oon 19v poika, kerran olin tässä taannoin tyttöystäväni kanssa sängyssä silleen. En tiiä miksi mutta minulla ei tuntunut oikein missään koko yhdyntä. tyttöystäväni kyllä piti yhdynnästä... Olin selvinpäin ja kaikki oli silleen kunnossa, mutta en saanu orgasmia vaikka kuinka koitin päästä fiilikseen. jännitin kyllä sitä eka kertaa aika lailla mutta en mielestäni niin paljoa. Onko kenties normaalia ettei eka kerralla se seksi tunnukaan niin kovin ihmeelliseltä?? luulen että kumin kanssa se olisi ehkä ollut miellyttävämpää, seuraavalla kerralla koitamme sitä. mutta olisiko kellään mitään vinkkejä jotta toka kerralla oilisi paremmat tuntemukset?
ekakerta - pettymys??
poiika19
1
547
Vastaukset
yksilöllistä, ei mustakaan tavallinen pill*pano tunnu miltään.
Kyllähän siinä yleensä laukeaa, mutta paljon nautinnollisempiakin tapoja on laueta naisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431091No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951070Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14690
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30681Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .18610