Nyt kaikki naishokin ystävät järjestäydytään! Ei muuta kun pommitetaan kaikkia tiedotusvälineitä vatimuksilla naishokin näkyvyyden parantamisella.MTV,YLE,LEHDET,JÄÄKIEKKOLIITTO jne. jne. Jos näilläkin sivuilla käy toistatuhatta kiinnostunutta, niin onha se nyt perkele kumma jos ei saada muutosta aikaan.Ei muuta kuin toimintaa!!Tiedotusvälineillä on varmasti omia nettisivuja jonne kannattaa kirjoitella.NYT HETI
Näkyvyyttä
3
573
Vastaukset
Olen samaa mieltä. On turha valittaa miksi naiskiekko ei kiinnosta. Kyllä se mediahuomio on riippuvainen paljon omasta aktiivisuudesta.
- Pelaaja#6
Juu, mukana ollaan! Ja oon yrittäny moneen kertaan YLE:ltäkin kysyä että "miksei?!", mutta ei sieltä e-mailiin vastata. Miksei näytetä edes tuloksia peleistä Urheiluruudussa?
Sais kuvata SM-sarja pelejäkin! Vaikka Urheilukanava, kerta niillä ei oo muuta näytettävää kuin golf ja ravit. Hei c'mon! Kuka niitä seuraa?
Ja toinen juttu: YLE:n teksti-tv:ssä on naisten kiekon tulokset ja sarjataulukko Suomi-sarjan kanssa samoilla sivuilla. Suomi-sarjan?!? Omat sivut, kyllä niitä riittää, ja päivittäisivät useemmin! Kerran puolessa tunnissa, jos hyvin käy. Kotipuolessakin haluttaisiin tietää miten peli kulkee, kun ollaan reissussa.
Think about it.- Bundies
Niin justiinsa. Ringetelläkin on omat sivut ylen teksti-tv:ssä omat sivut, on jopa tilastot ollut SM-sarjasta ja divari sarjasta. Mutta minkäs teet jos lätkäliitto ei tee mitään sen eteen. Onko muuten hesarissa tuloksiakaan? Eipä kuulemma ole siellä tuloksiakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024742Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493212Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852959- 801710
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411490450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021294- 161019
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40961Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29953Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj105936