Onko raamattu väärässä kun seksuaalipoikkeavuuden aiheuttaa tutkitusti geenit ja kyse on kromosomeista ja muutoksesta siinä? vai aiheuttaako sen muutoksen pahahenki.
Nyt hirvittävä viha ominaisuudelle joka on luojan luoma.
Eduskunta teki oikean päätöksen, sillä ominaisuus ei tartu.
Tasa-arvo/ tasavertaisuus ok.
Omassa elämässä toisten onni ei ole itseltäni pois?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25399360
Kilvan nyt kirkosta eroamaan perustamaan uutta pyhienkirkkoa.
Homous on tutkittu ja tulos periytyvä ominaisuus.
85
627
Vastaukset
- julmasti uskottu
Minä liityn nyt takaisin ev.lut.kirkkoon kun aletaaan heikoimmistakin välittää. Seksuaalisiin tekoihin en ota kantaa kun niitä en näe.
- ääni penkistä
Perintötekijöistähän Se homous löytyy kuten kaikki muutkin perinnölliset sairaudet.
Vankilat ovat yliedustettuina psykopaateista, jossa siinäkin on aivoissa todetut muutokset-perimää on.
Pankkirosvouskin on jumalan luomaa, joten arkkipiispan siunaus tällekin synnille lienee paikallaan, jotta keikka onnistuisi. - Vaarallinen lahko
ääni penkistä kirjoitti:
Perintötekijöistähän Se homous löytyy kuten kaikki muutkin perinnölliset sairaudet.
Vankilat ovat yliedustettuina psykopaateista, jossa siinäkin on aivoissa todetut muutokset-perimää on.
Pankkirosvouskin on jumalan luomaa, joten arkkipiispan siunaus tällekin synnille lienee paikallaan, jotta keikka onnistuisi.Nimim Ääni penkistä, et voi verrata rikollisuutta sukupuolivähemmistöihin, sillä sateenkaariväestä ei ole vaaraa muille heteroille. Sen sijaan viha jota täälläkin lietsot vähemmistöä kohtaan on rikollista ja voi aiheuttaa väkivaltsaa ja jopa tappamista vämmistöille.
Penkissä tyhmyys tiivistyy kun täytyy uskoa lapsenmielellä. - 12+3
ääni penkistä kirjoitti:
Pankkirosvouskin on jumalan luomaa, joten arkkipiispan siunaus tällekin synnille lienee paikallaan, jotta keikka onnistuisi.Kleptiomania pitää hyväksyä yhteiskunnassamme aivan välttämättä!
Se on synnynnäinen ominaisuus ihmisen geeneissä.
Se on sairaalloinen taipumus varasteluun. Se on vain muiden , varastelun kohteeksi joutuneidenkin hyväksyttävä. Eihän kleptomaani sille itse varmaan mitään voi.
Päinvastoin, jos joku loukkaa tällaisen kleptomaanin kunniaa, niin hänet on tuomittava vakavasta rasismi-rikoksesta. Maamme lainsäädännön mukaa myös kleptomaanit ovat tasavertaisia ja saavat toteuttaa taipumuksiaan samoin, kun niin sanotut normaalitkin.
Ehdotan, että teemme kansalaisaloitteen kleptomaanien tasa-arvoisen kohtelun saavuttamiseksi yhteiskunnassamme. - teu..
12+3 kirjoitti:
Kleptiomania pitää hyväksyä yhteiskunnassamme aivan välttämättä!
Se on synnynnäinen ominaisuus ihmisen geeneissä.
Se on sairaalloinen taipumus varasteluun. Se on vain muiden , varastelun kohteeksi joutuneidenkin hyväksyttävä. Eihän kleptomaani sille itse varmaan mitään voi.
Päinvastoin, jos joku loukkaa tällaisen kleptomaanin kunniaa, niin hänet on tuomittava vakavasta rasismi-rikoksesta. Maamme lainsäädännön mukaa myös kleptomaanit ovat tasavertaisia ja saavat toteuttaa taipumuksiaan samoin, kun niin sanotut normaalitkin.
Ehdotan, että teemme kansalaisaloitteen kleptomaanien tasa-arvoisen kohtelun saavuttamiseksi yhteiskunnassamme.seksuaalinen poikkeavuus ei ole kenellekään vaaraksi, mutta varastelu, insesti, pedofila ym. on ne taidetaa hyväksyä hiljaa,,
- Vihan malja
teu.. kirjoitti:
seksuaalinen poikkeavuus ei ole kenellekään vaaraksi, mutta varastelu, insesti, pedofila ym. on ne taidetaa hyväksyä hiljaa,,
seksuaalinen poikkeavuus ei ole kenellekään vaaraksi
teu.3.12.2014 22:00
Jumala ei vaan jostakin syystä ole Teun kanssa samaa mieltä homo asiasta. Hänen vihanmalja täyttyi Sodoman ja Gomorran hävitykseen.
Jumala tuomitsee edelleenkin homot ja heidän syntiään puolustavat ja heitä siunaavat tahot. Ei Jumala anna itseään pilkata.
Raamattu monin paikoin tuomitsee synniksi sen kaltaisen haureuden synnin, heidän ei pidä Jumalanvaltakuntaa perimän. - trappa
ääni penkistä kirjoitti:
Pankkirosvouskin on jumalan luomaa, joten arkkipiispan siunaus tällekin synnille lienee paikallaan, jotta keikka onnistuisi.Ateismikin on Jumalan luomaa. Eihän sitä muuten olisi.
trappa kirjoitti:
Ateismikin on Jumalan luomaa. Eihän sitä muuten olisi.
EI MINUSTA ; Eiköpä se ole pahan tekemää. koska luuli
voitavansa itse Kaiken luojan , ja oli itsekin vain luotu,
siis luotu luuli voittavansa LUOJANSA. Sitä kyse... . . .
-
- kanna oma kivesi
Pelkkää höpöä tuo kirjoituksesi.
Oli tässä vuosia aikaisemminkin kirjoitus suurella että homogeeni on löytynyt. Sitten meni aikaa ja tuli aivan pieni ilmoitus, että " ei se ollutkaan".
Kun et tiedä mistä puhut ja et tutki asiaa josta puhut ja lisäksi se tehty tutkimus ei ole mitenkään pitävä, niin ole hiljaa.
Homous on synti ja hirveä synti.
Meillä ei ole pienintäkään halua tulla lähelle syntejä.
Meillä jokaisella on omatkin ongelmamme, joten pidä homoilusi ihan omanasi.
Ainoastaan mitä uskovainen voi toista uskovaista auttaa sillä hetkellä, kun hän katuu syntejään, on saarnata anteeksi Jeesuksen nimessä synnit, jotta hän voi päästä eroon niistä saastoista, jotka ovat kiusanneet siihen asti.
Ikinä koskaan ei homous tule hyväksytyksi kuten ei huoruuskaan.- Piispa oikees,,
Nimim; kasnna oma kivesi,
Väität siis että pahahenki tuo kromosomimuutokset !!! Anna faktaa väitteillesi. muuten Lol.
Vaikuttaa että täällä pahuus ja rakkaudttomuus on oikeaa uskoa. - lars lesse
Vastaan kanna oma kivesi,
Raamattu ei kerro siitä mistä homous tulee, mutta nykytiede on sen selvittänyt.
Homoilu on synti heterolle.
- odotan selitystä
Selitätkö vielä miten homous voi olla perinnöllinen? Olen nimittäin niin tyhmä, että en usko että eduskuntakaan pystyy säätämään lakia ,jonka avulla homomies pystyy synnyttämään tai lesbonainen siittämään!
- MMMMMM,,
NIMIM,,odotan selitystä
30.11.2014 13:08
0
Sulje
Selitätkö vielä miten homous voi olla perinnöllinen? Olen nimittäin niin tyhmä, että en usko että eduskuntakaan pystyy säätämään lakia ,jonka avulla
RUKOILE JÄRKEÄ., SITÄ SULTA PUUTTUU.. - Karjairi
MMMMMM,, kirjoitti:
NIMIM,,odotan selitystä
30.11.2014 13:08
0
Sulje
Selitätkö vielä miten homous voi olla perinnöllinen? Olen nimittäin niin tyhmä, että en usko että eduskuntakaan pystyy säätämään lakia ,jonka avulla
RUKOILE JÄRKEÄ., SITÄ SULTA PUUTTUU..Taitaa järkeä puuttua monelta muultakin mutta sinä joka olet viisas ja tietysti myös suvaitsevainen ja kaikkia lähimmäisiäsi kunnioittava ja rakastava niin selitäpä vaan tuo homouden periytyminen.
- nm..
katso linkki ennen kuin huutelet..
- lutter,
Karjairi kirjoitti:
Taitaa järkeä puuttua monelta muultakin mutta sinä joka olet viisas ja tietysti myös suvaitsevainen ja kaikkia lähimmäisiäsi kunnioittava ja rakastava niin selitäpä vaan tuo homouden periytyminen.
siel se on aloitukses,, kysy pojaltas..
- erottakaa tämä
Homoseksuaalisuutta itsessään ominausuutena ei pidä koskaan sekoittaa homoseksuaalisen himon tyydyttämiseen. On kova kuorma olla homoseksuaali.
- teu,
"" erottakaa tämä ""
Homous on synti tee parannus ,muuta ei tarvii,
- aqaqaqaqaqaq
Kukaan ei synny homoksi! Lue tästä homouden synnystä:
http://www.kotipetripaavola.com/homoseksuaalisuudensynty1.html- teu,
""aqaqaqaqaq""
Tämä tukimus selvittää siintapauksessa , Että Raamattu on oikeassa Miksi?
