oulun pohjoispuoli?

kiinnostais?

Eli onks oulun pohjoispuolel levareita missä porukat käy runkul?

36

2808

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myyntitykki2

      Kiihoittava olis käydä myös Oulun reissulla.

    • haluttais kokeilla

      Oulun tienoilla mitään mestaa missä vois käydä kattelemas ja ehkä osallistumas. Vois runkkailla ja jos tilanne "karkaa" käsistä vois imeä ja imettää?

      • rohkeasti vaan

        Olisiko paikkaa..tunnin päästä haluisin tyhjentää


    • mää

      Iinatin p-paikka

    • Mitä

      Miten ei porukkaa liikkeellä tänään?

    • haluttais kokeilla

      Eilen tuli käytyy, tyhjänä oli

    • kiinnostais

      Hiljasta ollu, oonko sit ollu väärään aikaan

      • Teemukelo1

        Hei!
        Tule Auranmajan P-paikalle.Voitaisiin runkata toista mällit. Joskus klo 11.15 olisin paikalla.Oletko täysi ikäinen?Minä olen 45v.


    • isopukki.

      Tulossa pohjoista kohti kotiin, imettäisin mulkkuani tuossa Oulun yläpuolella.
      Tuoretta ja paljon tulolla isosta, jos jollekkin maistuu.

      • teemukelo1

        Hei!
        Missä nähtäisiin.


    • Siellä käyn

      Takukankaan molemmin puolin olevat levarit, ouluntulli, oritkari, ruskon cittarin invavessa

    • Takukangas, käynyt siellä mekkorunkulla. Hieman pohjoisen Oulusta.

      • kiinnostais

        Vois käydä sut runkkaan skel


    • kuski.

      Mekkomies, annatko kouria haarojas, pidätö rintsikoita, sukkanauhoja.

      Saako selkääsi nousta nussimaan, nyt olis kyrpä kiimassa juuri tuollaiselle tyttöselle.

      • Otan mieluiten suihin ja spermaa myös päälleni.


    • lapinjätkä

      voi he..i, nyt nuo etelän homot levittäytyy pohojoseenki

    • imijä

      tänään illalla takukangas? oisko ketään liikkeellä?

    • esittelijä

      Moi!
      löytyskö oulun alueelta naista katsoon runkkua oulun tullin levarille.
      TV :esittelijä

    • kesä -05

      Juuri tuolla Oulun pohjoispuolella pysähdyttiin p-alueelle kusitauolle poikaporukassa, oltiin menossa Haaparantaan nuuska ostoksille. Muut oli jo käyneet koivikossa, itse menin hieman syvemmälle koivikkoon viimeisenä,muiden poltellessa tupakkaa auton läheisyydessä.

      Kun olin kaivanut kullini ulos housuista, astui eteeni vanhempi mies puolivelton kyrpänsä kanssa, heilutellen sitä puolelta toiselle. En ollut koskaan nähnyt niin isoa kyrpää livenä. Mies kysyi haluaisinko pikaimut vai runkkaisinko hänen kaluaan. En osannut vastata, vaan käännyin hämilläni ja häivyin kiireesti paikalta. Niin jäi kuset heittämättä, ja en ole tästä jälkeenpäin kavereilleni kertonut.

      Mahtaako vieläkin siellä mulkkuansa esitellä, enpä tiedä, mutta iso se oli, ja paksu.

    • haluttais1

      huominen iltapäivä? missään ketään?

    • toppiukko

      Tänään ruskon cittarin invavessassa 35v ukm. Saa tulla tyhjentään mun kassit. Noin klo 10 aikaan

    • passat2

      toppiukko, voin tyhjentää sinut takukankaan levarin vessassa tai autossani.. tuut vaan rohkeesti kysyyn kelloa niin päästään heti asiaan ;)

    • toppiukko

      Harvemmin tulee sielläpäin ajeltua. Enemmän tuossa ruskon nurkilla. Olisko paikkaa tiedossa ruskon lähistöllä?

      • Anonyymi

        mä myös ruskon suunnilla, voisin imeä citarin vessas


    • 18senttii

      46w ukkomies puolen tunnin päästä Takukankaalla. Katselijoita tai esittelijöitä?

      • Poskeen

        Takukankaalla tänään?


    • 19-20

      P-paikka Kemin paikka täys tyhjenys.

      • imut

        Kemin pohjoispuolen levari. Moneltako tänään?


      • tornioboy94
        imut kirjoitti:

        Kemin pohjoispuolen levari. Moneltako tänään?

        mimmonen oot?


      • imut

        45 ihan normityyppi. Ei näkyny ketään eilen. Joku toinen päivä?


      • tornioboy94
        imut kirjoitti:

        45 ihan normityyppi. Ei näkyny ketään eilen. Joku toinen päivä?

        mimmonen auto sulla?


      • imut

        Coupe


    • huoranmukula69.70v

      minä ammuin erään hipin pihalleni vuonna 62 ja sen jälkeen en ole paljon makkaraa syönyt! :--) t. Sara-matti, 67! MIEHINI ON 47 JA HÄNEN MUNANSA ON KUIN KÄRPÄNEN!

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­­tsum­me sinu­­­t kä­­­ym­­­ään uude­­ss­­­a cha­­tissa! Mei­­­tä on yl­­i mil­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P7d3F2

    • Anonyymi

      Mua pitäis tulla nussimaan

    • Anonyymi

      Kesäaikaan pateniemen yläkoulun ja kirjaston parkkipaikalla. Musta mersu plus muita.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7235
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4232
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2039
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1686
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1608
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe