Ehdotus rukoukseksi

A. Acimlainen

Vanhoillislestadiolainen voisi rukoilla vaikka tällä tavalla:

Rakas Jeesus

Minusta tuntuu Suomi24 -palstalla vieraillessa että toiset vain pilkkaavat meitä ja meidän uskoamme. En halua syyttää tai tuomita näitä kirjoittajia vaan haluaisin että Sinä autat meitä kaikkia palstalaisia löytämään Sinun Totuutesi asiassa kuin asiassa niin että välillemme tulee Rakkauden henki ja kaikille sama ymmärrys. Nyt tuntuu tilanne olevan jumissa ja pasltakeskustelu vaikuttaa lähinnä rakkaudettomalta väittelyltä. Tuntuu kuin Sinä et olisi lainkaan kuvioissa mukana.

Auttaisitko minua ymmärtämään oikein kaikki uskon ydinasiat? Ehkä minä olen ymmärtänyt väärin tai sitten nämä toiset ovat ymmärtäneet väärin. Me kaikki palstalla tarvitsemme sinun ohjaustasi ja apuasi.

Aamen

6

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • larssi

Niin, kenenkä laatima rukous toi on? VL:än:kö?

Jumalan on antanut omilleen Pyhän Hengen viran, jonka kautta sanassa on myös anteeksiantamuksen voima. Ei sitä ole epäuskoisella, kuin luuloissa...

• rukouksesi... Lisää siihen, että tapahtukoon Sinun tahtosi.

Totisesti jos etsii Jumalaa, niin kyllä kolkuttavalle avataan.

Raamattu ei kyllä anna lupaa pilkkaamiseen, ei löydy mitään oikeutta siihen. Millään keinolla ei sitä siis voi puoltaa Jumalan silmien edessä. Jos joku sanoo, että sinä tyhmä, niin Raamatun mukaan sen osa on siitä järvestä, joka on tulta ja tulikiveä. Mutta armahdus löytyy, jos suostuu armahdukseen. Pilkkaajatkin saavat armahduksen, jos siihen suostuvat. Niin kuin Isä Jeesuksen lähetti, niin Hänkin meidät. Tärkeää on se, mitä Paavalikin sanoi, että meitä ja Herraa lähteä seuraamaan. Eikö se ole meidän ja Herran seuraamista, jos yhdessä laumassa pysymme ja laumasta syntejä Hänen valtuutuksellaan anteeksi annamme? Rakkauden siteellä yhteen ruumiiseen näin liitymme. Ja uusia perustuksia ei enää voi panna, Raamatun mukaan ei tule muita perustuksia, mitä jo pantu on. Siis mitään uutta omatekoista liittymää ei voida keksiä, kaikki on jo valmiiksi tehty, kaikki on Gogatalla sovitettu ja täytetty.

• vl.kaveri

samaa mieltä

• Ai niin sun rukouksessa olikin kehoitus vanhoillislestadiolaiselle... että hänen pitäisi näin rukoilla. Miksi et itse suostu tuohon?

Se huone on kuin hakomaja yrittitarhassa, vioilla ja virheillä peitetty.

• larssi

Niin, sitäpä minäkin ihmettelin vähän...

• A. Acimlainen

Olen yrittänyt pitää tuota koko ajan periaatteeenani.

Se oli vain nyt tällä kertaa vanhoillislestadiolaiselle. Pätee silti aina kaikille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1826
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      106
      1250
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1208
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      412
      1110
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50