Outoja ilmiöitä..

............

Tutkiskelin huvikseni julkkisten ja muiden tunnettujen karttoja ja havaitsin hassuja juttuja, joita en olisi uskonut.
Monen filmitähden tai laulajan nouseva merkki on usein neitsyt, rapu tai leijona.

Esim.
Eddie Murphy, nouseva leijona
Celine Dion, nouseva leijona
Madonna, nouseva neitsyt
Al Pacino, nouseva leijona
Jack Nicholson, nouseva leijona
Kate Hudson, nouseva rapu
Cher, nouseva rapu
Tyra Banks, nouseva rapu
Ben Affleck, nouseva rapu
Sandra Bullock, nouseva rapu
Robert De Niro, nouseva rapu
David Hasselhoff, nouseva leijona
Meryl Streep, nouseva leijona
Tom Cruice, nouseva neitsyt
Tom Hanks, nouseva neitsyt

Näitä oli paljon enemmänkin..

Havaitsin myös että esim. Hitler oli horoskoopiltaan härkä, mutta nouseva vaaka. Mitäköhän vaakamaista Hitlerissä oli?
Tai että Osama Bin Laden on Kalat horoskoopiltaan, Eikö kalat yleensä ole rauhaa rakastavia? Myös Stalin oli nousevalta merkiltään kalat, aurinkomerkiltään jousimies.

11

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkä tyttö

      Olen pihalla,,,Mikähän on mun nouseva olen SYNT 17/5 Olisin todella utelias tietämään,nousevan merkkini,vastaathan?
      Palaan palstalle! Kiitti jo etukäteen sulle.
      Mielestäni olen tyypillinen härkä,onko merkissäni myös kaksosta?

      • zodijakki

        Kerropa, millä paikkakunnalla oot syntyny ja mihin kellonaikaan, niin tsekkaan nousumerkkisi, mulla on tietokoneohjelma jolla se selviää...


      • Mi_nä
        zodijakki kirjoitti:

        Kerropa, millä paikkakunnalla oot syntyny ja mihin kellonaikaan, niin tsekkaan nousumerkkisi, mulla on tietokoneohjelma jolla se selviää...

        Olen syntynyt 3.1.85 Kuopiossa eli olen kauris.
        Kellon ajasta en ole varma, mutta muistaakseni päivällä neljän maissa. Kertoisitko mullekin nousevanmerkkini ja jotain ehkä lisää.
        Oon hirveen kiinnostunut...


      • zodijakki
        Mi_nä kirjoitti:

        Olen syntynyt 3.1.85 Kuopiossa eli olen kauris.
        Kellon ajasta en ole varma, mutta muistaakseni päivällä neljän maissa. Kertoisitko mullekin nousevanmerkkini ja jotain ehkä lisää.
        Oon hirveen kiinnostunut...

        Näillä tiedoilla olisit nouseva Rapu, tosin nousuakseli on aika lähellä Leijonan rajaa, niin että jos tarkka syntymäaika on lähempänä puolta viittä, oletkin nouseva Jellona. Mutta mikäli nousumerkki on Rapu, olet ilmeisesti aika vahvasti tunneihminen, huolehtivainen persoona, joka saattaa myös olla välillä vähän impulsiivinen ja lyhytjänteinenkin.

        Sinulla näyttäisi Aurinko olevan 6. huoneessa (joka on ennen kaikkea työn, palvelun ja itsetutkiskelun huone) ja lisäksi Jupiter ja Neptunus, joten olet ilmeisesti aika palvelualtis immeinen - onko näin? Kuu sinulla on Kaksosissa, mikä antaa sinulle nopean ja johdonmukaisen tavan reagoida jokapäiväisen elämän käänteisiin. Hoitoala saattaisi sopia sinulle kuin nakutettu, mukaanlukien psykologin ura... Sinulla on terävä äly ja luovuutta (Merkurius-Uranus -yhtymä 5. huoneessa), ja tämä sekä eräät muutkin seikat huomioonottaen saattaisit ehkä pärjätä jollakin luovemmallakin alalla.. Sinulla on myös rohkeutta ja aistikkuutta läheisissä ihmissuhteissa (Mars ja Venus 8. huoneessa)..

        Joo, no tässäpä olisi tällaisen harrastelijan spekulointeja tähtikarttasi pohjalta - meniköhän ihan metsään..=)) Hyvää jatkoa eniweis..


