Myyntimies Jetro ja Maserati!

Maseratiman

Onkohan tuo Rostettin valkoinen Maserati hänen omansa vai joku ponsoriauto?Taitaa olla malliltaan Granturismo?Kyllä tällä miehellä on kunnon autot ja tää masse on vaan niin upean näkönen.Ei entinen jagge aivan yllä samalle viivalle vaikka sekin hakkaa saksalaiset mennentullen.

7

1320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masettaja

On se oma mun tietääkseni.....eiköhän tuo ole quattroporte pikkukoneella (320 kait)

• Ahkera mies Turusta

Jetro R.painaa kahta duunia 25h/vrk ja sillä on pääomatuloja.

• ON KOVAT LIKSAT KIINTEISTÖ PULLUKALLA! EIKS TURUS OO MUITA HUIJAREITA?

• vaikutelmaratkaisee

-Oikeasti, kiinteistöpossun pirssit ei paljon nappaa. Mutta
      -tavis VOI ostaa jonkun käytetyn Massikan. Huoltoihin vaan ei ole varaa kuin oikeasti rikkailla.
      - Sikäli kyllä voi olla oma, että suomalaisyrittäjät suhtautuu aika fanaattisesti "verosuunnitteluun" ja jos toimiala on sellainen, ettei voi tehdä kuutamourakkaa, niin tehtaillaan kuluja. Siinä voi hyvänä vuonna tulla mieleen tilata toimitusjohtajalle Maserati työsuhdeautoksi.
      -Telkkari kyllä myös "stailaa" näitä "tosi"-TV-staroja. Muistatteko ne miljonäärirouvat jossain aurinkorannalla, toisella piti oleman Ferrari. Ei ollut. Sen verran lainasivat autokauppiaalta käytettyä Ferraria että saivat kuvattua muutaman otoksen. Se Ferrarimimmi oli lehtitietojen mukaan oikeasti nähty tarjoilemassa. Kaunis nainen kyllä.

• maseratiman

Kyllä, se Masse Jeetrolla on Granturismo 4.2 litranen Veekasi!!

• lenkillesiitä

Nauratti toi pullukalla.
      Joo, kannattaisi Jetronkin varmaan joskus käyttää jalkojaan Maseratin sijaan.

Mukavan tuntuinen mies, mutta alkaa pikku hiljaa näyttämään valaalta.

• Ainakinjoskus

Jethrolla oli kyllä Maserati Ghibli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      144
      5800
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      122
      2815
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2498
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      29
      1939
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1851
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1800
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1626
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1540
    Aihe