Siksi kun Raamattu kirjoittaa,että homous on synti, se tulee eritavoin ihmiseen
Olen koettanut paljon kirjottaa siitä , että saa ta na tekee sen mitä Paavolakin
yritti selittää . siispä saa ta na voi tehdä liikaakin pahaa, pitää olla varattuna
että näissä asioisa ei oltaisi liian periksi antavaisia, siis taistelu loppuu syntiä
vastaan,ja synti pääsee valloilleen . - JO KO
TIETEELLINEN FAKTA))
- 14+6
teu, kirjoitti:
""aqaqaqaqaq""
Olen koettanut paljon kirjottaa siitä , että saa ta na tekee sen mitä Paavolakin
yritti selittää . siispä saa ta na voi tehdä liikaakin pahaa, pitää olla varattuna
että näissä asioisa ei oltaisi liian periksi antavaisia, siis taistelu loppuu syntiä
vastaan,ja synti pääsee valloilleen .Tässä on suuri vaara, että tämä asia johtaa vielä suurempiin tragedioihin. Kun homomiespari saa adoptoida tyttölapsia, niin miten on varmistettu se, että nuo miehet, joiden sukupuolisuus on poikkeava muutenkin, eivät adoptoisi tuota tyttöä vain leikkikalukseen.
Hehän ovat silti fyysisesti miehiä ja saattavat siitä syystä ja luonnollisen seksuaalisuuden toteuttamismahdollisuuden puuttuessa langeta myös pedofiliaan.
Yhteiskunnan ei pitäisi suostua päätä pahkaa mihin tahansa hullutukseen. Meillä on aivan tarpeeksi epäkohtia nytkin.
Tämä maailmanlopun aika menee tosi hulluksi. Heteroparit eivät tahdo mennä ollenkaan naimisiin ja suuttuvat, kun ampiaiset, jos heitä muistuttaa, että vähintään ns. siviiliavioliitto pitää solmia. Myös he vaativat, että heidän elämänmuotoaan pitää hyväksyä kirkossa, eikä avoliitossa elämisestä saa muistuttaa, että siinä on valtava houkutus huoruuden syntiin. Edes silloin tätä ei saa epäillä, vaikka on lapsiakin syntynyt.
Sitten taas homot haluavat ehdottomasti naimisiin keskenään. Kirkon pitäisi heidät jopa vihkiä ja heille olisi kauhistus, jos heidän puolestaan rukoiltaisiin niin, että Jeesus itse saisi parantaa heidät tuosta kadottavasta syntitaipumuksestaan - Κέρβερος
teu, kirjoitti:
""aqaqaqaqaq""
vastaan,ja synti pääsee valloilleen .teu: 30.11.2014 14:_34
"Tämä tukimus selvittää siintapauksessa , Että Raamattu on oikeassa Miksi?
Siksi kun Raamattu kirjoittaa,että homous on synti, se tulee ....."
Peijjakas, Teu !, etkö kuuntele (lue) toisten kommentteja, vai käsitä tai hyväksy niitä!
Täällä on annettu useiden henkilöiden toimesta runsaasti varoituksia olla lukematta kaikenmaailman hörhäsivuja!
Kaikki mitä internetissä lukee ei suinkaan ole totta. aqaqaq..:kin esittämä hörhösivu ei kuulu kenenkään kristityn tai uskovan lukemistoon. Tuolla sivustolla ei törmää mihinkään muuhun kuin valheeseen ja valheella (olkiukoilla, argument ad hominem.....ymsyms...) mässäilyyn ja ihmisten oman järjen väheksymiseen ja suoranaiseen pettämiseen. Kovasuinen käyttäisi jopa sanaa valehtelu.
Sanon viimeisen kerran sinulle, Teu, että älä hae uskonvahvistusta ikinämilloinkaan tuollaisilta sivuilta! Minulle ja arvattavasti kaikille esikoisille ja kenelletahansa riittää, että sanot vain uskovasi noin. Petollisesti Paavolan sivuilla annetaan ymmärtää, että joku huru-ukko olisi todistanut tuollaisia asioita jopa todeksi - paksanmarjat. Kunnioitan uskoasi siinämäärin, että hyväksyn, mielestäni, hassutuksesi, jos kerrot niiden olevan uskonvaraisia. Koen, että uskoa ja uskovia pitää kunnioittaa.
Valhe ja petos alkavat yleensä silloin, kun uskonasioita aletaan pukea tieteellisiin tahi valheiksi todistettuihin kaapuihin. Minusta se on sopimatonta!
P.S. lukaisin vielä muutaman sivun tuolta palstalta ja en voi sanoa, kuin, että älä ihmeessä lue yhtään enempää! Älä hyvä mies lue! Joka ainoa sivu on pelkkää valhetta ja valheen päälle kudottua "tieteellistä" seittiä. Jäljet johtavat sylttytehtaalle, Jenkkilän syvän etelän orjavaltoihin lapsellisine virheellisine käännöksineen ja mielestäni Lars on tuohon huuhaahan verrattuna aivan huippujätkä! - Κέρβερος
Κέρβερος kirjoitti:
teu: 30.11.2014 14:_34
Peijjakas, Teu !, etkö kuuntele (lue) toisten kommentteja, vai käsitä tai hyväksy niitä!
Täällä on annettu useiden henkilöiden toimesta runsaasti varoituksia olla lukematta kaikenmaailman hörhäsivuja!
Kaikki mitä internetissä lukee ei suinkaan ole totta. aqaqaq..:kin esittämä hörhösivu ei kuulu kenenkään kristityn tai uskovan lukemistoon. Tuolla sivustolla ei törmää mihinkään muuhun kuin valheeseen ja valheella (olkiukoilla, argument ad hominem.....ymsyms...) mässäilyyn ja ihmisten oman järjen väheksymiseen ja suoranaiseen pettämiseen. Kovasuinen käyttäisi jopa sanaa valehtelu.
Sanon viimeisen kerran sinulle, Teu, että älä hae uskonvahvistusta ikinämilloinkaan tuollaisilta sivuilta! Minulle ja arvattavasti kaikille esikoisille ja kenelletahansa riittää, että sanot vain uskovasi noin. Petollisesti Paavolan sivuilla annetaan ymmärtää, että joku huru-ukko olisi todistanut tuollaisia asioita jopa todeksi - paksanmarjat. Kunnioitan uskoasi siinämäärin, että hyväksyn, mielestäni, hassutuksesi, jos kerrot niiden olevan uskonvaraisia. Koen, että uskoa ja uskovia pitää kunnioittaa.
Valhe ja petos alkavat yleensä silloin, kun uskonasioita aletaan pukea tieteellisiin tahi valheiksi todistettuihin kaapuihin. Minusta se on sopimatonta!
P.S. lukaisin vielä muutaman sivun tuolta palstalta ja en voi sanoa, kuin, että älä ihmeessä lue yhtään enempää! Älä hyvä mies lue! Joka ainoa sivu on pelkkää valhetta ja valheen päälle kudottua "tieteellistä" seittiä. Jäljet johtavat sylttytehtaalle, Jenkkilän syvän etelän orjavaltoihin lapsellisine virheellisine käännöksineen ja mielestäni Lars on tuohon huuhaahan verrattuna aivan huippujätkä!Jäi vielä sanomatta, että tällaisten huuhaasivujen yksi ja ehkä se kaikkein tärkein lähtökohta on kuzettaa ihmisiltä rahaa muodossa tai toisessa. Petriä en toki tuosta ahneuden synnistä moiti, mutta aivan kaikkien hänen lähteidensä tekijätkin tietävät puhuvansa pascaa ja tuo on miljardibisnestä Ameriikassa. Jotkut heistä lienevät vieläkin vankilassa talousrikoksista ymsyms ja seuraavat oikeudenkäynnit odottanevat vuorojaan.
- teu,
teu, kirjoitti:
""aqaqaqaqaq""
vastaan,ja synti pääsee valloilleen .""teu""
En minäkään usko että homoksi syntyisi kukaan , mutta oplen
sanonut että saa tas na tekee sitten käsittämäättömiä siis ihmis
asioissa käsittämättömiä näistä ei puhuta Raamatussa näillä sanoilla
mutta jos joskus ajatellaan saada asiat oikaistua, niistä on nyt puhuttava
ei teidän kiellot , mitään auta päin vastoin ne yllytää hakemaan tietoa
lisää, jospa minä tein väärin , en lainkaan sano että se on varmasti noin
vaan tarkoitan että minun puheeni, olkoon minun puhetta ja muitten olkoon
muuta puhetta ,,en pidä tai nosta hattua paavolalle mitenkään .. - Κέρβερος
teu, kirjoitti:
""teu""
muuta puhetta ,,en pidä tai nosta hattua paavolalle mitenkään ..Sinulle, Teu nostan hattua!
Kiitos kovasti kommentistasi.
Pidä mielipiteistäsi kiinni ja usko ja luota niihin ja, toki, korjaa tarvittaessa, jos ja kun ne muuttuvat.
Laumaasi kaitsiessasi älä sorru tuollaiseen Paavolan näennäistieteelliseen puutaheinääjorinaan, vaan elä ja koe maailmasi kovastipaljon mieluummin juuri esim. Larsin näkemysten kautta.
