Lihavuus on ihanaa

feedeemies

Aion lihottaa itseni yli 300 kiloiseksi.

17

454

Vastaukset

• mäkin tahtoisin lihottaa ja lihottajan. vinkkei otetaa vastaan miten lihoa nopeasti.

• Syö aivan hemmetisti ruokaa käy raxissa

• tässä kaveri joka haluaisi tavata kasvuhenkisen kaverin

• Noh, kukaan nainen ei huoliskaan noin läskejä.

• Huolii ne t. onnellinen läski

• isoja miehiä liikkeellä?

• ssbhm? no on täällä ainakin yks iso kaveri avoimin mielin liikkeellä.

• heka. kirjoitti:

ssbhm? no on täällä ainakin yks iso kaveri avoimin mielin liikkeellä.

ltai sulla joku meili mihin voin kirjoittaa?

• Mitenkäs sun projekti etenee? Olis kiva tietää onko edistystä tapahtunut. Itse kun tykkään todella isoista SSBHM vaikka nainen olenkin.

• ssbhm? voisin ruveta isolle vatsakkaalle miehelle vaikka treenikaveriksi jos joku sellaista haluaa

• Olen painanut 3 vuotta jo yli 170 kiloa enkä kykene pyyhkimään omaa persettäni kun käyn tekemässä kakkoset, mutta en voisi väittää olevani onnellisempi. Haistakaa kukkanen kaikki laihat kusipäät jotka ei tiedosta oikeaa onnellisuutta.

• Minä aion laihduttaa itseni alle 300-kiloiseksi!

Lopetan epäterveen ahmisen ja rajoitan vuokorausikulutukseni alle 6000 kaloriin. Yritän myös kävellä sängystä jääkaapille. Toivottakaa onnea.

• Olen 37 - vuotias mies. Olen hieman pyöreässä kunnossa ja suurin fantasiani olisi että nainen lihottaisi minut todella lihavaksi niin että mahani olisi iso ja minulle kasvaisi lihavuudesta johtuvat tissit.

Olisi ihana että nainen syöttäisi minua, tai aina kun olisin syönyt mahan täyteen niin nainen palkitsisi minut seksillä.

Kiva olisi myös mikäli nainen seuraisi painoni nousua, laittaisi minut puntarille, mittaisi mahan kokoa mittanauhalla ja kommentoisi miten hyvin olen lihonut.

Tälläinen olisi todella ihanaa. Valitettavasti en ole sellaista naista tavannut joka tykkäisi lihavasta miehestä tai miehen lihottamisesta,

• Mä painan yli 250kiloa joten en voi suositella. elämä hankalaa, todella hankalaa.

• noo -- ainakin saa syödä :)

• Mee too. En ny ihan 300 mutta vaikka 150

• 300 liian pieni vielä. Itse tähtäisin lähemmäksi 500 ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      94
      3017
    2. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      106
      2567
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      24
      2262
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      179
      2080
    5. Sofian pätkä storyssa.

Siellä taitaa känniläinen Stefu olla vieressä. Jotain rajaa Sofia!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1406