      • Mi-nä
        zodijakki kirjoitti:

        Näillä tiedoilla olisit nouseva Rapu, tosin nousuakseli on aika lähellä Leijonan rajaa, niin että jos tarkka syntymäaika on lähempänä puolta viittä, oletkin nouseva Jellona. Mutta mikäli nousumerkki on Rapu, olet ilmeisesti aika vahvasti tunneihminen, huolehtivainen persoona, joka saattaa myös olla välillä vähän impulsiivinen ja lyhytjänteinenkin.

        Sinulla näyttäisi Aurinko olevan 6. huoneessa (joka on ennen kaikkea työn, palvelun ja itsetutkiskelun huone) ja lisäksi Jupiter ja Neptunus, joten olet ilmeisesti aika palvelualtis immeinen - onko näin? Kuu sinulla on Kaksosissa, mikä antaa sinulle nopean ja johdonmukaisen tavan reagoida jokapäiväisen elämän käänteisiin. Hoitoala saattaisi sopia sinulle kuin nakutettu, mukaanlukien psykologin ura... Sinulla on terävä äly ja luovuutta (Merkurius-Uranus -yhtymä 5. huoneessa), ja tämä sekä eräät muutkin seikat huomioonottaen saattaisit ehkä pärjätä jollakin luovemmallakin alalla.. Sinulla on myös rohkeutta ja aistikkuutta läheisissä ihmissuhteissa (Mars ja Venus 8. huoneessa)..

        Joo, no tässäpä olisi tällaisen harrastelijan spekulointeja tähtikarttasi pohjalta - meniköhän ihan metsään..=)) Hyvää jatkoa eniweis..

        Oikeestaan noi kaikki tuntu sopivan minuun tavalla tai toisella. Wau..........
        Mutta kiitos hirveesti. On kiva kun joku kerto mullekin jotain näistä hommista. Sitä jotenkin osaa tulkita enemmän itteensä kun tietää tämmösistäkin jutuista. Kiva olis vaan oppia lisää, mut ehkä mä pärjään ilmankin. Kiitos kaunis ja hyvää elämää...


      • zodi...
        Mi-nä kirjoitti:

        Oikeestaan noi kaikki tuntu sopivan minuun tavalla tai toisella. Wau..........
        Mutta kiitos hirveesti. On kiva kun joku kerto mullekin jotain näistä hommista. Sitä jotenkin osaa tulkita enemmän itteensä kun tietää tämmösistäkin jutuista. Kiva olis vaan oppia lisää, mut ehkä mä pärjään ilmankin. Kiitos kaunis ja hyvää elämää...

        ainakin tällä sivustolla, sieltä löytyy hyvää perustietoa:
        http://www.astrologiakeskus.com/


    • Astron

      "Hitler oli horoskoopiltaan härkä, mutta nouseva vaaka. Mitäköhän vaakamaista Hitlerissä oli?"

      Katso esimerkiksi jotain dokumenttia, jossa Hitler pitää puhetta. Alku on yleensä hieman haparoiva. Tuota monien nousuvaakojen suorituspainetta, sillä heille hyväksyntä muilta merkitsee paljon.

      "Tai että Osama Bin Laden on Kalat horoskoopiltaan, Eikö kalat yleensä ole rauhaa rakastavia?"

      Eivät välttämättä. Kannattaa muistaa, että esimerkiksi Vjatseslav Molotov ja Reinhard Heydrich olivat molemmat aurinkomerkiltään kaloja.

      • Eva Braun

        Rajua historiantietoa,,tosiaankin.

        Aina löytyy selitys tai joku poikkeus ja taas uusi selitys ja siihen pari poikkeusta jne. jne. Väärässä ei voi näin olla koskaan


      • Anonyymi

        Itse en tykkää kalanaisista, narisevia pieruja. Äitini oli kalat, mieheni on kalat, hänestä pidän. Mun kuu on kaloissa. Ymmärrän kaloja. Jouska olen, suurpiirteinen, venus ja mars vesimiehessä, olen seksitön. Jupiter kymppihuoneessa, helposti saa töitä. Neptunus ja saturnus 4 huoneessa, uskonasiat itsestäänselvyys, nousultani leijona. Se varmaankin pitää mun päätä pinnalla, etten ole ihan kynnysmatto. Ja tietenkin marsin ja pluton oppositio tuo tahdon lujuutta.


    • Aatuhaudantakaa

      Hitler did nothing wrong

    • Anonyymi

      Mitä outoa noissa oli?
      Minä taas olen huomannut, että suuri osa diktaattoreista on syntynyt härän vuonna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe