Oletteko löytäneet muita vesivuotovahteja:
Leakomatic asennettuna 1375,- asennettuna. Netistä löytyy vain esite
Stop flow 1195,- asennettuna. Netistä löytyy vain valokuva ja ranskankielinen video
Judo Zewa 600,- rahti saksata. Netistä löytyy esite ja käyttöohje (32 sivua) saksankielellä
Teippiversioita kyllä löytyy, mutta ne ne eivät vahdi kuin yhtä kohtaa.
vesivuotovahti
8
346
Vastaukset
- Halpa on
Itse käännän reissuun lähtiessä pääsulun kiinni. Ei maksa paljoa.
- MJK.
Niin minäkin teen, mutta se vuoto voi alkaa silloinkin kun olet kotona tai omassa pihassa, siinä tilanteessa sulku on auki ja vesivahinko on valmis.
- Halpa on
Jos putket on niin huonossa kunnossa että tarvitsee pelätä kokoajan ne kannattaa uusia.
- Utelias.
Onko tosiaan niin, että vesivuotovahteja ei valmista kuin 3 firmaa?
- Anonyymi
Vanha ketju mutta www.kodinsuojalaitteet.fi myy vesivuotovahtia
- Anonyymi
'Kodinsuojalaitteet' myy vain yksittäisiin paikkoihin sopivia vahteja. Silloin kun seurataan vesimittaria tai laite on sen vieressä niin koko talo on vahdin piirissä. On hyvä jos sulkee pääsulun kun ei ole kotona mutta vuoto voi olla näkymättömissä rakenteiden sisällä eikä sitä havaitse kuin vasta isojen vahinkojen jo tapahduttua.
- Anonyymi
Leakomatic'in hinnat ovat tulleet tuosta alas reilusi, kun on tullut muitakin merkkejä markkinoille.
Veimart on selvä kilpalija, eri toiminta periaatteella.
Sitten ovat nämä vuotohälyttimet, jotka valvovat yksittäisiä laitteita.
Paras suoja saadaan käyttämällä molempia yhdessä, esim pesukoneen letkuvaurioon hälytin reagoi nopeammin kuin kytkin, mutta vuotavaa putkea hälytin ei havaitse, ellei vuoto ole juuri hälytinanturin kohdalla. - Anonyymi
Pesukoneen letku pysyy kunnossa kun ei pidä samaa yli kymmentä vuotta. Hinta parikymppiä. Alle euron vuodessa ei ole paha hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749