Lihavuus on ihanaa

feedeemies

Aion lihottaa itseni yli 300 kiloiseksi.

36

2464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiheliini:(

      mäkin tahtoisin lihottaa ja lihottajan. vinkkei otetaa vastaan miten lihoa nopeasti.

      • Anonyymi

        Syö aivan hemmetisti ruokaa käy raxissa


    • terv

      tässä kaveri joka haluaisi tavata kasvuhenkisen kaverin

    • hyiiii

      Noh, kukaan nainen ei huoliskaan noin läskejä.

      • feederismi

        Huolii ne t. onnellinen läski


    • ssbhm?

      isoja miehiä liikkeellä?

      • heka.

        ssbhm? no on täällä ainakin yks iso kaveri avoimin mielin liikkeellä.


      • ssbhm?
        heka. kirjoitti:

        ssbhm? no on täällä ainakin yks iso kaveri avoimin mielin liikkeellä.

        ltai sulla joku meili mihin voin kirjoittaa?


    • FFA2

      Mitenkäs sun projekti etenee? Olis kiva tietää onko edistystä tapahtunut. Itse kun tykkään todella isoista SSBHM vaikka nainen olenkin.

      • Anonyymi

        Oletko päässyt seuraileen?

        terv, ssbhm


    • lihavat.kaverit

      ssbhm? voisin ruveta isolle vatsakkaalle miehelle vaikka treenikaveriksi jos joku sellaista haluaa

    • Anonyymi

      Olen painanut 3 vuotta jo yli 170 kiloa enkä kykene pyyhkimään omaa persettäni kun käyn tekemässä kakkoset, mutta en voisi väittää olevani onnellisempi. Haistakaa kukkanen kaikki laihat kusipäät jotka ei tiedosta oikeaa onnellisuutta.

    • Anonyymi

      Minä aion laihduttaa itseni alle 300-kiloiseksi!

      Lopetan epäterveen ahmisen ja rajoitan vuokorausikulutukseni alle 6000 kaloriin. Yritän myös kävellä sängystä jääkaapille. Toivottakaa onnea.

    • Olen 37 - vuotias mies. Olen hieman pyöreässä kunnossa ja suurin fantasiani olisi että nainen lihottaisi minut todella lihavaksi niin että mahani olisi iso ja minulle kasvaisi lihavuudesta johtuvat tissit.

      Olisi ihana että nainen syöttäisi minua, tai aina kun olisin syönyt mahan täyteen niin nainen palkitsisi minut seksillä.

      Kiva olisi myös mikäli nainen seuraisi painoni nousua, laittaisi minut puntarille, mittaisi mahan kokoa mittanauhalla ja kommentoisi miten hyvin olen lihonut.

      Tälläinen olisi todella ihanaa. Valitettavasti en ole sellaista naista tavannut joka tykkäisi lihavasta miehestä tai miehen lihottamisesta,

      • Anonyymi

        En tiedä näetkö tätä viestiä tai että oletko enää täällä, mutta täältä voisi löytyä nainen jota etsit.

        Olen 28-vuotias nainen ja minua viehättävät erityisesti hieman lihavammat miehet. Olen itsekkin hieman pyöreämpi ja minulla on esimerkiksi pömppis. En kyllä tiedä olisinko kykenevä tarkoituksellisesti lihottamaan toista ihmistä.


    • Anonyymi

      Mä painan yli 250kiloa joten en voi suositella. elämä hankalaa, todella hankalaa.

      • Anonyymi

        noo -- ainakin saa syödä :)


    • Anonyymi

      Mee too. En ny ihan 300 mutta vaikka 150

    • Anonyymi

      300 liian pieni vielä. Itse tähtäisin lähemmäksi 500 ;)

    • Anonyymi

      Lihavuus voi olla ihanaa, kuka tykkää kuka ei.
      Ainoa ongelma lihavuudessa on se, ettei enää olekaan kovin ihanaa sitten, kun alkaa sydän- ja muut sairaudet haitata.
      Ja sekin voi olla jossain vaiheessa edessä, ettei pysty peseytymään, ihon poimut tulehtuvat hikoilun takia ja saattaa tulla kaikenlaisia tulehduksia.