P.S. Puhhhuhh.... aikalailla huolestutti tuo liputtamisesi Paavolan tekstiin nojaten, mutta helpotuin tästä kommentistasi. - teu,
Κέρβερος kirjoitti:
teu: 30.11.2014 14:_34
P.S. lukaisin vielä muutaman sivun tuolta palstalta ja en voi sanoa, kuin, että älä ihmeessä lue yhtään enempää! Älä hyvä mies lue! Joka ainoa sivu on pelkkää valhetta ja valheen päälle kudottua "tieteellistä" seittiä. Jäljet johtavat sylttytehtaalle, Jenkkilän syvän etelän orjavaltoihin lapsellisine virheellisine käännöksineen ja mielestäni Lars on tuohon huuhaahan verrattuna aivan huippujätkä!""kerberoc""
Kummallisinta on että sinä vuodatat välyttömän määrän sanomista
Vaikka minä lainasin vain kasi sanaa , no ei olisi pitänyt ... - yks rumpu,,
www,paavola on samaa hanurin soittoa kuin tämä palsta..
- Dino Saurus
teu, kirjoitti:
""teu""
muuta puhetta ,,en pidä tai nosta hattua paavolalle mitenkään ..Ei se ole uskon asia syntyykö vai ei. Teu, sä olet dino eli muinaisjäänne. On siis tutkittu että homksi synnytään. Päivitä 30-luvulta saatu arvailusi
Vai miten sä selität sen että joistain 5-vuotiaista pojista näkee homouden.
Lestat on putkinäköisiä laput silmillä olevia eksyneitä lampaita - teu,
Dino Saurus kirjoitti:
Ei se ole uskon asia syntyykö vai ei. Teu, sä olet dino eli muinaisjäänne. On siis tutkittu että homksi synnytään. Päivitä 30-luvulta saatu arvailusi
Vai miten sä selität sen että joistain 5-vuotiaista pojista näkee homouden.
Lestat on putkinäköisiä laput silmillä olevia eksyneitä lampaita""dino saurus ""
Joo , en ole kyllä tarkoittanutkaan ,sellaista että syntyvä olisi syntyessään
jonkin näköinen homo , vaan olen kirjoittanut käsitystäni siten, että kaveri
vasta syntymänsä jälkeen saa vaikutteita saa ta na lta jotka sitten tulevat
Pahan vaivaan , epäilen etä saa ta na ei voikkaan tehdä omia kotkotusia
ennen kuin jonkun päivän vanhana ja siitä vähnän eteen päin .Siinä on
tietenkin sellainen juttu Koska ihmiskunta on paisunut 7,4 miljardiin jolloin
Jolloin pieniä lapsia on Maailmassa n.300 miljoonaa ja siitä voi laskeskella
että saa ta nan on tullut kiire jos meinaa kaikkia tartuttaa siihen toimeen ja
siksi pitää muistaa , että 8 Miljardia ylitetää 2020vuonna jos kaikki pysyy
kuin että Jumalan aika loppuu , ja maa loppuu silloin loppuu taistelukin .
- teu,
Väärin sanot ,että nyt kilvan eromaan ja sitten perustamaan kirkkoa
se on niin että te olette lahkona sen aikaa , mitä jos sinä aikana tulee
YLKÄ joka sanoo en minä teitä tunne , Olisi paljon parempi perustaa
se kirkko nyt , ja ottaa niitä eroja vasta sitten , Kun se on valmista.
Mutta kannattaa ensin valita mikä se kirkko olisi.?
Myöhemmin sitten mieni muutos tulee suhteettoman kalliiksi, Toinenkin
seikka pitää huomioida , eikai siinä kirkosa voisi olla URKUJA, eihän
kaikki seikat pitää sanoa perustus kirjoissa . Ei näissä asioissa tule sano
Pöyhkedessään MITAVAAN. olettehan ymmärtänyt ..!
palataan.- ukko rahvainen
Joo,ei urkuja ja vain kolme säkeistöä kerrallaan. Lähetyspastoreiden kuskaamiseen hyvät autot, niin ett näkyy Jumalan siunaus uloskin päin, vähän niinu lähetystyötä samalla.
- fjkpökhtrkbo
Teu mieti sitä yljän tulemista oletko valmis lähtemään tästä maailmasta? ?
Kamalia puheita josta on parannus tekemättä vain sydämen uskolla me autuaaksi tulemme.
Heikko on tilasi. - teu,
fjkpökhtrkbo kirjoitti:
Teu mieti sitä yljän tulemista oletko valmis lähtemään tästä maailmasta? ?
Kamalia puheita josta on parannus tekemättä vain sydämen uskolla me autuaaksi tulemme.
Heikko on tilasi.""lkhjkgljhgfohgf""
Vai niin onko minun ytmmärrettä täm'ä asia niin , että
sinulla on sittenki tuomaroinnin oikeus , jos minulla onkin
kamalia puheita , niitä on sinillakin kuinkas nyt suus pannaan.
minusta pitää niuhutus Tapahtua hivenen laomeammin , koska
ne ne sanat joita olen käyttänyt , ei kuulu sinulle , sillä niissä
kaiken laisia muitakin asioita Ja tapahtumia . YMMÄRRÄTKÖ..
- tai niiden reikiä
huuliharpulla voi soittaa ainakin harpunsäveliä ja halullisten sielujen veisuja.
urut voi myydä kirpputorilla ja ostaa rahoilla vaikka jalkapuuta. - vanha ja kokenut
Homoseksualistimies on edellisessä elämässään ollut nainen. Homomieshän on hieman naismainen käytöksessään. Lesbo on ollut edellisessä elämässään mies. Se selittää joidenkin lesbotyttöjen kiinnostuksen miesten harrastuksiin ns."rekkatytöt".
Tämä ei kuitenkaan päde aina. Onko kukaan seurannut esim. Jani Toivolan käyttäytymistä?- Saastainen
Eiköös se toivola ole äitiyslomalla!
- hihii,,
ai siitä kokenut hym...?????????????????
- Nokikolari
Ompa niitä kaikenlaisia tutkimuksia; tilattuja, kuten tupakkateollisuudessa!
Tosiasiassa homous on hankittu ominaisuus ja homot himojensa orjia! Heroilla halut ohjautuvat oikein, eli sinne missä uutta elämää syntyy. Homoilla on käsitteet mennet sekaisin; hääräävät tuhkaluukulla!- Κέρβερος
Nokikolarille.
Noniin - tuosta sitten aljat esittelemään tutkimustilauksen tehneitä salaliittolaishörhöjä saatanallisuuden saattamiseksi maailmanvaltaan. Yksi, huomaa, vain ja ainoastaan yksi esimerkki riittää, että otan takaisin kaiken sanomani.
http://journals.cambridge.org/action/displayAbstract?fromPage=online&aid=9385646&fileId=S0033291714002451
Toinen itseäni suuresti askarruttanut asia uskovien homofoobikkojen mielihaluissa ja mässäilykommenteissa esiintyvä asia on tuo ruuansulatusjärjestelmän loppupään voimakas ja ihailtu esiintuominen aina ja kokoajan homoista puhuttaessa. Mikä ihme siinä niinpaljon kiinnostaa, ettei osata ymmärtää, että koko toinen puolikas koko homo-ongelmassa pyörii naisten ympärillä.
En edes yritä tuoda esiin sitä, että nuilla foobikoilla voipi olla ihan itseillään voimakasta mieltymystä määrättyihin kehon aukkoihin, mutta mielenkiinto löytynee arvattavasti ihan Raamattua lukemalla ja syvästi uskoen - vai? - Κέρβερος
Κέρβερος kirjoitti:
Nokikolarille.
Noniin - tuosta sitten aljat esittelemään tutkimustilauksen tehneitä salaliittolaishörhöjä saatanallisuuden saattamiseksi maailmanvaltaan. Yksi, huomaa, vain ja ainoastaan yksi esimerkki riittää, että otan takaisin kaiken sanomani.
http://journals.cambridge.org/action/displayAbstract?fromPage=online&aid=9385646&fileId=S0033291714002451
Toinen itseäni suuresti askarruttanut asia uskovien homofoobikkojen mielihaluissa ja mässäilykommenteissa esiintyvä asia on tuo ruuansulatusjärjestelmän loppupään voimakas ja ihailtu esiintuominen aina ja kokoajan homoista puhuttaessa. Mikä ihme siinä niinpaljon kiinnostaa, ettei osata ymmärtää, että koko toinen puolikas koko homo-ongelmassa pyörii naisten ympärillä.
En edes yritä tuoda esiin sitä, että nuilla foobikoilla voipi olla ihan itseillään voimakasta mieltymystä määrättyihin kehon aukkoihin, mutta mielenkiinto löytynee arvattavasti ihan Raamattua lukemalla ja syvästi uskoen - vai?Vielä - unohtui mainita, että Paavolan hörhöilysivuilla epätieteellinen huuhaaprofessori teki myös kaksostutkimuksia ja kaikki tutkimukset menivät hänellä ns. reisille.
- K'b,db^*\[{£¥#%*s
Κέρβερος kirjoitti:
Vielä - unohtui mainita, että Paavolan hörhöilysivuilla epätieteellinen huuhaaprofessori teki myös kaksostutkimuksia ja kaikki tutkimukset menivät hänellä ns. reisille.
Kuulepa , voitko selittää miksi homot eivät lisäänny. No mä voin selittää tässäkin asiassa ihminen voi vaan kylvää kasvun antaa itse Jumala.
- TEU,
K'b,db^*\[{£¥#%*s kirjoitti:
Kuulepa , voitko selittää miksi homot eivät lisäänny. No mä voin selittää tässäkin asiassa ihminen voi vaan kylvää kasvun antaa itse Jumala.
