paljonko tuommoisen arvo on suomessa?
ebay:ssa näkyi olevan myynnissä US $ 28.00!!
ZEPPELIN 1930
4
1059
Vastaukset
- jone
Arvokas merkki, postimerkkiluettelo noteeraa arvoksi käyttämättömänä 150 euroa ja leimattuna 200 euroa. Tosin varsinainen käypäarvo on about puolet luettelohinnasta, ehkä hieman alle. Noin karkeasti.
Käyttämättömän täytyy olla todella käyttämätön, liima takana tallella ilman liimakkeen jälkeä.
Leimatun hinta riippuu myös merkin kunnosta, ja siitä millainen leima on. Eli nuo mainitsemani hinnat ovat suuntia antavia, mutta arvokas merkki on!- JKK
jos siinä saattuu olemaan hieno leima ja merkki on täysin ehjä. Mielellään leimattu juuri vuonna 1930.
- Seppeliini
JKK kirjoitti:
jos siinä saattuu olemaan hieno leima ja merkki on täysin ehjä. Mielellään leimattu juuri vuonna 1930.
70 euroo.
- jeki
Seppeliini kirjoitti:
70 euroo.
Itse ostin TANSKASTA viime kesänä euroiksi muutettuna noin 50 eurolla siistin nätillä leimalla olevan merkin kaveri pyysi kyllä vähän enemmän mutta sain tingittyä sen viiteenkymppiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565