Mistä uskaltaa alkaa tutkimaan vikaa....? Kaikki suodattimet ja öljyt on vaihdettu, öljyä on, nostotehoa on ja kierrokset ei vaikuta mitenkään mutta nykimällä nostaa...
Kiitos jo etukäteen... :)
Ford 6610 mk2 nostolaitteen nykiminen
4
1203
Vastaukset
- Olisko apua
Ei ole Voortin ongelma. Vaihdoitko molemmat hydrauliikan suodattimet? Niitä on kaksi samanlaista, toinen traktorin alla piilossa, ja toinen koneen sivulla paremmin näkyvillä.
- Voortin ongelmako
Joo, molemmat on vaihdettu.
Ja kun kaikki aina manaa Fordin huonoa käyntiinlähtöä niin se ratkaistiin laittamalla 7610 suihkun käret ja avautumis paine 210:een... Nyt lähtee hehkulla ilman lohkolämmitystä ainakin vielä - 5 asteen pakkasessa ja vetoja on entisiin 70:n avautumispaineisiin verrattuna paljon enemmän... :) kannattaa muidenkin kokeilla jos tuntuu siltä... :)- avebella
Olisiko siitä tunnistin vivun asennolla vaikutusta, itsellä ainakin niittokoneen kans vatkaaminen loppu kun laitoin namiskan eri asentoon.
- Sieltä neuvoa
Kysy Masinistit-palstalla. Siellä ne Forditietäjät on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265