KUINKA SE ASIA MENEE TÄSSÄ , KYLVÄJÄN VERTAUKSESSA
PUHUTAAN MYÖS KASTEESTA , SIKSI HALUISIN TIETÄÄ MIHIN
SE KASTAMINEN PANTAISIIN TÄSSÄ TAPAUKSESSA ,EN TIÄDÄ. - teu,
Κέρβερος kirjoitti:
Vielä - unohtui mainita, että Paavolan hörhöilysivuilla epätieteellinen huuhaaprofessori teki myös kaksostutkimuksia ja kaikki tutkimukset menivät hänellä ns. reisille.
""KLEOPATRA ""
olen samaa mieltä.. - uikki
Κέρβερος kirjoitti:
Nokikolarille.
En edes yritä tuoda esiin sitä, että nuilla foobikoilla voipi olla ihan itseillään voimakasta mieltymystä määrättyihin kehon aukkoihin, mutta mielenkiinto löytynee arvattavasti ihan Raamattua lukemalla ja syvästi uskoen - vai?Kun luet tuon artikkelin huolellisesti, niin "he" eivät ole löytäneet mitään varmaa, vaan suuntaa antavaa ja toteavat, että tämä on "ehkä" yksi mahdollisuus. Tutkimuksessa on samat jepet jotka jatkavat Hamerin tutkimusta kaksosista, mutta hamerin ja muiden kaksoistutkimukset on torpattu 4 eri tutkija ryhmän toimesta vertaisarvioiduilla tutkimuksilla. Erot olivat niin pieniä, että ei voi olettaa syy on geneettinen, mutta koskaan ei saa sanoa ei......
Mutta pidän erittäin hyvänä että maailmalla on intoa ja valmiutta löytää syy homoudelle ja mikäli se löytyy, niin se on ihmiskunnalle suuri saavutus. Yleensä jos geeneistä löydetään jotain, siihen automaattisesti sisältyy myös, mistä se voisi johtua ja mikä aiheuttaa geenin muutoksen. Nämä muutokset voidaan myös korjata. - Κέρβερος
K'b,db^*\[{£¥#%*s kirjoitti:
Arvostan näkemystäsi "ihminen voi vaan kylvää kasvun antaa itse Jumala.", vaikken omaakaan tuota jumalanäkemystä kun en ole kaltaisesi. Rehellinen uskova kokee ja näkee näin ja miksen minäkin omalla hiukan kummallisella tavallani voisi tehdä niin - noh - en nyt kuitenkaan tässä ja nyt.
Perisyy olemassaoloomme on näiden kaikkien arvoitusten takana ja tieteen tietämys ei suinkaan riitä kaikkea ymmärtämään ja ei tule koskaan niin tekemäänkään.
Liikumme heikoilla jäillä sanellessamme lopullisia totuuksia elämän merkityksestä tai synnystä tai syistä tai seurauksista. Vaan siinä tuo elomme jännittävyys ehkä piileekin. Arvostan kaikkia näkemyksiä ja tietämykseni ei riitä kumoamaan yhden tai toisen oikeellisuutta tai ketään erottelemaan roskasakkiin. Jos olemmekin kaikki yhtä ja yksi on kaikki? Lars ei olisi kai tuota mieltä kuitenkaan, niin unohdetaan ed. kommenttini tällä esl. palstalla.
Homoseksuaalien lisääntymisestä taasen on ihan omat tutkimuksensa ja voit niihin tutustua netissä, mutta lähtökohtahan on se, että jos vaikka tappaisit kaikki maailman homot yhdellä silmäniskulla, niin olisi taas niitä piruja muutaman vuoden päästä paikat pullollaan. Merkillistä - eikö olekin, mutta juuri tuossa genetiikassa esiintuodaan näitä asioita.
Olet mielestäni erittäin oikeilla jäljillä juuri tuossa homojen lisääntymisessä - mainiota! Lisäksi toivon, ettet koe naruttaneeksi itseäsi genetiikkaan perustuen viimeisessä lauseessasi. Jos niin, niin pohditaan niitä yhdessä. - Κέρβερος
uikki kirjoitti:
Kun luet tuon artikkelin huolellisesti, niin "he" eivät ole löytäneet mitään varmaa, vaan suuntaa antavaa ja toteavat, että tämä on "ehkä" yksi mahdollisuus. Tutkimuksessa on samat jepet jotka jatkavat Hamerin tutkimusta kaksosista, mutta hamerin ja muiden kaksoistutkimukset on torpattu 4 eri tutkija ryhmän toimesta vertaisarvioiduilla tutkimuksilla. Erot olivat niin pieniä, että ei voi olettaa syy on geneettinen, mutta koskaan ei saa sanoa ei......
Mutta pidän erittäin hyvänä että maailmalla on intoa ja valmiutta löytää syy homoudelle ja mikäli se löytyy, niin se on ihmiskunnalle suuri saavutus. Yleensä jos geeneistä löydetään jotain, siihen automaattisesti sisältyy myös, mistä se voisi johtua ja mikä aiheuttaa geenin muutoksen. Nämä muutokset voidaan myös korjata.Hyvä kommentti uikki.
Jopa voisit tehdä uuden avauksen palstalla tästä aiheesta.
Ajattelin itsekin puuttua tuohon, mutta teit sen puolestani. Mitään varmaa lopullista totuutta ei voi olla olemassakaan kuin uskonnollisesti - kiveen hakattuna - ei ainakaan tieteessä.
Tutkimustulos osoittaa yhtenevyyden määrättyihin geeneihin ja arvattavasti tämä poikii lisätutkimusta - syystäkin.
Tarkkoja toki ovat kaverit olleet, mutta ei tämä tähän jää. - Κέρβερος
uikki kirjoitti:
Kun luet tuon artikkelin huolellisesti, niin "he" eivät ole löytäneet mitään varmaa, vaan suuntaa antavaa ja toteavat, että tämä on "ehkä" yksi mahdollisuus. Tutkimuksessa on samat jepet jotka jatkavat Hamerin tutkimusta kaksosista, mutta hamerin ja muiden kaksoistutkimukset on torpattu 4 eri tutkija ryhmän toimesta vertaisarvioiduilla tutkimuksilla. Erot olivat niin pieniä, että ei voi olettaa syy on geneettinen, mutta koskaan ei saa sanoa ei......
Mutta pidän erittäin hyvänä että maailmalla on intoa ja valmiutta löytää syy homoudelle ja mikäli se löytyy, niin se on ihmiskunnalle suuri saavutus. Yleensä jos geeneistä löydetään jotain, siihen automaattisesti sisältyy myös, mistä se voisi johtua ja mikä aiheuttaa geenin muutoksen. Nämä muutokset voidaan myös korjata.Oletkos, Uikki, raakannut pahanhengen ulos omastasi homosyy-kategoriasta?
- teu,
TEU, kirjoitti:
SE KASTAMINEN PANTAISIIN TÄSSÄ TAPAUKSESSA ,EN TIÄDÄ.""teu,""
Lisään pikkuisen täkastan oikeaa muotóa . aivanoikein
Seoli näin: Jeesus sanoi "kuulkaa !Katso , kylväjä lähti kylvämään,
4.ja hänen kylväessään osa putosi tien oheen, ja kinnut söivät sen osan
5. Ja osa putosi kallioperälle , jossa sillä ei ollut paljon maata ja se
... nousi kohta oraalle , kun sillä ei ollut syvää maata .
6. mutta auringon noustua se paahtui, ja kun ei ollut juuria ,se kuivettui
7, Ja osa putosi orjantappuroihin ; ja orjantappurat nousivat ja tukahdutti-
... vat sen, eikä se tehnyt hedelmää .
8. Ja osa putosi hyvään maahan ;ja se nousi oraalle , kasvoi ja antoi sadon
... ja kantoi 30 ja osa 60 ,ja osa anto 100 kertaisen sadon .
Tästä on Larssikin tehnyt oman saarna karttansa ,
Erivertaukset havainnollistaa Jumjalan Valtakunnan asioita maailmaassa
Maalliseta elämästä otetuilla yhtäläisyyksilla sisältävillä esi,merkeillä .
Toisaalta ne myös verhoavat niitä, tehden niitä "arvoituksellisiksi " Jumalan valta kunnan ulkopuolella uskoa vailla olevat eivät niitä tajua enempää kuin sen asioita yleensäkään ( 1 Kor, 2;14.). Jumala voi kuitenkin navata heidän ymmärryksensä , tehden sen omantunnon herätyksellä synnintunnon ja Armon tarpeeseen , niin niin että he nöyrtyvät parannukseen ja saavat "pelastuksen tuntemisen nsyntiensä anteeksisaamisessa , " Luuk ,1:77), Siinä he saavat perusmahdollisuuden ymmärtää Jumalan Valtakunnan salaisuuksia . Tähän on viittaus sanoissa 4:12 Armon valtakunnassa /seurakunnassa eläessään he oppivat (Jumalan "avatessa"
heille sanaansa . Ps, 119:130 ymmärtämään ,niitä yhä enemmän Ulkopuolella
olevaisillekin kuuluu silti varoitus : "Tänä päivänä ,joe te kuulette Hänen äänensä , älkää paaduttako sydäntänne " Hber. 3:15,
Mark. 4:3-8,14-20 : Tässä vertauksessa SIEMEN tarkoittaa JUMALAN SANAA
, jota KYLVETÄÄN ihmisten sydämiin /mielten "peltoon "SEKÄ julistettuna että luettavana , saa ta na voi ottaa pois kylvetyn sanan kääntämällä ajatukset maallisiin asioihin AHDITUS JA VAINO sanan sekä Jeesuksen nimen tähden tuo ilmi kenen usko on pinnallista omaa ratkaisua tai tunneliikettä ja sen johdosta mukaan lähtemistä . Kenen todellista UUdesti syntymistä' /miseen perustuvaa . Aito Pyhän Hengen synnyttämä usko vahvistuu ahdistuksessa ja koetuksissa , tullaan niissä palavammaksi . Pinnallinen "luulousko" niissä sammuu..
