Iphone on niin hintalaatupaskaa mitä saa! Hankkikaa mieluummin samsung! Vai onko tää vähän niin, että kun on Iphone voi esittää rikasta.
Vaikka on vihaamaani syöpämassaa. Onneksi järkeviä ihmisiä on.
Jos toteat nämä piirteet itsessäsi olet syöpämassaa:
- Sinulla on Iphone ja muuta ylihinnoiteltua paskaa.
- Toteat, että käytät vain kalliimpia merkki vaatteita. (Esim. converse)
- Olet tyylitajuton (Oikeaan tyyliin kuuluu kravatti ja hieno hattu ja hieno takki ja kauluspaita!)
- Meikkaat paljon (tytöt)
- Käyt salilla ja et tyydy yhteen tyttöön (pojat)
- Vakavin oire, kusta alkaa nousta päähäsi ja sinun tulee alkaan haukkumaan kaikki muita, jotka eivät ole noin mauttomia.
- Kuolet autoonnettomuudessa, koska Jeesus kyllästyi sinuun.
Vihaan syöpää ja Iphoneja
13
272
Vastaukset
Yksi vai kaikki?
-Käytetään sinäpassiivia.
Mikä sinä-passiivissa on niin hirveää? Ole tyytyväinen, että jokin verbi on lauseessa.
Juu, olen tyylitajuton.kurpizza kirjoitti:
Mikä sinä-passiivissa on niin hirveää? Ole tyytyväinen, että jokin verbi on lauseessa.
Juu, olen tyylitajuton.Sinä-passiivi ei kuulu suomen kieleen ja ainakin minusta kuulosta liiallisesti käytettynä tökeröltä. Asia tosin saattaa muuttua, koska kieli muuttuu jatkuvasti.
biologinalku kirjoitti:
Sinä-passiivi ei kuulu suomen kieleen ja ainakin minusta kuulosta liiallisesti käytettynä tökeröltä. Asia tosin saattaa muuttua, koska kieli muuttuu jatkuvasti.
No ei se kirjakieleen kuulu, mutta puheessa sitä kuulee useinkin. Vähän käytettynä ihan ok-juttu ja siinä kuin kerrotaan omaa tarinaa toisen näkökulmasta.
kurpizza kirjoitti:
No ei se kirjakieleen kuulu, mutta puheessa sitä kuulee useinkin. Vähän käytettynä ihan ok-juttu ja siinä kuin kerrotaan omaa tarinaa toisen näkökulmasta.
Vanhemmalle ihmiselle ei ehkä kannata mennä puhumaan käyttäen sinä-passiivia (tai olisiko se puhekielessä ennemminkin sä-passiivi). Siinä saattaa antaa itsestään aika oudon vaikutelman. Nuorten puheessa sitä kuulee aika usein ja se lienee tullut jäädäkseen. Minä halaisin pitää suomen kielen puhtaana, mutta ei kai sille mitään voi, että kieli muuttuu.
biologinalku kirjoitti:
Vanhemmalle ihmiselle ei ehkä kannata mennä puhumaan käyttäen sinä-passiivia (tai olisiko se puhekielessä ennemminkin sä-passiivi). Siinä saattaa antaa itsestään aika oudon vaikutelman. Nuorten puheessa sitä kuulee aika usein ja se lienee tullut jäädäkseen. Minä halaisin pitää suomen kielen puhtaana, mutta ei kai sille mitään voi, että kieli muuttuu.
Äitini käyttää paljon sinä-passiivia ja aika lahjakkaastikin.
Ehkei tuo pelkästään ole tullut toisista kielistä. Tuo on enemmän minusta semmoinen muoto, joita käytetään kaikissa testeissä...kurpizza kirjoitti:
Äitini käyttää paljon sinä-passiivia ja aika lahjakkaastikin.
Ehkei tuo pelkästään ole tullut toisista kielistä. Tuo on enemmän minusta semmoinen muoto, joita käytetään kaikissa testeissä..."Kun makoilet kylpyammeessa..." En makoile, sillä minulla ei ole kylpyammetta.
"Kun sä ajat formulaa..." En aja formulaa.
Sinäpassiivi on tyylitön ja vaikeasti lähestyttävä.icepicked kirjoitti:
"Kun makoilet kylpyammeessa..." En makoile, sillä minulla ei ole kylpyammetta.
"Kun sä ajat formulaa..." En aja formulaa.
Sinäpassiivi on tyylitön ja vaikeasti lähestyttävä.Niin niin. Tuota käytetään enemmän kyselyissä ja testeissä.
Aloituksessa kyse ei ole sä- passiivista.
"Jos toteat nämä piirteet itsessäsi olet syöpämassaa:"
Kyseessä on suora viesti lukijalle.
- Vittuootlapsellinen
Eka tullaan haukkumaan IPhonet maanrakoon ja sittenväitellään äidinkielestä? Wtf : D Ja kyllä kirjoitan IPhonella, nytkö kuolet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429