Onko Balenossa "opiskelijavaloa" eli polttoaineen vähyyttä osoittavaa valoa?
Baleno
8
113
Vastaukset
- 2+90=92
Ai, että kun olet kuullut omastamielestäsi hyvän sanayhdistelmän ja haluat sen nyt jakaa muillekkin. Todella typerä ilmaus.
- oppia ikä kaikki
Tuohan kuvaa hyvin suzukikuskeja.
- oppia ikä kaikki
Minulla ei ole suzukia, vaikkakin sellaisen haluaisin. Runkkaamaan minut opetti oma isäni.
- Ikuinen opiskelija
oppia ikä kaikki kirjoitti:
Minulla ei ole suzukia, vaikkakin sellaisen haluaisin. Runkkaamaan minut opetti oma isäni.
Onneton runkku, huh.
- koppia ikä kaikki
Niin olet,hyi.
- koppia ikä kaikki
sorry, tuli illalla yksi kirjain väärin, siis:
Niin olen, hyi.
- ent balenisti
Katsopa, jos tuolla tietäisivät. Itse en muista, vaikka kaksi Balenoa on ollutkin.
http://www.suzuki-forums.com/suzuki-esteem-baleno-forum/ - ryypyn merkkivalo
En käsitä miksi polttoaineen loppumisen varoitusvaloa pitäisi sanoa opiskelijavaloksi? Köyhällä opiskelijalla tankki aina tyhjä?
Kun minä opiskelin niin autossani ei edes ollut polttoaineen loppumisen varoitusvaloa, polttoainemittari kylläkin.
Auto oli 1982 Mazda 323 jossa oli erittäin selkeä mittaristo ja varoitusvalot koottuna keskelle mittaristoa kahteen sarakkeeseen. Useimmin loistava valo oli käsikäyttöisen rikastimen merkkivalo joten olisikohan se ollut se ns. opiskelijavalo minun kohdalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741