Orjantappuroihin joutu´neet kylvetryt siemenet kuvaavat sitä , että kääntymykses-
sään monet ihmiset eivät halua tehdä selvää "pesäeroa" maailmasta ja sen syntimenosta . He yrittävät kristittyinä elää hyvissä väleissä maailmanlasten kansa
sekä säilyttää elämässäänm n"vähäiseltä näyttäviä saynnillisiä tapoja , esim.
"kohtuudellla" väkijuomia käytön suhteen. Nämä syntitavat tukahduttavat pian heidän uskonsa -- Todellinen elävä usko kantaa aina hyvää hedelmää , toisen kohdalla enemmän toisen vähemmän.. ..Joh. 15:8. - Κέρβερος
uikki kirjoitti:
Mutta pidän erittäin hyvänä että maailmalla on intoa ja valmiutta löytää syy homoudelle ja mikäli se löytyy, niin se on ihmiskunnalle suuri saavutus. Yleensä jos geeneistä löydetään jotain, siihen automaattisesti sisältyy myös, mistä se voisi johtua ja mikä aiheuttaa geenin muutoksen. Nämä muutokset voidaan myös korjata.Merkillistä, että miten voimakkaasti täällä suhtaudutaan eduskunnan lakialoitteen äänestystulokseen, mikä voi tulla, ehkä, voimaan 2017.
Näyttäisi siltä, että nyt täällä luullaan, että kirkoissa aljetaan solmimaan avioliittoon huomispäivänä kauheasti pelkäämiänne ja vihaamianne homoja.
Miksi ihmeessä?
Kirkkoa ei koske mitkään eduskunnan siviiliasiat ensinkään. Vaikka eduskunta äänestäisi, että kunnon pohjalainen voisi avioitua traktorinsa kanssa, niin ei kai sitä olisi pakko alkaa kirkossa toteuttamaan. Traktoriavioliittoa - kauhistussentään!
Tämä kaikki hypetys pohjautuu, toki, suureen mediasensaatioon, mikä tuo euroja lehdistön tilinpäätökseen. Hassua sinällään, että se tuo näin voimakkaita tuntemuksia esiin täälläkin.
Mikään ei muutu olemassaolevaan. Kukaan Teistä ei tule koskaan ikinämilloinkaan kuulemaankaan jos Marja ja Lisbet ovat saaneet avioluvan ja Lissun adoptoima lapsi saa Marjan kuoleman jälkeen perintöä Marjalta. Mitä ihmettä se vaikuttaa esikoislestadiolaisuuteen tai kristillisyyteen.
Se ihminen, kuka alkaisi tuputtamaan traktorin kanssa avioitumista esikoisseurakuntaan, sensijaan saisi osakseen ihmetystä ja kukaties vastustusta.
Hyvät hyssykät sentään. Ei kukaan ala siunailemaan syntiin perustuen ketään mihinkään (Muuttis). Ei tämä koske milläänlailla uskontoja tai esikoisia tämä eduskunnan havaitsema tasa-arvoistaminen. Niin munattomia miehiä ei kirkosta löydykään, kutka raiskaisivat pyhän sanoman eduskunnan päivänpoliittisille asioille.
KM:kin toi, vain ja ainoastaan henkilökohtaisen, kantansa esiin erittäin kunnioitettavalla tavalla ja sai varmasti puolelleen yli kaksi miljoona suomalaista epävarmaa ja pysymään kirkon suojissa. Ilman hänen kommenttiaan eroluvut olisivat olleet kymmenissä tai sadoissa tuhansissa.
Kaikki haluavat ihmisyyttä kunnioitettavan.
Kun, Uikki, haluat jankata tuosta homoudesta, niin asetan sinulle vedonlyönnin. Tunnut epäilevän viimeistä vertaisarvioitua tutkimusta, hienoa sinällään, niin olisiko pieni vedonlyönti paikallaan noista tulevista vertaisarvioiduista tutkimuksista paikallaan. - Foliohattupuolelle silti en lähde kanssasi lainkaan. - teu,
TEU, kirjoitti:
SE KASTAMINEN PANTAISIIN TÄSSÄ TAPAUKSESSA ,EN TIÄDÄ.""teu""
Nin sinä sanotaan Joku kylvi , joku kastroi , mutta Jumala kasvun antoi .. - the Deu
uikki kirjoitti:
Mutta pidän erittäin hyvänä että maailmalla on intoa ja valmiutta löytää syy homoudelle ja mikäli se löytyy, niin se on ihmiskunnalle suuri saavutus. Yleensä jos geeneistä löydetään jotain, siihen automaattisesti sisältyy myös, mistä se voisi johtua ja mikä aiheuttaa geenin muutoksen. Nämä muutokset voidaan myös korjata.Aihe on arka ja tutkimuksessakin oltava varovainen 100% totuuteen. Koska geeneissä yms on viitteitä perimästä niin helvettikin heitto on varsin julmatuomio. Pahahenki pois piiskaamalla;)?
- teu,
the Deu kirjoitti:
Aihe on arka ja tutkimuksessakin oltava varovainen 100% totuuteen. Koska geeneissä yms on viitteitä perimästä niin helvettikin heitto on varsin julmatuomio. Pahahenki pois piiskaamalla;)?
""the Deu""
Luther kertoi itse , että hän teki tuota jälkimmäista 1516 saakka , silloin
vasta hän ymmärsi Jumalan tahdon , ei ihminen saa mitään ansiolla
ja koska asia oli niin ,etrtä Jumala halusi hänen ymmärtävän niin
siitä on kyllä tekstiä Riittävästi ,,Room.1;16-17.
sekä 10:17. ;ja 6:17, molemmat room.
Että evankeliumissa ilmoitettu JUMALAN VANHURSKAUS ei ole Hän rangaisevaa
ja palkitsevaa oikeudenmukaisuuttaan vaan synnin syyllisyydestä vapautumista ja Jumaloan lapsen asemaan ottamista,, - uikki
Κέρβερος kirjoitti:
Merkillistä, että miten voimakkaasti täällä suhtaudutaan eduskunnan lakialoitteen äänestystulokseen, mikä voi tulla, ehkä, voimaan 2017.
Näyttäisi siltä, että nyt täällä luullaan, että kirkoissa aljetaan solmimaan avioliittoon huomispäivänä kauheasti pelkäämiänne ja vihaamianne homoja.
Miksi ihmeessä?
Kirkkoa ei koske mitkään eduskunnan siviiliasiat ensinkään. Vaikka eduskunta äänestäisi, että kunnon pohjalainen voisi avioitua traktorinsa kanssa, niin ei kai sitä olisi pakko alkaa kirkossa toteuttamaan. Traktoriavioliittoa - kauhistussentään!
Tämä kaikki hypetys pohjautuu, toki, suureen mediasensaatioon, mikä tuo euroja lehdistön tilinpäätökseen. Hassua sinällään, että se tuo näin voimakkaita tuntemuksia esiin täälläkin.
Mikään ei muutu olemassaolevaan. Kukaan Teistä ei tule koskaan ikinämilloinkaan kuulemaankaan jos Marja ja Lisbet ovat saaneet avioluvan ja Lissun adoptoima lapsi saa Marjan kuoleman jälkeen perintöä Marjalta. Mitä ihmettä se vaikuttaa esikoislestadiolaisuuteen tai kristillisyyteen.
Se ihminen, kuka alkaisi tuputtamaan traktorin kanssa avioitumista esikoisseurakuntaan, sensijaan saisi osakseen ihmetystä ja kukaties vastustusta.
Hyvät hyssykät sentään. Ei kukaan ala siunailemaan syntiin perustuen ketään mihinkään (Muuttis). Ei tämä koske milläänlailla uskontoja tai esikoisia tämä eduskunnan havaitsema tasa-arvoistaminen. Niin munattomia miehiä ei kirkosta löydykään, kutka raiskaisivat pyhän sanoman eduskunnan päivänpoliittisille asioille.
KM:kin toi, vain ja ainoastaan henkilökohtaisen, kantansa esiin erittäin kunnioitettavalla tavalla ja sai varmasti puolelleen yli kaksi miljoona suomalaista epävarmaa ja pysymään kirkon suojissa. Ilman hänen kommenttiaan eroluvut olisivat olleet kymmenissä tai sadoissa tuhansissa.
Kaikki haluavat ihmisyyttä kunnioitettavan.
Kun, Uikki, haluat jankata tuosta homoudesta, niin asetan sinulle vedonlyönnin. Tunnut epäilevän viimeistä vertaisarvioitua tutkimusta, hienoa sinällään, niin olisiko pieni vedonlyönti paikallaan noista tulevista vertaisarvioiduista tutkimuksista paikallaan. - Foliohattupuolelle silti en lähde kanssasi lainkaan.Kyse taitaa olla sinusta itsestäsi ja homoudesta. Kysehän ei ole foliohattuilusta, joten tuo tutkimus ei ole selvittänyt Homouden alkuperää.
http://psycnet.apa.org/psycinfo/2002-15745-002 Tässä vuodelta 2001 tutkimus, jossa tutkija tiimi tutki peräti 5552 sisarusparia. Tutkimuksessaan ”Opposite-Sex Twins and Adolescent Same-Sex Attraction”, joka julkaistiin lokakuussa 2001, he tutkivat eri teorioita ja tekijöitä siitä, mikä aiheuttaa homoseksuaalisuuden (sosiaaliset, hormonaaliset, geneettiset ja evolutionaariset tekijät). He haastattelivat sekä yksimunaisia että kaksimunaisia kaksosia, täysiä sisaruksia, puolisisaruksia ja sisaruksia, joilla ei ole verisiteitä. He tarkastelivat myös sekä samaa sukupuolta olevia että vastakkaista sukupuolta olevia kaksimunaisia kaksosia. Heidän tuloksensa on käytännöllisesti katsoen lopullinen näyttö siitä, että perintötekijät eivät vaikuta homoseksuaalisuuden kehittymiseen. Miehistä yksimunaisilla (identtisillä) kaksosilla PC (Probandwise Concordance) luku oli 7,7 %, joka on täysin linjassa Bailey-Dunne-Martinin tutkimuksen 11% PC:n kanssa ja kaukana 52%:sta Baileyn ja Pillardin valetutkimuksessa 1991. Riippumatta siitä, onko luku 11% vai 7%, se on yhtä voimakas todiste, että mikään havaittavissa oleva geneettinen tekijä ei ole vaikuttamassa.