      Myös se, jos lihoaa niin paljon, ettei pysty kunnolla liikkumaan, menee ehkä jopa kävelykykykin, kuka sitä voi sanoa enää ihanaksi ?

      Itse en ole kuin lievästi ylipainoinen, joskus ollut kyllä enemmänkin, mutta tykkään kuitenkin liikkumisesta ja siitä, että pystyn itse huolehtimaan esim. hygieniastani ja hoitamaan kotityöt ym.

      Tosin olen sitä mieltä, että itsehän jokainen kilonsa kantaa, pääasia että on itse tyytyväinen elämäänsä.
      Eivätkä ne kilot muokkaa ihmistä ihmisenä, voi olla ihan kiva ja hyvä tyyppi painostaan huolimatta.

      • Anonyymi

        "Tosin olen sitä mieltä, että itsehän jokainen kilonsa kantaa, pääasia että on itse tyytyväinen elämäänsä."

        Paha virhe.

        Tunnen satoja ihmisiä - useimmat tuntee, enkä tunne yhtään ainoaa todella ylipainoista ja iäkästä ihmistä, jolla ei olisi jotakin terveyshuolia. Huolet alkavat nivelistä, erityisesti polvista ja lonkista. Alamäki alkaa viimeistään 65 ikävuoden kohdalla, joista liikuntakyvyn heikkeneminen on ensimmäisiä näkyviä haittavaikutuksia. Mitä sisuskaluissa tapahtuu, on enmmänkin piilevää.

        "Eivätkä ne kilot muokkaa ihmistä ihmisenä, voi olla ihan kiva ja hyvä tyyppi painostaan huolimatta."

        Kyllä muokkaavat.

        Ihmiset suhtautuvat sinuun alakoulusta saakka vaikkapa atleettisena, urheilullisena, liikunnallisena, sohvaperunana, köntyksenä, älykkönä, riisitautisena, luuviuluna, viehättävänä tai vaikkapa plösönä. Ihmisten suhtautuminen puolestaan muokkaa sinun itsesi suhtautumista heihin eli pyrit käyttäytymään kuten sinun oletaaankin käyttäytyvän. Kukaan satakiloinen lapsi ei ole nopea mutta voi olla vahva. On TIETENKIN hyviä ja ja kivoja tyyppejä painosta riippumatta, mutta jokainen on muokkautunut omanlaisekseen juuri sen vuoksi, mitä on kokenut aikaisemmin ja mitä on ollut aikaisemmin. Paino on tässä yksi merkittävä tekijä, eikä kukaan voi tietää, miltä tuntuu olla yhtäaikaa ylipainoinen, normaali hoikka tai alipainoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tosin olen sitä mieltä, että itsehän jokainen kilonsa kantaa, pääasia että on itse tyytyväinen elämäänsä."

        Paha virhe.

        Tunnen satoja ihmisiä - useimmat tuntee, enkä tunne yhtään ainoaa todella ylipainoista ja iäkästä ihmistä, jolla ei olisi jotakin terveyshuolia. Huolet alkavat nivelistä, erityisesti polvista ja lonkista. Alamäki alkaa viimeistään 65 ikävuoden kohdalla, joista liikuntakyvyn heikkeneminen on ensimmäisiä näkyviä haittavaikutuksia. Mitä sisuskaluissa tapahtuu, on enmmänkin piilevää.

        "Eivätkä ne kilot muokkaa ihmistä ihmisenä, voi olla ihan kiva ja hyvä tyyppi painostaan huolimatta."

        Kyllä muokkaavat.

