Koiran pentu kateissa

huolestunut5

"Hugo" Dynamic bulls courageous Commander Olemme huolissamme kasvattamastamme Hugosta!!

Missä on 4,5kk bullterrierin pentu? (brindle)

Myimme pennun jyväskylään mieshenkilölle,joka on myynyt koiran tietämättämämme eteenpäin,eikä suostu kertomaan kenelle. Meille ihan jokainen pentu on tärkeä ja olemme huolisamme. Jos joku näkee tai kuulee kyseistä koiraa ottakaa yhteyttä,

Meille on pääasia että pentu saanut hyvän kodin eikä ole joutunut vääriin käsiin,

http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoira.aspx?RekNo=FI42303/14&R=11

Eveliina suonsivu 0415358171 [email protected]
jaana Lönnberg 0451213957 [email protected]

12

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11111

      löydetty

      • HotDoggy

        Hyvä jos hauva löytyi!


    • 50mies

      Hieno juttu jos koira löytyi ja toivottavasti on hyvässä kodissa.

    • Lutakon Paroni

      Voi hyvänen aika, koira kateissa. Mulla on kokonainen viikko kateissa, piti olla Lontoossa katsomassa futismatsia mutta valokuvat on Frankfurtista, tosin futiskentältä. Äijät sanoi että se oli tekninen sivuliike lippukassalla jonkun naisseurueen vanavedessä, voimistelijoita kuulemma. No summa summarum, olen aina pitänyt sakasalaisesta jalkapallosta ja oluesta, mutta en suomalaisista naisista, niissä on jotakin kylmän kalseaa, feminististä kalskahtelua. Minustakin koira on paljon naista miellyttävämpi ystävä, kiva kun musti löytyi.

      • Sösmös

        On se asperger jännä tauti...


      • ei diagnoosia
        Sösmös kirjoitti:

        On se asperger jännä tauti...

        Mitä tekemistä kadonneella koiranpennulla tai muiden kirjoituksilla on assiuden kanssa?


    • orvokiton

      En tiiä joku pipo mun teroo, olin aika humalassa.
      Luulisin, että lipoja oli ihminen, aika huono kokematon
      lutkuttaja.
      En tiiedä miten tarina sielllä päättyy, täällä nukutaan hyvin.

      Hyvää yötä!

      t. lepa

    • 50mies

      Lutakon Paronille sen verran että jos itse olisit omistanut koiran, kuten esim. minä, jolla jo 4 koira elämässä niin kyllä se kuule kirpaisee jos koira katoaa, siinä ei nukuta ennen kuin koira on kotona, samassa petissä koira nukkuu, jalkojen vieressä ja jopa joskus samalla tyynyllä koiran pää, kipeämpää käy kun koira kuolee kuin se että oma isä kuoli.
      Koira on ihmisen paras ystävä jonka eteen tekee mitä vaan.

    • Lutakon Paroni

      No samoilla linjoillahan me, kyllä koira aina naisen voittaa joka suhteessa. Se on helvatin iloinen kun isukki tulee viikon turneelta missä kunnossa tahansa, mutta kuvittelepa siihen muijaa tilalle!! Sen voi jättää hoitoon kaverille huoletta, mutta jätäpä muija viikoksi yksin niin ainakin kolme rekkakuskia on pannut sitä ja arvaa mikä on vastaanotto. Sille kelpaa teurastamolta haetut lihaisat luut mutta tarjoapa sellaisia naiselle! Pitäisi olla sampanjaa, kynttilöitä, pitsiä ja timantteja.
      Ei helvata, mustille riittää että ollaan siinä vieressä ja rapsutellaan.

    • 50mies

      No jaa, jos ei osaa itse pitää naistaan tyytyväisenä niin kyllähän avuliaita rekkakuskeja yms löytyy ja jos oma ukko ei riitä niin ei siinä mahda mitään toiseksi ketään naista ei voi omistaa, se on ihan naisen oma valinta mitä tekee.

      • .....

        Löylykauhaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe