi unohtaa
        ja kun ei vielä ole kieltoa tullut yritän roikkua,tee sinä samoin.

        Rupesin oikein miettimään ,taitaa kumminkin ihan asiallisia vastauksia ollut suurin osa,että ei syytä huoleen.
        Ollaan ja eletään.

        Kun oikein rupeaa rassaamaan ,mennään Juttutupaan ,siellä käy juttu ,
        ja siellä käy toisetkin rentoutumassa.

        Nyt on vielä tuo kiukku ketjukin suunnitteilla, sinnehän kaikki pahan tuulensa purkaa.


      • Anu. kirjoitti:

        Et ole mikään höppänä etkä myöskään
        typerä. Ei sinulla ole keneltäkään
        mitään anteeksi pyydeltävää.

        Jatka kirjoittelua vain, minä olen
        ollut hautajaisissa, ja on sellainen
        alakuloinen olotila.

        kuolema masennusta tuottaa ja nyt sääkin on alakuloinen.

        Anu ,kohta on joulu,sataa lunta ,mielikin virkistyy, ja lumen ja pakkasen kourissa kuljeskellen,tuntuu elämäkin puhdistuvan.

        Parempaa vointia ja mukava,kun jaksat kirjoitella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe