Miksi ihmeessä poikittaisyhteyttä ei ole, vaikka kaikki tahot siitä hyötyisivät?
Lepaan kapeikon silta
6
207
Vastaukset
- Piti tulla mutta...
Siihen piti 60-luvulla tulla silta, hanke oli jo pitkällä mutta joidenkin maanomistajien vastustukseen kaatui. Viipurintien vanha silta oli tarkoitus siirtää sinne.
- Lunastusta vaille
Kallis, kun pitää olla korkea tai nostosilta. Eikä maanomistajat pidä, kun tontti menisi valtiolle tai kunnalle alle markkinahintojen.
- Korkea?
Eihän Mierolan siltakaan ole mitenkään korkea ja silti pärjää hyvin. Ei Vanajalla mitään isoja laivoja liikennöi.
- Penkkains.
Korkea? kirjoitti:
Eihän Mierolan siltakaan ole mitenkään korkea ja silti pärjää hyvin. Ei Vanajalla mitään isoja laivoja liikennöi.
Siinä onkin luonnostaa korkeuseroa, eikös kapeikon kohta ole aika matalaa rannoilta.
- Mätä mesta
Lepaa on kuollu mesta.Ei se mitään siltaa tarvi.Tiekin mikä menee sinne, saisi olla hiekkatie.
- Stunt hyppy
Merven kautta pääsisi nopeammin ja kovaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1632760
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152081En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1871885Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591719Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1231458En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981073- 9923
- 77909
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.163851Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113849