        Ihmiset suhtautuvat sinuun alakoulusta saakka vaikkapa atleettisena, urheilullisena, liikunnallisena, sohvaperunana, köntyksenä, älykkönä, riisitautisena, luuviuluna, viehättävänä tai vaikkapa plösönä. Ihmisten suhtautuminen puolestaan muokkaa sinun itsesi suhtautumista heihin eli pyrit käyttäytymään kuten sinun oletaaankin käyttäytyvän. Kukaan satakiloinen lapsi ei ole nopea mutta voi olla vahva. On TIETENKIN hyviä ja ja kivoja tyyppejä painosta riippumatta, mutta jokainen on muokkautunut omanlaisekseen juuri sen vuoksi, mitä on kokenut aikaisemmin ja mitä on ollut aikaisemmin. Paino on tässä yksi merkittävä tekijä, eikä kukaan voi tietää, miltä tuntuu olla yhtäaikaa ylipainoinen, normaali hoikka tai alipainoinen.

        Kirjoitin aiemman kommentin ajatellen lähinnä lihavan ihmisen pärjäämistä yhteiskunnassa.
        Ja lähinnä osittain ulkopuolisen näkökulmasta.
        En miettinyt ikäihmisiä tässä tilanteessa, koska harvoin yli 65-vuotiaat haluavat itseään lihottaa 200-300 kiloisiksi.

        Iän myötä tulee muutenkin ihmisille erilaista vaivaa, nivelvikoja, kulumia ym. Siltikin voi olla tyytyväinen elämäänsä, kukin tyylillään. Monet pystyvät elämään suht tavallista elämää sairauksista huolimatta.

        Vaikka en tunne satoja ihmisiä, ainoastaan tiedän satoja ( on eri asia tuntea ja tietää ), en tunne tai tiedä yhtään ikäihmistä, joka painaisi yli 200 kiloa.
        Koska sehän on totuus, että sairaalloisen lihavat eivät kovin usein elä edes kuusikymppisiksi, tai jos elävät, ovat jo todella huonossa kunnossa. Juuri niiden liitännäissairauksien takia.

        Toki ympäristö muokkaa ihmistä, oli minkä kokoinen tai näköinen tahansa. Mutta sen mitä on kokenut tai mitä on ollut aikaisemmin, ei ole pakko olla samanlaista tulevaisuudessa. Se on pitkälti ihmisestä itsestään kiinni mitä hän haluaa, muuttuminen on täysin mahdollista ( tarkoitan henkistä muuttumista ).
        Vaatii todella pitkän työn itsensä kanssa, jos muutosta haluaa, mutta toistan että se on täysin mahdollista.

        Kun kerran toisten suhtautuminen muokkaa ihmistä, niin miksei itsekin voisi muokata itseään, että pääsee irti muiden asettamista normeista ? Tehdä elämästään omannäköisensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tosin olen sitä mieltä, että itsehän jokainen kilonsa kantaa, pääasia että on itse tyytyväinen elämäänsä."

        Paha virhe.

        Tunnen satoja ihmisiä - useimmat tuntee, enkä tunne yhtään ainoaa todella ylipainoista ja iäkästä ihmistä, jolla ei olisi jotakin terveyshuolia. Huolet alkavat nivelistä, erityisesti polvista ja lonkista. Alamäki alkaa viimeistään 65 ikävuoden kohdalla, joista liikuntakyvyn heikkeneminen on ensimmäisiä näkyviä haittavaikutuksia. Mitä sisuskaluissa tapahtuu, on enmmänkin piilevää.

        "Eivätkä ne kilot muokkaa ihmistä ihmisenä, voi olla ihan kiva ja hyvä tyyppi painostaan huolimatta."

        Kyllä muokkaavat.

