Akku pimahti 2003 Saabista !

Saabbisti

Joku tuolla valitteli että akku meni oikosulkuun 2003 Saabista. On se yhtä perkelettä, mikään ei kestä nykyään. Tosin Volvon akku kestää vähintään 20 vuotta, mutta Volvo onkin toista maata.

5

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -MikroMikko

Juu ennen oli helpompaa, veivillä käyntiin ja taas mentiin ! Nyt kun irrottaa akun niin kaikki menee sekasin, kaikki 100 tietokonetta kuin uudessa mersussa !

• oikea saabisti

Joo ei saatana mitään Saappia voi ennää pittää jos akutkin on tuota sorttia. Ihan kökkö laatua. Tojottaan saa uutta akkua alle satasen. Saappiin yli 110€ kipale. Kalliiksi tullee tollanen Saappi.

• Saab 4ever

Ei voi olla totta. Kesti vain 11 vuotta. Mulla oli varmaan joku maanantaiversio, kun meni yhdeksässä. Uusi maksoi 86 eur akkuliikkeessä.

• Kia on laatua!
        Saab 4ever kirjoitti:

Ei voi olla totta. Kesti vain 11 vuotta. Mulla oli varmaan joku maanantaiversio, kun meni yhdeksässä. Uusi maksoi 86 eur akkuliikkeessä.

Minulla on kestänyt Kia Ceedissä akku jo yli 14v. Kyllä näissä Korealaisissa laatuautoissa on paljon entisaikoja parempi laatuluokka kaikin puolin. En aio enää palata Europassa tehtyihin rimpsoihin.

• Saabbisti
        Kia on laatua! kirjoitti:

Minulla on kestänyt Kia Ceedissä akku jo yli 14v. Kyllä näissä Korealaisissa laatuautoissa on paljon entisaikoja parempi laatuluokka kaikin puolin. En aio enää palata Europassa tehtyihin rimpsoihin.

Mulla on vanhassa Saab 99 kestänyt sama akku jo 42 vuotta. En tule koskaan ostamaan korealaisia kertakäyttö kuttaperkka kulkineita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      67
      2812
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1572
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe