Hei mitä koko perheen lupa-silpojat, leikellen

Syyllisyys-Sisko

Ja siten seurailun oikeutuksen pyytämisenä.

-"Koska heillä on tällainen Queer-häiriö.." Ulkopuolinen, luku automaattinen
kansainvälinen
Hän on psykoottisessa harhassa, ja että voi pidättää, lasten sekavuus-tilojen käyttäminen, heidän taantumaansa, kehosta käyttäen, mieltymyksenä, jopa lapsen kuoleman aiheuttamisena. Jatkuvina väärinkäsityksinä ja sekaannuksina, on poliisinlapsi kärsinyt. Rangaistavaa ei siten käytetä, perhe-eristämiseksi, hänen pahoinvoimisena, pelkästä hyökkäävästä olemuksen käyttämisestä, ihannoimalla sitä alistamiseen, hektisesti esittämällä, päällekarkaamistansa, tai sillä alistamisena pyrkien voittamiseen. Kärsimys-ongelma ei esitetä sillä tavalla syyllisesti siten, että sillä voitetaan. Kärsimys-ongelmaa ei ole tarkoitettu esittää uskontona lainkaan.
Entä ne teidän sikiön myymiset, koska voittamisenhakuisesti, psyykkisen kivun tuottoon, naisen alistamisena, hänen halventamisenaan pyrkien, sekoititte taas itsellenne, perheeseenne, eristämällä seksiorjaksi, seksiväkivallan kohteeksi, lapsiorjaksi lapselle, toisen ihmisen tulevaisuutta, ja hänen lapsiaan.
- Ei nekin pitää synnyttää sairaalassa.
Se on julkinen tila, jonka on tarkoitus, olla alistamisen sijasta, ja ulkonäön käyttämisen oikeuttamisen pyyntöjen, rankaisuhakuisen kostamisen inhimillittömästä käyttämisestä, halventamiseen, seurailun oikeutuksen pyytämisenä,

- Ethän sä ole siirtymässä näihin.
Sä olet sisimmätön ja tasapainoton.
- Sekavuus-tiloin, aina muiden apuun pyytäminen.
- Sekavuus-tiloin, aina muiden apuun luottaen, tulevaisuudeksensa.
- Sekavuus-tiloina, muiden valtioiden kansalaisia, kytkemällä, sairauden aiheina.
- Sekavuus-tiloina, ja niiden aiheuttamisena, muiden valtioiden naisiin, halventaen.

Naishenkilö, kaupunki: Meillä on väärä kohde tässä.

STOP!
- Koska en ole edes nainen.
Mieshenkilö
- Et voi voittaa ulkonäöllä kilpaillen, turvallisuushakuisuutesi täyttymyksestä, psyykkistä kipua tuottaaksesi, omaa kehosi, ylä-osaa, ylävartalon kehon osilta

Mieshenkilö: Oletteko te aivan pellejä?
Emme ole.

Kyllä.
- Voidaan, siltikin arvioida autistiseksi.
Mutta voidaan kyllä siltikin arvioida autistiseksi.
Onko se teidän voittamista?
' mm. tamppaaminen
' mm. tamppaatko sinä hyvä mieshenkilö, ja luvan haltija, väärinpäin
Ei.
' mm. eristäminen, pakeneminen, seurasta kieltäytyminen, poismeneminen, hyökkäävä

Entä saako kysyä, mistä hänellä tällainen sairaus on?
Kun hänet voidaan arvioida autistiseksi, niin sä olet sellaisella onnella voittamassa, jälleen naisen sukupuolta halventaen. Ja itse koko tilanteen järjestäen.
On hyvin inhimillitöntä pyrkiä tunkeutumaan toiseen valtioon siten, eikä se ole poliisinpalvelu.
Mieshenkilö: Mä vain tässä pidän S.... lle, koko maailman autismia, niin joskus vain tuntuu niin turhalta.
Aika: Viime vuosi

0

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mietitikö nainen koskaan

        Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
        Ikävä
        118
        1690
      2. Olisi hauska tietää

        Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
        Ikävä
        61
        1086
      3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

        Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
        Maailman menoa
        143
        1031
      4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

        Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
        Ikävä
        97
        885
      5. En kelpaa sinulle

        Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
        Ikävä
        74
        877
      6. Vernu Vasunta

        On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
        Suomussalmi
        23
        851
      7. Minun on vaan päästettävä irti

        Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
        Ikävä
        36
        822
      8. Kertoisit jo

        Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
        Ikävä
        42
        749
      9. Taidat vanhempi nainen

        Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
        Ikävä
        60
        735
      10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

        Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
        Sinkut
        156
        711
      Aihe