        Ihmiset suhtautuvat sinuun alakoulusta saakka vaikkapa atleettisena, urheilullisena, liikunnallisena, sohvaperunana, köntyksenä, älykkönä, riisitautisena, luuviuluna, viehättävänä tai vaikkapa plösönä. Ihmisten suhtautuminen puolestaan muokkaa sinun itsesi suhtautumista heihin eli pyrit käyttäytymään kuten sinun oletaaankin käyttäytyvän. Kukaan satakiloinen lapsi ei ole nopea mutta voi olla vahva. On TIETENKIN hyviä ja ja kivoja tyyppejä painosta riippumatta, mutta jokainen on muokkautunut omanlaisekseen juuri sen vuoksi, mitä on kokenut aikaisemmin ja mitä on ollut aikaisemmin. Paino on tässä yksi merkittävä tekijä, eikä kukaan voi tietää, miltä tuntuu olla yhtäaikaa ylipainoinen, normaali hoikka tai alipainoinen.

        > Paino on tässä yksi merkittävä tekijä, eikä kukaan voi tietää, miltä tuntuu olla yhtäaikaa ylipainoinen, normaali hoikka tai alipainoinen.

        Moni kuitenkin tietää, ja myös mediasta saa lukea, miten ihmiset suhtautuvat samaan ihmiseen ylipainoisena tai laihtuneena, tahi kääntäen normaalipainoisena ja sen jälkeen lihoneena. Jos muutos tapahtuu suuntaan tai toiseen hitaasti, suhtautumisessa tuskin ilmenee suuria muutoksia.

        Muuttuuko henkilö vai muuttuuko ulkopuolisten suhtautuminen? Varmasti sekä että. Omaa itseään tarkastelee useimmiten muiden kautta, ei siis pelkästään peilin tai omien tuntemustensa kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Paino on tässä yksi merkittävä tekijä, eikä kukaan voi tietää, miltä tuntuu olla yhtäaikaa ylipainoinen, normaali hoikka tai alipainoinen.

        Moni kuitenkin tietää, ja myös mediasta saa lukea, miten ihmiset suhtautuvat samaan ihmiseen ylipainoisena tai laihtuneena, tahi kääntäen normaalipainoisena ja sen jälkeen lihoneena. Jos muutos tapahtuu suuntaan tai toiseen hitaasti, suhtautumisessa tuskin ilmenee suuria muutoksia.

        Muuttuuko henkilö vai muuttuuko ulkopuolisten suhtautuminen? Varmasti sekä että. Omaa itseään tarkastelee useimmiten muiden kautta, ei siis pelkästään peilin tai omien tuntemustensa kautta.

        Kukaan ei lihota itseään tarkoituksella yli 200-kiloiseksi. Syyt ovat ihan jossakin muualla kuin tahallisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei lihota itseään tarkoituksella yli 200-kiloiseksi. Syyt ovat ihan jossakin muualla kuin tahallisuudessa.

        Aija kertoo käsittelevänsä tunteita ruuan kautta.

        – Jos en pysty käsittelemään tunteita, niin mä syön tunteet. Se on ollut se suurin ongelma. Jossain vaiheessa huomasin, että mulla menee yli kolmannes palkasta, että kävin hakemassa herkut. Mul piti olla tietynlainen herkkuvarasto aina kotona.

        https://www.is.fi/viihde/art-2000008294521.html

        – Eräänä viikonloppuna veljentytön kanssa leikkiessäni tajusin, että en jaksa. Oon 31 ja mä en jaksa. En jaksa, että toinen haluaa kiivetä syliin ja pitäisi leikkiä vuorta, jota pitkin saa kiivetä. En jaksa työntää rattaita alapihalta yläpihalle.


    • Anonyymi

      Televisiosta tulee Hengenvaarallisesti lihava ohjelma useamman kerran viikossa.
      Joitain kertoja olen katsonut sitä, ja siinäkin lähes kaikki osallistujat ovat tunnesyöjiä.

      Jokaisella on omat tapansa käsitellä ikäviä ja pahalta tuntuvia tunteita ja asioita.
      On myös heitä, jotka eivät osaa niitä sen kummemmin käsitellä, ja voi tulla juuri ylensyöntiä, alkoholismia, tai mitä kellekin.
      Tulee mieleen ns. " omahoito ", jota toteuttaa saadakseen paremman olon ja tunteen.

