Vihaan syöpää ja Iphoneja

Iphone on niin hintalaatupaskaa mitä saa! Hankkikaa mieluummin samsung! Vai onko tää vähän niin, että kun on Iphone voi esittää rikasta.


Vaikka on vihaamaani syöpämassaa. Onneksi järkeviä ihmisiä on.

Jos toteat nämä piirteet itsessäsi olet syöpämassaa:

- Sinulla on Iphone ja muuta ylihinnoiteltua paskaa.

- Toteat, että käytät vain kalliimpia merkki vaatteita. (Esim. converse)

- Olet tyylitajuton (Oikeaan tyyliin kuuluu kravatti ja hieno hattu ja hieno takki ja kauluspaita!)

- Meikkaat paljon (tytöt)

- Käyt salilla ja et tyydy yhteen tyttöön (pojat)

- Vakavin oire, kusta alkaa nousta päähäsi ja sinun tulee alkaan haukkumaan kaikki muita, jotka eivät ole noin mauttomia.

- Kuolet autoonnettomuudessa, koska Jeesus kyllästyi sinuun.

13

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi vai kaikki?

      • Kaikki. Yksi on viälä lievää. Kahdesta tai kolmesta voi viälä parantua.


    • -Käytetään sinäpassiivia.

      • Mikä sinä-passiivissa on niin hirveää? Ole tyytyväinen, että jokin verbi on lauseessa.

        Juu, olen tyylitajuton.


      • kurpizza kirjoitti:

        Mikä sinä-passiivissa on niin hirveää? Ole tyytyväinen, että jokin verbi on lauseessa.

        Juu, olen tyylitajuton.

        Sinä-passiivi ei kuulu suomen kieleen ja ainakin minusta kuulosta liiallisesti käytettynä tökeröltä. Asia tosin saattaa muuttua, koska kieli muuttuu jatkuvasti.


      • biologinalku kirjoitti:

        Sinä-passiivi ei kuulu suomen kieleen ja ainakin minusta kuulosta liiallisesti käytettynä tökeröltä. Asia tosin saattaa muuttua, koska kieli muuttuu jatkuvasti.

        No ei se kirjakieleen kuulu, mutta puheessa sitä kuulee useinkin. Vähän käytettynä ihan ok-juttu ja siinä kuin kerrotaan omaa tarinaa toisen näkökulmasta.


      • kurpizza kirjoitti:

        No ei se kirjakieleen kuulu, mutta puheessa sitä kuulee useinkin. Vähän käytettynä ihan ok-juttu ja siinä kuin kerrotaan omaa tarinaa toisen näkökulmasta.

        Vanhemmalle ihmiselle ei ehkä kannata mennä puhumaan käyttäen sinä-passiivia (tai olisiko se puhekielessä ennemminkin sä-passiivi). Siinä saattaa antaa itsestään aika oudon vaikutelman. Nuorten puheessa sitä kuulee aika usein ja se lienee tullut jäädäkseen. Minä halaisin pitää suomen kielen puhtaana, mutta ei kai sille mitään voi, että kieli muuttuu.


      • biologinalku kirjoitti:

        Vanhemmalle ihmiselle ei ehkä kannata mennä puhumaan käyttäen sinä-passiivia (tai olisiko se puhekielessä ennemminkin sä-passiivi). Siinä saattaa antaa itsestään aika oudon vaikutelman. Nuorten puheessa sitä kuulee aika usein ja se lienee tullut jäädäkseen. Minä halaisin pitää suomen kielen puhtaana, mutta ei kai sille mitään voi, että kieli muuttuu.

        Äitini käyttää paljon sinä-passiivia ja aika lahjakkaastikin.

        Ehkei tuo pelkästään ole tullut toisista kielistä. Tuo on enemmän minusta semmoinen muoto, joita käytetään kaikissa testeissä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Äitini käyttää paljon sinä-passiivia ja aika lahjakkaastikin.

        Ehkei tuo pelkästään ole tullut toisista kielistä. Tuo on enemmän minusta semmoinen muoto, joita käytetään kaikissa testeissä...

        "Kun makoilet kylpyammeessa..." En makoile, sillä minulla ei ole kylpyammetta.
        "Kun sä ajat formulaa..." En aja formulaa.

        Sinäpassiivi on tyylitön ja vaikeasti lähestyttävä.


      • icepicked kirjoitti:

        "Kun makoilet kylpyammeessa..." En makoile, sillä minulla ei ole kylpyammetta.
        "Kun sä ajat formulaa..." En aja formulaa.

        Sinäpassiivi on tyylitön ja vaikeasti lähestyttävä.

        Niin niin. Tuota käytetään enemmän kyselyissä ja testeissä.


      • Aloituksessa kyse ei ole sä- passiivista.
        "Jos toteat nämä piirteet itsessäsi olet syöpämassaa:"
        Kyseessä on suora viesti lukijalle.


    • Vittuootlapsellinen

      Eka tullaan haukkumaan IPhonet maanrakoon ja sittenväitellään äidinkielestä? Wtf : D Ja kyllä kirjoitan IPhonella, nytkö kuolet?

      • Nehän ovat tunnetusti paskoja hinta-laatusuhteeltaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe