tänään oli sub tv:n frendeissä sellanen jakso, missä monica antoi chandlerille piirustuksen avulla neuvoja kuinka tyydyttää naista sängyssä.. monica piirsi naisen ja kuvaan merkitsi naisen seitsemän erogeenista aluetta/kohtaa.. seitsemäs oli sitten se itse klitoris varmaankin.. ainakin chandlerin tyttöystävä hulluuntui siihen, mitä monica oli opettanut chandlerille.. eli jos joku voisi kertoo, et mitkä ne seittemän kohtaa oikeen on? onko jokaisella naisella ne samat kohdat? tää auttaa varmasti monia monia miehiäkin tyydyttämään naisiaan ;) joten vastauksia odotellaan! :)
naisen seitsemän erogeenista aluetta/kohtaa
4
4582
Vastaukset
- ...
Kaikkeen paskaan sinäkin uskot. Ei kannata niellä kaikkea, mitä kuulee jostain subin tai minkään muunkaan kanavan frendeistä tai muustakaan hömppäsarjasta.
- tiedän
Kyllä niitä erogeenisia alueita ihan oikeasti on olemassa!
Lääketieteen sanasto: "alueet joiden stimulaatio voi herättää eroottisia tuntemuksia (mm. sukupuolielimet, peräaukko, rinnat)"
Joka nainen on erilainen, ja nauttii eri kohtien hyväilystä... Ja frendit on tosiaan hömppässarja, joten niihin neuvoihin ei kannata luottaa...
Mutta listataanpa nyt sitten jotain:
- Kaula ja niska ovat monella todella herkkiä, eli suukottelua ja näykkäsyjä sinne.
- Tottakai rinnat.
-Peppu.
-Reidet, etenkin sisäreidet.
- Monet tykkää myös kylkien ja masun hyväilystä, mutta toisaalta se voi myös kutittaa liikaa.
- Ja siellä alapäässä on muutakin kuin klitoris. Koko alue pitää huomioida.
Kaiken kaikkiaan ei kysymys ole mistään mystisistä pisteistä, vaan kokonaisvaltaisesta toiminnasta. Naista tulee huomioida ja hyväillä kaikkialta ja kaikin tavoin. Se on paljon tuottoisampaa kuin mitkään tarkat pisteet.- nainen
Mä veikkaisin et ne on nämä
1.Klitoris
2.G-piste
3.Rinnat
4.Peppu
5.Niska
6.Kaula
7.Sisäreidet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682867
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642356- 2032169
- 711796
- 951713
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91591- 921353
- 811110
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2091102- 951059