Madeleine 3v. katsosi lomamatkalla Brasiliassa

Missä lienee

Löytyykö elossa vai kuolleena tai ei ollenkaan?

Kuka lienee syyllinen

5

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten se meni

      Madeleinen oli nähnyt viimmeksi elossa perheen tuttava mieslääkäri.
      Tämä lääkäri oli ehdottanut itse katsovansa lapsia kun käy katsomassa samalla omaansa.
      Muistaakseni äiti oli myös ollut lenkillä kyseisen henkilön kanssa aiemmin.

      Jos tämä tuttva oli nähnyt laosen nukkumassa, oliko lapsi ollut kuolleena sängyssään / lavastuksena
      Vai olisiko tällä miehellä ollut tekemistä asian kanssa?
      Muistaakseni Madden äidillä ja isälläkin oli mielestäni ollut juuri riita.
      Ja muistaisin myls tällä perheen lääkärituttavalla ja hänen vaimollaan.
      Tulee mieleeni väkisin mahdollinen suhde näiden kahden välillä, kun yhdessä kävivät lenkilläkin.
      Miksi Madde oli ollut väsynyt samanaisena päivänä, jonka illalla oli kadonnut.

      Muisti on hatara, mutta jotain tuonkaltaista

      • Voi voi

        Lääkäri vanhemmat jättivät lapset keskenään nukkumaan.


      • höpsis.

        Äiti näki viimeksi ja tietää totuuden.


      • Tsemppiä sille
        höpsis. kirjoitti:

        Äiti näki viimeksi ja tietää totuuden.

        Poliisit ovat taas selvittämässä asiaa.


      • jjjjjjgirlflflflflfl
        Tsemppiä sille kirjoitti:

        Poliisit ovat taas selvittämässä asiaa.

        Perheen tuttava miespuolinen lääkäri tarjoutui käymään katsomassa lapsia ja palattuaan kertoi lasten nukkuneen rauhassa.
        Tämän jälkeen lähti perheen äiti katsomaan lapsiaan ja huomasi silloin Madeleinen olevan karonnut. Ovet ja ikkunat oli auki hänen menessään katsomaan lapsia ja sen vuoksi lähinnä epäili kirnappauksen tapahtuneeksi.
        Aiemmin ehtoolla äidin puheiden mukaan Madeleine oli kuulemma ollut poikkeuksellisen väsynyt ja siksi he olivat jättäneet jonkun tavanomaisen tapahtuman ehtoopuolella väliin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe