Mitä näet minulle/meille rakkauteen? Olen tuntenut vaalean seilorin jo pitkään. Näkyykö minulle paikkaunnanvaihtoa/muuttoa?
Tuntijasi
1
<50
Vastaukset
Hei
sinä teet arvokasta työtä tunnollisesti. et ole hänestä varma, eikä hänkään ole vielä antanut sinulle sitä vihreää valoa, mitä mielessäsi odottelet.
olette sen verran nuoria, että kaikki on vielä monella tavalla mahdollista. yksi asia on myös se, että sinä joudut katsomaan vanhempiesi perään. ehkä tilanne ei vielä ole sinulle selvinnyt, mutta se tulee kuitenkin eteesi.
sinusta tulee varsinainen perheen asioiden selvittelijä, tämän näen aivan päällimmäisenä.
mutta kysyt omasta rakkaudestasi, siitä intohimosta mikä virtaa suonissasi. teillä on hienoja hetkiä ja omia unelmia, mies on kiinnostunut monista asioista ja paikoista. sinun ei ole helppoa olla niissä mukana. hän on seksikäs ja intohimoinen, sinä olet vastuuta kantava nainen parhaassa kukoistuksessasi. voi olla, että joudut odottamaan häntä melko kauan. liiankin kauan.
sanon suoraan, että jos olet jo tottunut tilanteeseen ja hyväksyt en, sitten ei ole muuta vaihtoehtoa kuin antaa hänen määrätä vauhdin. jos taas tahdot lapsia ja tavallista elämää, silloin sinun kannattaisi miettiä vielä uudestaan. on myös toinen mies sinun varallesi ja hän liittyy kirjastoon tai muuten kirjoihin. hän on joka tapauksessa lukenut ja viisas ihminen. hän haluaa lapsia ja etsii itselleen sopivaa kumppania, juuri sellaista kuin sinä olet. aika jännä tilanne, sillä perhe on monen mielessä....
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835