Kuten jo aikaisemmin totesin, niin uskon ja toivon, että Homogeeni löydetään. Tällä löydöksellä on myöskin se vaikutus, että Homoutta voidaan vähentää populaatiossa. Muistat varmaan "sikiöseulonta". - uikki
Κέρβερος kirjoitti:
Hyvä kommentti uikki.
Jopa voisit tehdä uuden avauksen palstalla tästä aiheesta.
Ajattelin itsekin puuttua tuohon, mutta teit sen puolestani. Mitään varmaa lopullista totuutta ei voi olla olemassakaan kuin uskonnollisesti - kiveen hakattuna - ei ainakaan tieteessä.
Tutkimustulos osoittaa yhtenevyyden määrättyihin geeneihin ja arvattavasti tämä poikii lisätutkimusta - syystäkin.
Tarkkoja toki ovat kaverit olleet, mutta ei tämä tähän jää.http://sitn.hms.harvard.edu/uncategorized/2014/is-there-a-gay-gene-more-information-but-much-more-to-learn/
Toki, mutta kun on kyse vertaisarvioidusta tutkimuksesta, he joutuvat luovuttamaan kaiken tutkimus datan tutkijoiden käyttöön ja jäämme odottamaan mihin tulokseen muut tiimit tulevat.
Siinä nähtiin jo alkumetrillä ongelmia.
http://sitn.hms.harvard.edu/uncategorized/2014/is-there-a-gay-gene-more-information-but-much-more-to-learn/ - Κέρβερος
uikki kirjoitti:
Kyse taitaa olla sinusta itsestäsi ja homoudesta. Kysehän ei ole foliohattuilusta, joten tuo tutkimus ei ole selvittänyt Homouden alkuperää.
http://psycnet.apa.org/psycinfo/2002-15745-002 Tässä vuodelta 2001 tutkimus, jossa tutkija tiimi tutki peräti 5552 sisarusparia. Tutkimuksessaan ”Opposite-Sex Twins and Adolescent Same-Sex Attraction”, joka julkaistiin lokakuussa 2001, he tutkivat eri teorioita ja tekijöitä siitä, mikä aiheuttaa homoseksuaalisuuden (sosiaaliset, hormonaaliset, geneettiset ja evolutionaariset tekijät). He haastattelivat sekä yksimunaisia että kaksimunaisia kaksosia, täysiä sisaruksia, puolisisaruksia ja sisaruksia, joilla ei ole verisiteitä. He tarkastelivat myös sekä samaa sukupuolta olevia että vastakkaista sukupuolta olevia kaksimunaisia kaksosia. Heidän tuloksensa on käytännöllisesti katsoen lopullinen näyttö siitä, että perintötekijät eivät vaikuta homoseksuaalisuuden kehittymiseen. Miehistä yksimunaisilla (identtisillä) kaksosilla PC (Probandwise Concordance) luku oli 7,7 %, joka on täysin linjassa Bailey-Dunne-Martinin tutkimuksen 11% PC:n kanssa ja kaukana 52%:sta Baileyn ja Pillardin valetutkimuksessa 1991. Riippumatta siitä, onko luku 11% vai 7%, se on yhtä voimakas todiste, että mikään havaittavissa oleva geneettinen tekijä ei ole vaikuttamassa.
Kuten jo aikaisemmin totesin, niin uskon ja toivon, että Homogeeni löydetään. Tällä löydöksellä on myöskin se vaikutus, että Homoutta voidaan vähentää populaatiossa. Muistat varmaan "sikiöseulonta".uikki9.12.2014 17:57
Peter Bearmanin peer review:t tuntuvat kaukaisilta ja liittyvän raskauksiin eikä kysessä olevaan asiaan.
APA:n sivut liittyvät vuorostaan psygologiaan eikä ensinkään biologiaan.
Chicago Journalin Prewiew ei ole mielestäni sama asia peer reviewin kanssa.
Voin olla väärässäkin, mutta sosiologian ja psygologian sivut vuosilta 2002-yms. ilman yhtäkään vertaisarviointia eivät tietenkään torppaa tieteellisiä tutkimuksia 2014-luvulla.
Infektiolääkäri Chadillakaan ei tunnu olevan tieteellisiä meriittejä.
Bearmanin, sosiologi, todistukset ilman vertaisarviointeja arveluuttavat niinikään.
Onhan hänellä kokomukavasti peer review:iattuja julkaisuja, mutta enempi neitsyyteen liittyviä olivat.
Tuo Hannah Williamson on puolestaan ansioitunut psygologiassa, niinikään, mutta ilman meriittejä tieteellisistä tutkimuksista.
Toki olet oikealla tiellä, mutta näytöt ovat kovin vaatimattomia.
Tieteen tekemisessä pitää olla tarkkana, ettei siihen sekoiteta uskomuksia tai ennakko-oletuksia.
"Kyse taitaa olla sinusta itsestäsi ja homoudesta"
Oman itseni homouksien arvioiminen taas ei kuulu kuin omalle itselleni. - uikki
Κέρβερος kirjoitti:
uikki9.12.2014 17:57
Peter Bearmanin peer review:t tuntuvat kaukaisilta ja liittyvän raskauksiin eikä kysessä olevaan asiaan.
APA:n sivut liittyvät vuorostaan psygologiaan eikä ensinkään biologiaan.
Chicago Journalin Prewiew ei ole mielestäni sama asia peer reviewin kanssa.
Voin olla väärässäkin, mutta sosiologian ja psygologian sivut vuosilta 2002-yms. ilman yhtäkään vertaisarviointia eivät tietenkään torppaa tieteellisiä tutkimuksia 2014-luvulla.
Infektiolääkäri Chadillakaan ei tunnu olevan tieteellisiä meriittejä.
Bearmanin, sosiologi, todistukset ilman vertaisarviointeja arveluuttavat niinikään.
Onhan hänellä kokomukavasti peer review:iattuja julkaisuja, mutta enempi neitsyyteen liittyviä olivat.
Tuo Hannah Williamson on puolestaan ansioitunut psygologiassa, niinikään, mutta ilman meriittejä tieteellisistä tutkimuksista.
Toki olet oikealla tiellä, mutta näytöt ovat kovin vaatimattomia.
Tieteen tekemisessä pitää olla tarkkana, ettei siihen sekoiteta uskomuksia tai ennakko-oletuksia.
"Kyse taitaa olla sinusta itsestäsi ja homoudesta"
Oman itseni homouksien arvioiminen taas ei kuulu kuin omalle itselleni.Ihan sinun vuoksesi käytin APA:n sivuja, koska homoyhteisöt luottavat tähän tahoon. Mikäli et luota, niin kas tässä tahot jotka julkaisevat vertaisarvioituja tutkimuksia:
http://www.cpc.unc.edu/projects/addhealth/publications/112
http://www.academia.edu/515023/Opposite-sex_twins_and_adolescent_same-sex_attraction
http://www.soc.duke.edu/~jmoody77/205a/ecp/bearman_bruckner_ajs.pdf
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3961213/
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3888648/
Homoseksuaalisuus on kautta maailman luokiteltu "käyttäytymiseen", aivan kuten heteroseksuaalisuus, ei biologiaan.
http://mielenterveys.info/ongelma_seksuaaliset.html - Κέρβερος
uikki kirjoitti:
Ihan sinun vuoksesi käytin APA:n sivuja, koska homoyhteisöt luottavat tähän tahoon. Mikäli et luota, niin kas tässä tahot jotka julkaisevat vertaisarvioituja tutkimuksia:
http://www.cpc.unc.edu/projects/addhealth/publications/112
http://www.academia.edu/515023/Opposite-sex_twins_and_adolescent_same-sex_attraction
http://www.soc.duke.edu/~jmoody77/205a/ecp/bearman_bruckner_ajs.pdf
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3961213/
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3888648/
Homoseksuaalisuus on kautta maailman luokiteltu "käyttäytymiseen", aivan kuten heteroseksuaalisuus, ei biologiaan.
http://mielenterveys.info/ongelma_seksuaaliset.htmlMainio kannaotto - lie olla kohta aika minullakin homolla (-sapiens) pistää suu suppuun
Peterin (Bearman) vertaisarvioidut ovat tuossa Wikisemällä.
Peer-reviewed articles[edit]
The most recent among his approximately 25 peer-reviewed articles are:
Bearman, Peter S. “Just So Stories: Vaccines, Autism, and the Single-Bullet Disorder”. Social Psychological Quarterly. 2010.
Mazumdar, Soumya, Marissa King, Noam Zerubavel and Peter S. Bearman. “The Spatial Structure of Autism”. Health and Place. 16.539-546.