      Ihminen toimii niin, että haluaa saada jostain lohtua itselleen.

    • Anonyymi

      Kyllä löytyy ihmisiä, jotka haluavat lihoa. Meitä on niin moneksi.

      Itse olen lihonut osittain sen takia, että olin vuosikausia ilman haju/makuaistia. Nyt tiedän, että tällainen vaikuttaa syötyihin ruokamääriin.

      Jos olet jo lihava, et ehkä oikeasti halua laihtua. Ottaa päähän, että joku laiha rupeaa kritisoimaan toisen kokoa. Hoitakoon omat asiansa!

      Yli 60-kymppisenäkin parasta terapiaa on liikunta. Jos kävelee ja ui säännöllisesti, lihakset ja luut pysyvät kunnossa, ja jaksaa. Jos laiha vanhemmiten lopettaa liikkumisen, fyysinen toimintakyky heikkenee hänelläkin.

      • Anonyymi

        Näytä minulle terve ja hyvinvoiva yli 70-vuotias 120-kiloinen ja minä näytän sinulle lentävän elefantin! Eihän sellaisia ole, koska tuoni on jo korjannut.

        Pahasti ylipainoisille elämä ja kuolema on täysin yhdentekevää, eikä lähtö tästä maailmasta haittaa. Mieluummin täysillä ja omilla ehdoilla suoraan seinää päin, kuin nopeusrajoitusten mukaan muiden sanelemilla ehdoilla.


    • Anonyymi

      Ei taida enää onnistua, kun koronapassiin tulee jatkossa painoindeksin yläraja, mikä on 30. Sen yli jos on, ei kauppaan tai ravintolaan ole asiaa ja cryptovaluutta ei toimi. Suosittelen mielummin että joko alat vastustamaan kaavailtua passia äänekkäästi tai vaihtoehtoisesti laihduttamaan vauhdikkaasti. Nazi Saksan aikana näitä alempiarvoisia kutsuttiin nimellä Untermensch ja tämän päivän iltasanomien mukaan nykyään heitä kutsutaan nimellä Querdenker. Mikään ei siis ole muuttunut.

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008295863.html

      • Anonyymi

        Lääkkeet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeet!

        Lopetin niiden käytön kun armeijan neljän piikin vaikutus loppui 2018, enkä tämän jälkeen ole ollut päivääkään kipeänä.

        Laita sinä vaan sitä kasvovaippaa tiukemmalle ja piikkiä ranteeseen. Kohta loppuu hampurilaisten popsiminen.


      • Anonyymi

        Miksi sotket vapaiden suomalaisten ihmisten aka vapaiden persujen asioita lihavuus-foorumille? Minä olen vapaa, paljon vapaampi kuin muut. En ota koska en vain halua, muilla ei ole väliä. Minulla on.


    • Anonyymi

      Hyi, hoikk on ihana, koska ei pystyy hengittää ja liikkua

    • Anonyymi

      Feeder naista miehelle? Täällä m21/180/77
      Kik: antti____
      Neljä alaviivaa

    • Anonyymi

      Olisi syytä miettiä, mikä taakka muille, kallista yhteiskunnalle

    • Anonyymi

      Joo, kukapa nainen ei haaveilisi pari-kolmesataakiloisesta ukkelista siinä sohvalla.
      Pyyhkiä ukon persusta, kun ukon omat kädet ei ylety. Pyyhkiä läskipoimuihin kertynyttä hiivasientä ja kudosnestettä... ihanan romanttista omaishoitajana oloa!
      Elämää neljän seinän sisällä. Ei ulkomaanmatkoja koska kaikki miehen rahat ja ehkä omat rahat menee miehen ruokaan. Ei mitään matkoja tai aktiviteettejä koska plösö ei jaksa kävellä ja tuollaisen ihrakuorman kärrääminen pyörätuolissa on melko mahdotonta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe