Onko teille tapahtunut

stealth2

sitä että vuosien läpimenon jälkeen joku tuikituntematon pamauttaa päin naamaa transsukupuolisuudesta?
Multa kysyi joku täysin outo mies baarissa pari kuukautta sit, et olenko "sellainen ladyboy".
Hämmensi vähän ja oon tätä miettinyt nyt. Olen lähemmäs kolmekymppinen ja parikymppisenä sukupuolen korjannut. Lyhyt (165cm) "mieheksi" ja pienikokoinen muutenkin. Vuosikausia tosiaan eletty täysin naisena ilman mitään vastaavaa. Pari miestäkin aidosti yllättyneet ja ei ole meinanneet uskoa kun olen kertonut. Seksiäkin tullut harrastettua niin ettei toisella tietoa.
Mietin ensin aiheeseen perehtynyttä diggaria joka osaisi bongata jotain pienenpieniä vinkkejä, mutta yleensä heillä oikeat termit käytössä just nimenomaan naisten mieliks... tuskin moni korjausvaiheessa tai läpimenolta epävarma kovin tykkää jos sanotaan shemaleksi tai ladyboyksi nimittäin. En minäkään ja loukkaava termi mutt ei enää samalla tavalla haittaa

10

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa se kuitenkin oli juuri antenni herkkänä liikkuva diggari, jolle ladyboy ei olekaan haukkumasana vaan toteutumaton tai jopa kaukomailla toteutunut haave. Suomalaiselle transihmiselle sellanen tyyppi taas tuskin on unelmien täyttymys, kertoo melkoisen esineellistävästä asenteesta....

    • Vinkkari liikkeellä

      Epäilyttää että joku kaveri joka tuntee sinut ja tietää taustasi, on kertonut tälle tyypille.

      • Tai sitten ei

        Ehkä hän ei ollutkaan niin läpimenevä kun uskoi tai toivoi


      • Kaveri juoruillut
        Tai sitten ei kirjoitti:

        Ehkä hän ei ollutkaan niin läpimenevä kun uskoi tai toivoi

        Jos on ollut muille ihmisille täysin läpimenevä (sängyssäkin) niin miksi yksi ihminen osaisi epäillä noinvaan.


      • No vaikka
        Kaveri juoruillut kirjoitti:

        Jos on ollut muille ihmisille täysin läpimenevä (sängyssäkin) niin miksi yksi ihminen osaisi epäillä noinvaan.

        Josko kyseinen henkilö on kelvannut niille sänkykavereille sellaisena kun on ollut?
        Jos menee kysymään etukäteen että onko toinen vaihtanut sukupuolta, niin voi jäädä "pillu" kokeilematta.


      • huh sentään
        Kaveri juoruillut kirjoitti:

        Jos on ollut muille ihmisille täysin läpimenevä (sängyssäkin) niin miksi yksi ihminen osaisi epäillä noinvaan.

        Siis huijaako joku miehiä sänkyyn kertomatta että on (ollut) mies?


      • stealth2
        huh sentään kirjoitti:

        Siis huijaako joku miehiä sänkyyn kertomatta että on (ollut) mies?

        Niin no.. aina olen nainen ollut. Se että minulta on alapää leikattu ei minusta miestä tee. Eikä se kuulu sellaiselle joka hädin tuskin tietää minusta ihmisenä muutakaan. En oleta miehenkään kertovan omasta sairaanhoitohistoriastaan jos tarkoitus on olla yksi yö yhdessä... tietysti sellaisten miesten kanssa joiden kanssa on vakavoinut juttu olen kertonut


      • hoh
        huh sentään kirjoitti:

        Siis huijaako joku miehiä sänkyyn kertomatta että on (ollut) mies?

        Ettehän te täysin voi olla naisia jos mies ootte ollu. Eihän teillä o kuukautisiakaan niinkuin oikeilla naisilla. Ja esim ruumiinrakenteesta kyllä näkee onko yritetty muuttaa ittiään.


    • Saattaa olla täysi diggari, joka turvautuu tietämättömyyttä todistaviin termeihin hämäyksenä. :)

      • stealth2

        Ehkä, mut aika huono taktiikka kyllä. En usko kenenkään naisen olevan kovin imarreltu (trans tai cis) jos kysytään onko "ladyboy"....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe