Ostin Jyväskylän toimipisteestä itselleni "mokkulan" vuodeksi vuosi sitten.
Varmistin myyjältä, että sopimuksen voi purkaa vuoden kuluttua. Myös sopimuksessa oli voimassaoloaika vuosi. Jostain syystä myyjä halusi printata sopimuksen vielä puhtaaksi kauppatilanteessa. Nyt viedessäni mokkulaa liikkeeseen takaisin ilmoitti toinen myyjä, että sopimusta ei voi purkaa. Sopimus olikin muuttunut kaksivuotiseksi uudelleen "printtauksessa". Eivät kuulema tee yksivuotisia sopimuksia.
Olin allekirjoittanut tämän kaksivuotisen sopimuksen hyvässä uskossa lukematta tekstejä uudelleen.
Mitä tällaisessa tapauksessa voisi tehdä?
Koen tulleni huijatuksi... tai todella tyhmäksi....
Elisa - hyvä kauppiastapa?
2
127
Vastaukset
- Olisiko reilua purkaa?
Varmaan olet vanhempi henkilö, koska vielä uskot ihmisiin. TAI Elisaan.
Hei Tyhmäkö ooon...,
ikävä kuulla kokemuksestasi Mobiililaajakaistan sopimuksen kanssa! Äkkiseltään kuulostaa siltä, että nettitikun luottokauppasopimuksen kestoksi on valittu 12 kuukautta eli maksuaika laitteelle on vuosi. Itse liittymäsopimus on 24kk määräaikainen, mikäli liittymälle on lisätty kampanja.
Voimme tarkasta tilanteesi, jos kirjaudut Palstalle osoitteessa palsta.elisa.fi ja lähetät asiakastietosi minulle profiilistani elisa.to/kukkatippa yksityisviestillä. :)
Laura / Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757204
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes682971- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671415Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191229Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998