Liu, Kayuet, Noam Zerubavel, and Peter S. Bearman. “Demographic Change and the Increasing Prevalence of Autism”. Demography. 2010
Liu, Ka-Yuet, Marissa * King and Peter S. Bearman. “Social Influence and the Autism Epidemic”. American Journal of Sociology. March, 2010
King, Marissa and Peter S. Bearman. “Diagnostic Change and the Increasing Prevalence of Autism”. International Journal of Epidemiology. 38: 1224-1234
Bearman, Peter and Marissa King. “Diagnostic Accretion: Reply to Commentary” International Journal of Epidemiology. 38: 1243-1244
King, Marissa, Christine Fountain, Diana Dakhallah and Peter Bearman. “Estimating Autism Risk in a Time of Increasing Reproductive Age” American Journal of Public Health. 99(9):1673-1679.
Parigi, Paolo and Peter S. Bearman. “Spaghetti Politics: The Structure of the Italian Political System, 1986-2002. Social Forces 87:2:623-651
Baldassarri, Delia and Peter S. Bearman. “The Dynamics of Polarization” American Sociological Review. V72, N5: 784-812. (Awarded Mathematical Sociology Prize for Best Article)
Weiss, Christopher and Peter S. Bearman. “Fresh Starts: School Form and Student Outcomes”. American Journal of Education. (May, 2007).
Erikson, Emily and Peter S. Bearman. “Routes into Networks: The Structure of English East Indian Trade, 1600-1831”. American Journal of Sociology 112(1):195-230. (2006)
Brückner, Hannah and Peter S. Bearman. “After the Promise: The STD Consequences of Adolescent Virginity Pledges”. Journal of Adolescent Health 36:271-278
Bearman, Peter S. and Paolo Parigi. “Cloning Headless Frogs and Other Important Matters: Conversation Topics and Network Structure”. Social Forces. 83 (2): 535-557 (2004)
Brückner, Hannah, Anne Martin and Peter S. Bearman. “Ambivalence and Pregnancy: Adolescent Attitudes, Contraception, and Pregnancy”. Perspectives on Sexual and Reproductive Health. 36 (6): 248-257 (2004)
Bearman, Peter S, James Moody and Katherine Stovel. “Chains of Affection: The Structure of Adolescent Romantic and Sexual Networks”. American Journal of Sociology. Vol. 110.1.44-91 (2004) (Awarded Roger V. Gould Prize; AJS 2004-05
Bearman, Peter S. and Brückner, Hannah. "Promising the Future: Virginity Pledges and First Intercourse" American Journal of Sociology, 106, 4, p. 859- (2001)
Jeilin tyttö komppaa sujuvasti Petteriä (Hannah)
" our data falsify the hormone transfer hypothesis by isolating a single condition
that eliminates theopposite-sex twin effect... and so on... Vuodelta siis 2002.
Muut referenssit olivat vuodelta 1995... 2001.
Petterin: "Opposite-Sex Twins and Adolescent SameSex
Attraction1" julkaisu alkaa olla jo iällä - maaliskuuta 2002 tuoreimmillaan.
P. VanderLaanin at co. tekemä pr kulminoitui määrälaskentaan.
" Using this alternate method did not impact the significance of sibling category effects reported here; however, as explained by Blanchard [38], the odds ratios associated with sibling category effects cannot be interpreted when using this alternate method"
Tiffanyn results vuodelta ab. 06 on:
"However, we found no evidence of such clusters among adolescents who reported same-sex attraction. The correlation in these feelings between friends was non-significant at 0.02 (95 % CI −0.01 to 0.05), and at higher degrees of separation the correlation remained non-significant and close to 0."
Tottahan käyttäymisestä puhutaan, koska asian ulkopuoliset havainnoijat voivat vain ja ainoastaan seurata käyttäytymistä, jos ei ole omakohtaisia kokemuksia. - Κέρβερος
uikki kirjoitti:
Kyse taitaa olla sinusta itsestäsi ja homoudesta. Kysehän ei ole foliohattuilusta, joten tuo tutkimus ei ole selvittänyt Homouden alkuperää.
Kuten jo aikaisemmin totesin, niin uskon ja toivon, että Homogeeni löydetään. Tällä löydöksellä on myöskin se vaikutus, että Homoutta voidaan vähentää populaatiossa. Muistat varmaan "sikiöseulonta".uikki: 9.12.2014
"Kuten jo aikaisemmin totesin, niin uskon ja toivon, että vasenkätisyysgeeni löydetään. Tällä löydöksellä on myöskin se vaikutus, että vasenkätisyyttä voidaan vähentää populaatiossa. Muistat varmaan "sikiöseulonta"."
Myönnän, että muutin yhtä sanaa, että toisetkin paremmin ymmärtävät, että mistä tässä on kyse.
vaan kuinkas sitten kävikään. Eipä yksilöt tai yhteiskunta hassaa rahaa vasuriseulontoihin, koska se on merkityksetöntä ja hyödytöntä, vai olisiko kuitenkin mielestäsi?
Jos vasenkätisiä luokiteltaisiin ja tuomittaisiin, julmastikin, yhteiskunnassa, niin eikö mielenterveydelliset ja sosiaaliset ongelmat olisikin valtavia vasureilla. Eikö olisikin työsyrjintää ja vasureiden karttamista ja pelkäämistä ja vieroksuntaa paikat pullollaan. Joissain maissa vasurius olisi lailla tuomittavaa jopa kuolemaan asti, varsinkin kristillisessä Afrikassa. Itänaapurimme saattaisi ehkäistä vasenkätisistä puhumisen julkisissa tiedotusvälineissä ja tukea taloudellisesti Putin-jugendia (vrt. Deutsch 1940). Saatettaisiin kuitenkin olympialaisissa rajoittua tarraamasta turisteihin tästä lainsäädännöstä huolimatta.
Voisitko, arvostettava keskustelukumppani, esimerkiksi tutustua ihan rauhassa kunnioitettavan professori Puolimatkan rahalla tilattuihin "asiantuntijalausuntoihin", lainausmerkeissä, kosken näe niissä mitään asiantuntijamaisuutta, parisuhdelakiin liittyen ja miettiä, että mistä ihmeestä tässä nyt olisi oikeasti kyse. Jokaisesta havaitsemastasi virheestä hänen artikkelissaan lupaan painaa plussan kommenttiisi. Jos löydät niitä monta, niin se teettää minulla töitä, koska ei niitä voi painella kuin kerran päivässä tai kerran konetta käynnistettäessä tms. Jos et löydä niitä ensinkään, niin olen pettynyt älykkyyteesi, koska selliselta kuitenkin vaikutat. - uikki
Κέρβερος kirjoitti:
uikki: 9.12.2014
"Kuten jo aikaisemmin totesin, niin uskon ja toivon, että vasenkätisyysgeeni löydetään. Tällä löydöksellä on myöskin se vaikutus, että vasenkätisyyttä voidaan vähentää populaatiossa. Muistat varmaan "sikiöseulonta"."
Myönnän, että muutin yhtä sanaa, että toisetkin paremmin ymmärtävät, että mistä tässä on kyse.
vaan kuinkas sitten kävikään. Eipä yksilöt tai yhteiskunta hassaa rahaa vasuriseulontoihin, koska se on merkityksetöntä ja hyödytöntä, vai olisiko kuitenkin mielestäsi?
Jos vasenkätisiä luokiteltaisiin ja tuomittaisiin, julmastikin, yhteiskunnassa, niin eikö mielenterveydelliset ja sosiaaliset ongelmat olisikin valtavia vasureilla. Eikö olisikin työsyrjintää ja vasureiden karttamista ja pelkäämistä ja vieroksuntaa paikat pullollaan. Joissain maissa vasurius olisi lailla tuomittavaa jopa kuolemaan asti, varsinkin kristillisessä Afrikassa. Itänaapurimme saattaisi ehkäistä vasenkätisistä puhumisen julkisissa tiedotusvälineissä ja tukea taloudellisesti Putin-jugendia (vrt. Deutsch 1940). Saatettaisiin kuitenkin olympialaisissa rajoittua tarraamasta turisteihin tästä lainsäädännöstä huolimatta.
Voisitko, arvostettava keskustelukumppani, esimerkiksi tutustua ihan rauhassa kunnioitettavan professori Puolimatkan rahalla tilattuihin "asiantuntijalausuntoihin", lainausmerkeissä, kosken näe niissä mitään asiantuntijamaisuutta, parisuhdelakiin liittyen ja miettiä, että mistä ihmeestä tässä nyt olisi oikeasti kyse. Jokaisesta havaitsemastasi virheestä hänen artikkelissaan lupaan painaa plussan kommenttiisi. Jos löydät niitä monta, niin se teettää minulla töitä, koska ei niitä voi painella kuin kerran päivässä tai kerran konetta käynnistettäessä tms. Jos et löydä niitä ensinkään, niin olen pettynyt älykkyyteesi, koska selliselta kuitenkin vaikutat.Ihminen joka uskoo homouden olevan synnynnäistä on tieteellisen tietämyksen valossa yhtä väärässä kuin ihminen, joka ("sanoipa tiede mitä hyvänsä maan litteydestä") uskoo maapallon litteyteen. Kummastakaan ei ole vakuuttavaa näyttöä. Homouden synnynnäisyyttä vastaan ei tarvitse olla näyttöä. Sen puolesta kylläkin pitäisi olla mikäli niin uskoo. Luin nuo sinun vertaisarvioidut tutkimukset ja heidän jothopäätös on sama, joka oli jo alkuun laittanut "no evidence yet".
