sitä että vuosien läpimenon jälkeen joku tuikituntematon pamauttaa päin naamaa transsukupuolisuudesta?
Multa kysyi joku täysin outo mies baarissa pari kuukautta sit, et olenko "sellainen ladyboy".
Hämmensi vähän ja oon tätä miettinyt nyt. Olen lähemmäs kolmekymppinen ja parikymppisenä sukupuolen korjannut. Lyhyt (165cm) "mieheksi" ja pienikokoinen muutenkin. Vuosikausia tosiaan eletty täysin naisena ilman mitään vastaavaa. Pari miestäkin aidosti yllättyneet ja ei ole meinanneet uskoa kun olen kertonut. Seksiäkin tullut harrastettua niin ettei toisella tietoa.
Mietin ensin aiheeseen perehtynyttä diggaria joka osaisi bongata jotain pienenpieniä vinkkejä, mutta yleensä heillä oikeat termit käytössä just nimenomaan naisten mieliks... tuskin moni korjausvaiheessa tai läpimenolta epävarma kovin tykkää jos sanotaan shemaleksi tai ladyboyksi nimittäin. En minäkään ja loukkaava termi mutt ei enää samalla tavalla haittaa
Onko teille tapahtunut
10
233
Vastaukset
Jospa se kuitenkin oli juuri antenni herkkänä liikkuva diggari, jolle ladyboy ei olekaan haukkumasana vaan toteutumaton tai jopa kaukomailla toteutunut haave. Suomalaiselle transihmiselle sellanen tyyppi taas tuskin on unelmien täyttymys, kertoo melkoisen esineellistävästä asenteesta....
- Vinkkari liikkeellä
Epäilyttää että joku kaveri joka tuntee sinut ja tietää taustasi, on kertonut tälle tyypille.
- Tai sitten ei
Ehkä hän ei ollutkaan niin läpimenevä kun uskoi tai toivoi
- Kaveri juoruillut
Tai sitten ei kirjoitti:
Ehkä hän ei ollutkaan niin läpimenevä kun uskoi tai toivoi
Jos on ollut muille ihmisille täysin läpimenevä (sängyssäkin) niin miksi yksi ihminen osaisi epäillä noinvaan.
- No vaikka
Kaveri juoruillut kirjoitti:
Jos on ollut muille ihmisille täysin läpimenevä (sängyssäkin) niin miksi yksi ihminen osaisi epäillä noinvaan.
Josko kyseinen henkilö on kelvannut niille sänkykavereille sellaisena kun on ollut?
Jos menee kysymään etukäteen että onko toinen vaihtanut sukupuolta, niin voi jäädä "pillu" kokeilematta. - huh sentään
Kaveri juoruillut kirjoitti:
Jos on ollut muille ihmisille täysin läpimenevä (sängyssäkin) niin miksi yksi ihminen osaisi epäillä noinvaan.
Siis huijaako joku miehiä sänkyyn kertomatta että on (ollut) mies?
- stealth2
huh sentään kirjoitti:
Siis huijaako joku miehiä sänkyyn kertomatta että on (ollut) mies?
Niin no.. aina olen nainen ollut. Se että minulta on alapää leikattu ei minusta miestä tee. Eikä se kuulu sellaiselle joka hädin tuskin tietää minusta ihmisenä muutakaan. En oleta miehenkään kertovan omasta sairaanhoitohistoriastaan jos tarkoitus on olla yksi yö yhdessä... tietysti sellaisten miesten kanssa joiden kanssa on vakavoinut juttu olen kertonut
- hoh
huh sentään kirjoitti:
Siis huijaako joku miehiä sänkyyn kertomatta että on (ollut) mies?
Ettehän te täysin voi olla naisia jos mies ootte ollu. Eihän teillä o kuukautisiakaan niinkuin oikeilla naisilla. Ja esim ruumiinrakenteesta kyllä näkee onko yritetty muuttaa ittiään.
Saattaa olla täysi diggari, joka turvautuu tietämättömyyttä todistaviin termeihin hämäyksenä. :)
- stealth2
Ehkä, mut aika huono taktiikka kyllä. En usko kenenkään naisen olevan kovin imarreltu (trans tai cis) jos kysytään onko "ladyboy"....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504