Eikö tällä palstalla puhuta muusta kun sairaanhoitajista?

ingetin göra

Kaikkihan kuiteskin tietää, että inssit on niitä amkin arvostetuimpia tyyppejä.

6

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinonnäreet1234

      Kyllä. Muistappa tuo kun kärvistelet kivuissasi päivystyksessä odottamassa niitä kipulääkkeitä. Ei taida arvostettu inssi niitä sinulle tuoda..

      • troltroltrol

        Menee yksityiselle ni saa reseptin käteen ja voi hakee ite ne lääkkeet.


      • hoitajapoika
        troltroltrol kirjoitti:

        Menee yksityiselle ni saa reseptin käteen ja voi hakee ite ne lääkkeet.

        Noo, kun monellakaan paikkakunnalla ei ole yksityistä eikä ympäri vuorokauden auki olevaa apteekkia. Eikä inssi anna lääkkeitä tai kirjoita kipulääkereseptiä yksityiselläkään.

        Mutta en minä ainakaan valinnut hoitoalaa kipulääkkeiden vuoksi vaan siksi että hoitoalalla on töitä. Luulisin että muilla on vähän sama juttu, tuskin olen ainoa joka arvostaa sitä että on kysyntää ja vara valita työpaikka.

        Sitä paitsi en arvosta inssejä. Ehkä joku muu sitten arvostaa, jos niin väität, en tiedä. mutta pelkällä arvostuksella ei elä.


    • Monet haluu töihin

      Inssit kärvistelee kortistossa yhdessä yliopistokoulutettujen hömppämaistereitten kanssa.

      Lähinnä he arvostavat itse itseään, mutta sekin varmaan karisee melko nolliin työttömyyden myötä. Yleensä työttömyys vie itsetunnon ja oman arvostuksen. Tälläkin palstalla se näkyy typerinä omakehu-viesteinä, joissa yritetään kehua kuinka arvostettua on olla ekonomi tms. työttömyysalan tutkinnon suorittanut. Mutta ei jengi silti halua eikä arvosta, vaan pitää pellenä.

      Sairaanhoitajila on töitä, siksi kaikki haluaa nyt saikkareiksi. Monet haluu töihin.

    • ihtdij

      Totuuden nimissä täytyy myöntää että 20v työelämässä olleena arvostan kyllä sairaanhoitajia enemmän kuin inssejä. Ovat sentään hyödyksi yhteiskunnan muille jäsenille. Inssit ajattelevat lähinnä itseään ja rahan tekemistä keinolla millä hyvänsä välittämättä ympäristöstä tai ihmisistä.

    • Ensihoitajaksi

      Inssit oli teollisen yhteiskunnan aikaan "jumalasta seuraavia" päälliköitä, joista tuli isoina johtajia. Mutta ei se enää ole kiinnostava ura. Ei meidän luokalta ainakaan kukaan halua inssiksi. Inssistä tulee mieleen semmoinen keski-ikäinen, pyylevä, sasikaljuinen, helposti hermoileva typerys, joka juopottelee liikaa ja käyttäytyy itsekkäästi. Ei erityisen arvostettu mielikuva ... Mutta monet haluaa hoitajiksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe