oulun pohjoispuoli?

kiinnostais?

Eli onks oulun pohjoispuolel levareita missä porukat käy runkul?

37

3651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myyntitykki2

      Kiihoittava olis käydä myös Oulun reissulla.

    • haluttais kokeilla

      Oulun tienoilla mitään mestaa missä vois käydä kattelemas ja ehkä osallistumas. Vois runkkailla ja jos tilanne "karkaa" käsistä vois imeä ja imettää?

      • rohkeasti vaan

        Olisiko paikkaa..tunnin päästä haluisin tyhjentää


    • mää

      Iinatin p-paikka

    • Mitä

      Miten ei porukkaa liikkeellä tänään?

    • haluttais kokeilla

      Eilen tuli käytyy, tyhjänä oli

    • kiinnostais

      Hiljasta ollu, oonko sit ollu väärään aikaan

      • Teemukelo1

        Hei!
        Tule Auranmajan P-paikalle.Voitaisiin runkata toista mällit. Joskus klo 11.15 olisin paikalla.Oletko täysi ikäinen?Minä olen 45v.


    • isopukki.

      Tulossa pohjoista kohti kotiin, imettäisin mulkkuani tuossa Oulun yläpuolella.
      Tuoretta ja paljon tulolla isosta, jos jollekkin maistuu.

      • teemukelo1

        Hei!
        Missä nähtäisiin.


    • Siellä käyn

      Takukankaan molemmin puolin olevat levarit, ouluntulli, oritkari, ruskon cittarin invavessa

    • Takukangas, käynyt siellä mekkorunkulla. Hieman pohjoisen Oulusta.

      • kiinnostais

        Vois käydä sut runkkaan skel


    • kuski.

      Mekkomies, annatko kouria haarojas, pidätö rintsikoita, sukkanauhoja.

      Saako selkääsi nousta nussimaan, nyt olis kyrpä kiimassa juuri tuollaiselle tyttöselle.

      • Otan mieluiten suihin ja spermaa myös päälleni.


    • lapinjätkä

      voi he..i, nyt nuo etelän homot levittäytyy pohojoseenki

    • imijä

      tänään illalla takukangas? oisko ketään liikkeellä?

    • esittelijä

      Moi!
      löytyskö oulun alueelta naista katsoon runkkua oulun tullin levarille.
      TV :esittelijä

    • kesä -05

      Juuri tuolla Oulun pohjoispuolella pysähdyttiin p-alueelle kusitauolle poikaporukassa, oltiin menossa Haaparantaan nuuska ostoksille. Muut oli jo käyneet koivikossa, itse menin hieman syvemmälle koivikkoon viimeisenä,muiden poltellessa tupakkaa auton läheisyydessä.

      Kun olin kaivanut kullini ulos housuista, astui eteeni vanhempi mies puolivelton kyrpänsä kanssa, heilutellen sitä puolelta toiselle. En ollut koskaan nähnyt niin isoa kyrpää livenä. Mies kysyi haluaisinko pikaimut vai runkkaisinko hänen kaluaan. En osannut vastata, vaan käännyin hämilläni ja häivyin kiireesti paikalta. Niin jäi kuset heittämättä, ja en ole tästä jälkeenpäin kavereilleni kertonut.

      Mahtaako vieläkin siellä mulkkuansa esitellä, enpä tiedä, mutta iso se oli, ja paksu.

    • haluttais1

      huominen iltapäivä? missään ketään?

    • toppiukko

      Tänään ruskon cittarin invavessassa 35v ukm. Saa tulla tyhjentään mun kassit. Noin klo 10 aikaan

      • Anonyymi

        käyks ruskon citarilla vielä invassa joku.... voisin kans tulla


    • passat2

      toppiukko, voin tyhjentää sinut takukankaan levarin vessassa tai autossani.. tuut vaan rohkeesti kysyyn kelloa niin päästään heti asiaan ;)

    • toppiukko

      Harvemmin tulee sielläpäin ajeltua. Enemmän tuossa ruskon nurkilla. Olisko paikkaa tiedossa ruskon lähistöllä?

      • Anonyymi

        mä myös ruskon suunnilla, voisin imeä citarin vessas


    • 18senttii

      46w ukkomies puolen tunnin päästä Takukankaalla. Katselijoita tai esittelijöitä?

      • Poskeen

        Takukankaalla tänään?


    • 19-20

      P-paikka Kemin paikka täys tyhjenys.

      • imut

        Kemin pohjoispuolen levari. Moneltako tänään?


      • tornioboy94
        imut kirjoitti:

        Kemin pohjoispuolen levari. Moneltako tänään?

        mimmonen oot?


      • imut

        45 ihan normityyppi. Ei näkyny ketään eilen. Joku toinen päivä?


      • tornioboy94
        imut kirjoitti:

        45 ihan normityyppi. Ei näkyny ketään eilen. Joku toinen päivä?

        mimmonen auto sulla?


      • imut

        Coupe


    • huoranmukula69.70v

      minä ammuin erään hipin pihalleni vuonna 62 ja sen jälkeen en ole paljon makkaraa syönyt! :--) t. Sara-matti, 67! MIEHINI ON 47 JA HÄNEN MUNANSA ON KUIN KÄRPÄNEN!

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­­tsum­me sinu­­­t kä­­­ym­­­ään uude­­ss­­­a cha­­tissa! Mei­­­tä on yl­­i mil­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P7d3F2

    • Anonyymi

      Mua pitäis tulla nussimaan

    • Anonyymi

      Kesäaikaan pateniemen yläkoulun ja kirjaston parkkipaikalla. Musta mersu plus muita.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe