naisen seitsemän erogeenista aluetta/kohtaa

utelias

tänään oli sub tv:n frendeissä sellanen jakso, missä monica antoi chandlerille piirustuksen avulla neuvoja kuinka tyydyttää naista sängyssä.. monica piirsi naisen ja kuvaan merkitsi naisen seitsemän erogeenista aluetta/kohtaa.. seitsemäs oli sitten se itse klitoris varmaankin.. ainakin chandlerin tyttöystävä hulluuntui siihen, mitä monica oli opettanut chandlerille.. eli jos joku voisi kertoo, et mitkä ne seittemän kohtaa oikeen on? onko jokaisella naisella ne samat kohdat? tää auttaa varmasti monia monia miehiäkin tyydyttämään naisiaan ;) joten vastauksia odotellaan! :)

4

4582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kaikkeen paskaan sinäkin uskot. Ei kannata niellä kaikkea, mitä kuulee jostain subin tai minkään muunkaan kanavan frendeistä tai muustakaan hömppäsarjasta.

• tiedän

Kyllä niitä erogeenisia alueita ihan oikeasti on olemassa!

Lääketieteen sanasto: "alueet joiden stimulaatio voi herättää eroottisia tuntemuksia (mm. sukupuolielimet, peräaukko, rinnat)"

• Joka nainen on erilainen, ja nauttii eri kohtien hyväilystä... Ja frendit on tosiaan hömppässarja, joten niihin neuvoihin ei kannata luottaa...
      Mutta listataanpa nyt sitten jotain:

- Kaula ja niska ovat monella todella herkkiä, eli suukottelua ja näykkäsyjä sinne.

- Tottakai rinnat.

-Peppu.

-Reidet, etenkin sisäreidet.

- Monet tykkää myös kylkien ja masun hyväilystä, mutta toisaalta se voi myös kutittaa liikaa.

- Ja siellä alapäässä on muutakin kuin klitoris. Koko alue pitää huomioida.

Kaiken kaikkiaan ei kysymys ole mistään mystisistä pisteistä, vaan kokonaisvaltaisesta toiminnasta. Naista tulee huomioida ja hyväillä kaikkialta ja kaikin tavoin. Se on paljon tuottoisampaa kuin mitkään tarkat pisteet.

• nainen

Mä veikkaisin et ne on nämä
        1.Klitoris
        2.G-piste
        3.Rinnat
        4.Peppu
        5.Niska
        6.Kaula
        7.Sisäreidet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2867
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2356
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2169
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1796
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      95
      1713
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1591
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1353
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1110
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      209
      1102
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe