Minulla on ikävä sinua

Rock

Näemme lähes päivittäin ja tykkään jutella kanssasi hirveästi. Olen sinuun todella ihastunut, mutta et välttämättä tiedä sitä. Olen niin ujo näyttääkseni sitä. En tiedä mitä sinä ajattelet minusta tai oletko ajatellut minua ollenkaan. En myöskään usko että luet tätä, mutta eihän siitä 100 % varma ole. Voisin laittaa sellaisia tuntomerkkejä, että varmasti tunnistaisit minut, mutta en uskalla, kun en tiedä mitä ajattelet ja pidätkö minua ihan hulluna. Mutta jos se olet sinä, niin minä rakastan sinua, vaikka en sitä ole uskaltanut näyttää.

11

5093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun myös

      Niin näemme. Ja ajattelen sua päivittäin ellen joskus tunneittain. Samoin tuntein.

      "Epäröinnin kynnyksellä kysy itseltäsi, kuinka paljon rohkeutta uskallat jättää tänään käyttämättä.":)

      • Rock

        Voi kun olisikin näin helppoa kommunikoida ulkomaailmassakin... No sen verran uskallan paljastaa, että nimemme alkavat samalla kirjaimella.


      • toiveikas
        Rock kirjoitti:

        Voi kun olisikin näin helppoa kommunikoida ulkomaailmassakin... No sen verran uskallan paljastaa, että nimemme alkavat samalla kirjaimella.

        Kerroppas edes hieman enemmän itsestäsi, itsekkin aina salaa toivon että ihastukseni lukisi näitä sivuja.

        PS. nimemme alkavat samalla kirjaimella


      • Rock
        toiveikas kirjoitti:

        Kerroppas edes hieman enemmän itsestäsi, itsekkin aina salaa toivon että ihastukseni lukisi näitä sivuja.

        PS. nimemme alkavat samalla kirjaimella

        Missäpäin suomea asustelet?


      • Rock
        Rock kirjoitti:

        Missäpäin suomea asustelet?

        niin rakastunut, että mikään ei tunnu hyvältä. Sydän hakkaa ja en saa nukutuksi. Ruokahaluakaan ei ole enää. Olen umpikujassa. En tiedä mitä tehdä. Kuolen jos en saa vastakaikua tunteilleni. Ja mitä enemmän tätä ajattelen, sitä pahemmalta tuntuu.


    • Rock

      Istun kotona ja ajattelen sinua. Kohta yritän ehkä hukuttaa ikäväni viinipulloon. Mutta ei se mitään auta, se vain pahentaa oloa. Olen juonut monta maljaa ja haaveillut, että joku päivä uskaltaisin lähestyä sinua, ja saisin sinulta vastakaikua tunteilleni.

      Minulla ei tosiaankaan ole hajuakaan luetko sinä tätä. Veikakisin, että kaltaisellasi kauniilla nuorella naisella on parempaakin tekemistä. Mutta enhän voi olla varma, ja siksi en uskalla laittaa tuntomerkkejä. Tottakai haluaisin sinun tietävän tunteistani, mutta pelkään rakkauteni olevan yksipuolista.

      • harmiharmi

        turvaudu siihen pulloon! Olen samaisessa tilanteessa ollut nyt 9kk.Sillä erolla että kohteeni on varattu(avoliitossa) mutta siitä huolimatta hän on antanut jatkuvasti positiivisia signaaleja.

        Minä vaan en kertakaikkisesti haluaisi alkaa rikkomaan mitään (satun tuntemaan ihastukseni poikakaverin).Ennemmin yritän unohtaa hänet vaikka ajattelen häntä jatkuvasti! Pulloon en minäkään ole tarttunut!


      • Se on

        Voi Voi. Aikuisten.......


      • xnnx

        Samantapainen juttu kuin sinulla.

        Viini on viisasten juoma, mutta ei ole kovin viisas olo :(

        Alkoholi turruttaa kivasti jatkuvan epävarmuuden, oman tilanteen epätoivoisen analysoinnin ja siitä seuraavan ahdistuksen.

        Tsemppiä kuitenkin, ainakin yksi kohtalotoveri sinulla on.


    • Minä

      Olen. Alastomana, sieluani myöten. Valmis otettavaksi. Mitä odotat? Mitä vielä haluat? Sinähän olet minun taivaani!

    • Anonyymi

      Jaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe