Vuosina 1939-1944 Herra varjeli kansaamme ateistis-marxislaiselta Neuvostoliitolta. Vuonna 2014 Suomi on lopullisesti kääntänyt selkänsä Jumalalla hyväksymällä homo "avioliitot". Samalla Putin on päivä päivältä sotaisampi. Mahtaako Kaikkivaltias suojella meitä taas, jos Venäjä hyökkää?
Miten Suomen käy?
5
124
Vastaukset
- mieti tätä(se aito)
Kumma kun Jumala on aina ihmisten puolella silloin kun tekee ihmisten tahdon ja Satana on toiminnassa kun joku ei teoista tykkää!
Mahtaako Kaikkivaltias olla sitä mieltä että homojen potkiminen saa riittää? - uskovat turvassa
Venäjä voi olla yksi keino, jolla Suomea ja pohjoismaita pian rangaistaan. Voi tulla myös talouselämän kurimuksia ja katovuosia.
- terv
talouselämän kurimus, katovuosi ja Venäjä
ovat Homojen syytä? ehkä, ehkä ei
muistanet että homoja syntyy heteroperheisiin
eikä homot ole osaansa valinneet.- mieti tätä(se aito)
Kuule! Jos homot voivat vaikuttaa katovuosiin ja talouselämään, niin on syytä suhtaua silkkihnasikkain homoihon, jotta he eivät suutu ja tuo sodan ja Venäjän Suomeen. Niin paljon valtaa heillä on.
- 14+1
Venäjä on kaukana ateistisesta... Jos et ole mistään huomannut niin siellä myös vastustetaan samaa sukupuolta olevien liittoja. Suomessa tapahtunut "vastustus" ei ole mitään siiheen touhuun verrattuna.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204744
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2541416Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341151Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043