Jämtlanninpystykorva

Pentua etsimässä

Onko tietoa mikä olis pennun hinta
ja löytyiskö joltain pentua?
Mieluiten haukkuvita suvuista.

8

6489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hassinen

      Ostin keväällä jämtin pennun,650 euroa hinta ja natupentu,uros voi maksaa enemmän.Halvemmalla saa huonosukusia mutta hyvällä koulutuksella saa kyllä hyvän,tai sitten ei. Suku ei takaa huippu hirvikoiraa.Metsästäjä lehdessä ja maaseudun tulevaisuudessa on ilmoituksia.

    • Matti

      Viime talvena urospennun,hyvä suku oli takana,500euroa.Laita pörssiin vaan ostoilmotus niin tulee tarjouksia varmasti.

    • narttulinjat

      Ostin kaksoisvaliovanhemmista urospenun,hintaan 700 euroa. Kaikki rekisterikirjasta löytyvät vähintään käyttövalioita. Kannattaa kuitenkin kiinnittää huomiota narttulinjaan,pirun tärkeää jos meinaa saada pelikoiran.

      • ei ymmärrä

        ite en kyl käsitä tota hirveetä vauhkoomista noista koiran suku jutuista.. itel ollu 3 hirvikoiraa ja ykskää ei oo mistää erikoisesta suvusta. ( jämssi/karhukoira risteytys, jämssi ja jämssi) jokainen haukkunu hirvelle 100% ja muutenkin hakenu pirun hyvin. jämssi/karhukoira risteytys oli aivan mahoton.
        mutta kaipa tuolla on jotain merkitystä tolla sukuasialla kun kaikki on valmiita maksamaan maltaita "sukukoirista". itel vaa muutama tapauskokemus mist tiiän et on ostettu kovasta suvusta koira ja vuoden - kahen päästä annettu kuula kalloon kun ei toimi. sanoisin että kouluttajassa vika.


    • peksi

      www.shhj.fi ja pentuvälitys/astutukset ni jo löytyy tietoja. myös suvut löytyvät sieltä
      hinnat varmaan tuota luokkaa 500-1000e??
      pentuja on varmaankin paljon tarjolla.

      miksi jämpti? miksi ei harmaa, pystäri, valkoinen tai laika?

      • haukkuva?

        Nythän oli kyse haukkuvista suvuista. Katseleppas harmaahirvikoirajärjestön tietokannasta haukkuvia sukuja. Ei muuten löydy kuin karhukoirista,jämpteistä ja harmaista riittävän hyviä sukuja. Valkoisilla ei toistaiseksi ole näyttöjä hirvikoiran omiaisuuksista,eikä laikajärjestökään ole saanut jalostusta vielä riittävän hyvälle narttupohjalle,jotta tulokset näkyisivät myös periyttämistuloksissa. Terveisin 5 laikaa omistanut. (yksi toimi)


    • Itse löysin shhj sivuilta pentuvälityksestä sopivan pentueen, Jolle liitto antoi suosittelut. Parinviikon päästä meille tulee uusi perheenjäsen sakemannin kaveriksi.

    • Anonyymi

      Oisko kenelläkään myynnis koiraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe