Onko teille tapahtunut

stealth2

sitä että vuosien läpimenon jälkeen joku tuikituntematon pamauttaa päin naamaa transsukupuolisuudesta?
Multa kysyi joku täysin outo mies baarissa pari kuukautta sit, et olenko "sellainen ladyboy".
Hämmensi vähän ja oon tätä miettinyt nyt. Olen lähemmäs kolmekymppinen ja parikymppisenä sukupuolen korjannut. Lyhyt (165cm) "mieheksi" ja pienikokoinen muutenkin. Vuosikausia tosiaan eletty täysin naisena ilman mitään vastaavaa. Pari miestäkin aidosti yllättyneet ja ei ole meinanneet uskoa kun olen kertonut. Seksiäkin tullut harrastettua niin ettei toisella tietoa.
Mietin ensin aiheeseen perehtynyttä diggaria joka osaisi bongata jotain pienenpieniä vinkkejä, mutta yleensä heillä oikeat termit käytössä just nimenomaan naisten mieliks... tuskin moni korjausvaiheessa tai läpimenolta epävarma kovin tykkää jos sanotaan shemaleksi tai ladyboyksi nimittäin. En minäkään ja loukkaava termi mutt ei enää samalla tavalla haittaa

10

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa se kuitenkin oli juuri antenni herkkänä liikkuva diggari, jolle ladyboy ei olekaan haukkumasana vaan toteutumaton tai jopa kaukomailla toteutunut haave. Suomalaiselle transihmiselle sellanen tyyppi taas tuskin on unelmien täyttymys, kertoo melkoisen esineellistävästä asenteesta....

• Vinkkari liikkeellä

Epäilyttää että joku kaveri joka tuntee sinut ja tietää taustasi, on kertonut tälle tyypille.

• Tai sitten ei

Ehkä hän ei ollutkaan niin läpimenevä kun uskoi tai toivoi

• Kaveri juoruillut
        Tai sitten ei kirjoitti:

Ehkä hän ei ollutkaan niin läpimenevä kun uskoi tai toivoi

Jos on ollut muille ihmisille täysin läpimenevä (sängyssäkin) niin miksi yksi ihminen osaisi epäillä noinvaan.

• No vaikka
        Kaveri juoruillut kirjoitti:

Jos on ollut muille ihmisille täysin läpimenevä (sängyssäkin) niin miksi yksi ihminen osaisi epäillä noinvaan.

Josko kyseinen henkilö on kelvannut niille sänkykavereille sellaisena kun on ollut?
        Jos menee kysymään etukäteen että onko toinen vaihtanut sukupuolta, niin voi jäädä "pillu" kokeilematta.

• huh sentään
        Kaveri juoruillut kirjoitti:

Siis huijaako joku miehiä sänkyyn kertomatta että on (ollut) mies?

• stealth2
        huh sentään kirjoitti:

Niin no.. aina olen nainen ollut. Se että minulta on alapää leikattu ei minusta miestä tee. Eikä se kuulu sellaiselle joka hädin tuskin tietää minusta ihmisenä muutakaan. En oleta miehenkään kertovan omasta sairaanhoitohistoriastaan jos tarkoitus on olla yksi yö yhdessä... tietysti sellaisten miesten kanssa joiden kanssa on vakavoinut juttu olen kertonut

• hoh
        huh sentään kirjoitti:

Ettehän te täysin voi olla naisia jos mies ootte ollu. Eihän teillä o kuukautisiakaan niinkuin oikeilla naisilla. Ja esim ruumiinrakenteesta kyllä näkee onko yritetty muuttaa ittiään.

• Saattaa olla täysi diggari, joka turvautuu tietämättömyyttä todistaviin termeihin hämäyksenä. :)

• stealth2

Ehkä, mut aika huono taktiikka kyllä. En usko kenenkään naisen olevan kovin imarreltu (trans tai cis) jos kysytään onko "ladyboy"....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2608
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      26
      2352
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1662
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1397
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1349
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      93
      1280
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1143
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1086
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1073
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      967
    Aihe