Niin ja on ihmisiä joilla erivärinen iho ja eriväriset hiukset. Iho iän myötä ryppyyntyy ja hiukset harmaantuu ja on oikeakätisiä ja vasenkätisiä, mutta näillä perintötekijöillä ei ole mitään tekemistä seksuaalisen käyttäytymisen kanssa, eikä seksuaalinen suuntautuminen ole mikään "rotu".
Ja kukahan mahtaa olla Puolimatka? ja mihin hän on "ostanut" asiantuntijoita?.
Homoseksuaalinen käyttäytyminen on perversio joka on käyttäytymistä http://fi.wiktionary.org/wiki/perversio
Homoseksuaalisuuteen liitty: Keskimääräinen odotettavissa oleva elinikä, Laittomien huumeiden käyttäminen, Itsemurhien esiintymistiheys, Pedofilian esiintymistiheys, Sukupuolitaudit, Uskottomuus kumppania kohtaan, Epänormaali seksuaalikeskeisyys ja Peräsuoliongelmat. Vasen tai oikeakätisyys ei tiettävästi ole koskaan sen perintötekijän "geenin" johdosta aiheuttanut ihmiselle tälläistä. - Κέρβερος
uikki kirjoitti:
Ihminen joka uskoo homouden olevan synnynnäistä on tieteellisen tietämyksen valossa yhtä väärässä kuin ihminen, joka ("sanoipa tiede mitä hyvänsä maan litteydestä") uskoo maapallon litteyteen. Kummastakaan ei ole vakuuttavaa näyttöä. Homouden synnynnäisyyttä vastaan ei tarvitse olla näyttöä. Sen puolesta kylläkin pitäisi olla mikäli niin uskoo. Luin nuo sinun vertaisarvioidut tutkimukset ja heidän jothopäätös on sama, joka oli jo alkuun laittanut "no evidence yet".
Niin ja on ihmisiä joilla erivärinen iho ja eriväriset hiukset. Iho iän myötä ryppyyntyy ja hiukset harmaantuu ja on oikeakätisiä ja vasenkätisiä, mutta näillä perintötekijöillä ei ole mitään tekemistä seksuaalisen käyttäytymisen kanssa, eikä seksuaalinen suuntautuminen ole mikään "rotu".
Ja kukahan mahtaa olla Puolimatka? ja mihin hän on "ostanut" asiantuntijoita?.
Homoseksuaalinen käyttäytyminen on perversio joka on käyttäytymistä http://fi.wiktionary.org/wiki/perversio
Homoseksuaalisuuteen liitty: Keskimääräinen odotettavissa oleva elinikä, Laittomien huumeiden käyttäminen, Itsemurhien esiintymistiheys, Pedofilian esiintymistiheys, Sukupuolitaudit, Uskottomuus kumppania kohtaan, Epänormaali seksuaalikeskeisyys ja Peräsuoliongelmat. Vasen tai oikeakätisyys ei tiettävästi ole koskaan sen perintötekijän "geenin" johdosta aiheuttanut ihmiselle tälläistä.Et sitten tainnut lukea kommenttiani :-(.
Noh - ei se mitään.
Jotain positiivista yritän löytää, ja löydänkin, kommentistasi.
Todentotta väitteen esittäjällä pitää olla nykyisen naturalistisen metodologian menetelmiin nojaten positiivista näyttöä.
Olet sisäistänyt yhden tärkeän tieteen etenemisen menetelmistä ja vaatimuksista.
Tuossakin meni ihan oiken:
"eikä seksuaalinen suuntautuminen ole mikään "rotu"."
Eikä tuohonkaan esittämääsi ole mitään nokan kopauttelemista:
"Niin ja on ihmisiä joilla erivärinen iho ja eriväriset hiukset."
Jumpe! näitä onnenkantamoisia on vaikka muille jakaa:
"on oikeakätisiä ja vasenkätisiä, " - tämäkin aivan oikein.
Kun et sitten vaivautunut lukemaan kommenttiani, niin en ota kantaa nuihin muutamiin lapsuksiin, mitkä myös esitit, vastakommentissasi ja ihan tietämättä mitä oikeasti sanoinkaan.
Ei se auttane tässä vuoropuhelussa, että alkaisin oikomaan jokatoista lausettasi, kosket niihin usko kuitenkaan.
Esittämäsi höperöinnit kykenee kukatahansa kumoamaan, mutta kun toit ne kuitenkin esiin, niin en usko, että minun sanomiseni vaikuttaisivat niihin paskankaan vertaa.
Litteään maapallon sanon kuitenkin, että olkiukkosi tieteen metodeihin verrattuna on vähintään lapsellinen, mutta ei nyt enempää. - uikki
Κέρβερος kirjoitti:
Et sitten tainnut lukea kommenttiani :-(.
Noh - ei se mitään.
Jotain positiivista yritän löytää, ja löydänkin, kommentistasi.
Todentotta väitteen esittäjällä pitää olla nykyisen naturalistisen metodologian menetelmiin nojaten positiivista näyttöä.
Olet sisäistänyt yhden tärkeän tieteen etenemisen menetelmistä ja vaatimuksista.
Tuossakin meni ihan oiken:
"eikä seksuaalinen suuntautuminen ole mikään "rotu"."
Eikä tuohonkaan esittämääsi ole mitään nokan kopauttelemista:
"Niin ja on ihmisiä joilla erivärinen iho ja eriväriset hiukset."
Jumpe! näitä onnenkantamoisia on vaikka muille jakaa:
"on oikeakätisiä ja vasenkätisiä, " - tämäkin aivan oikein.
Kun et sitten vaivautunut lukemaan kommenttiani, niin en ota kantaa nuihin muutamiin lapsuksiin, mitkä myös esitit, vastakommentissasi ja ihan tietämättä mitä oikeasti sanoinkaan.
Ei se auttane tässä vuoropuhelussa, että alkaisin oikomaan jokatoista lausettasi, kosket niihin usko kuitenkaan.
Esittämäsi höperöinnit kykenee kukatahansa kumoamaan, mutta kun toit ne kuitenkin esiin, niin en usko, että minun sanomiseni vaikuttaisivat niihin paskankaan vertaa.
Litteään maapallon sanon kuitenkin, että olkiukkosi tieteen metodeihin verrattuna on vähintään lapsellinen, mutta ei nyt enempää.Oikeastaan sinä esität tässä jotain, en minä. Olen vain todennut, että sinun tutkimuksesi ei ole löytänyt homogeeniä, eikä sinun tutkimuksesi vertaisarvioidut tutkimukset ole löytäneet havaittavaa homogeeniä, vaan "ehkä" syyn geeni muunnokseen, eli virheeseen. Eli lue ne tutkimuksesi ensin huolella, ennen kuin alat tiedemiestä leikkimään.
Sinun linkistäsi:
Findings from family and twin studies support a genetic contribution to the development of sexual orientation in men. However, previous studies have yielded conflicting evidence for linkage to chromosome Xq28.
Ja tässä data jonka he ovat keränneet tutkimukseesna:
We conducted a genome-wide linkage scan on 409 independent pairs of homosexual brothers (908 analyzed individuals in 384 families), by far the largest study of its kind to date.
Johtopäätökset:
We identified two regions of linkage: the pericentromeric region on chromosome 8 (maximum two-point LOD = 4.08, maximum multipoint LOD = 2.59), which overlaps with the second strongest region from a previous separate linkage scan of 155 brother pairs; and Xq28 (maximum two-point LOD = 2.99, maximum multipoint LOD = 2.76), which was also implicated in prior research.
Kun luet minun linkkaamaani "maailman suurinta" otatantaa jossa sentään oli yli 5000 tuhatta ihmistä, paria, perhettä, sisarusta, ei sisaruksia jne. He tulevat jokseenkin samaan johtopäätökseen. Ei ole mikään todiste, mutta vaatii jatkotukimuksia.
Ennenkuin alat levittelemään todisteena, että Homogeeni on löydetty luulisi kaverin ensin perehtyä linkkaamiin tutkimuksiin.
Ja johan se tässä Tieteellisessä artikellissa tuodaan erittäin hyvin esille, jonka jo aiemmin laitoin. http://sitn.hms.harvard.edu/uncategorized/2014/is-there-a-gay-gene-more-information-but-much-more-to-learn/ - jepulis b
teu, kirjoitti:
""teu""
Nin sinä sanotaan Joku kylvi , joku kastroi , mutta Jumala kasvun antoi ..jokos teu rupee homoja kastroimaan?
- Κέρβερος
uikki kirjoitti:
Oikeastaan sinä esität tässä jotain, en minä. Olen vain todennut, että sinun tutkimuksesi ei ole löytänyt homogeeniä, eikä sinun tutkimuksesi vertaisarvioidut tutkimukset ole löytäneet havaittavaa homogeeniä, vaan "ehkä" syyn geeni muunnokseen, eli virheeseen. Eli lue ne tutkimuksesi ensin huolella, ennen kuin alat tiedemiestä leikkimään.
Sinun linkistäsi:
Findings from family and twin studies support a genetic contribution to the development of sexual orientation in men. However, previous studies have yielded conflicting evidence for linkage to chromosome Xq28.
Ja tässä data jonka he ovat keränneet tutkimukseesna:
We conducted a genome-wide linkage scan on 409 independent pairs of homosexual brothers (908 analyzed individuals in 384 families), by far the largest study of its kind to date.
Johtopäätökset:
We identified two regions of linkage: the pericentromeric region on chromosome 8 (maximum two-point LOD = 4.08, maximum multipoint LOD = 2.59), which overlaps with the second strongest region from a previous separate linkage scan of 155 brother pairs; and Xq28 (maximum two-point LOD = 2.99, maximum multipoint LOD = 2.76), which was also implicated in prior research.
Kun luet minun linkkaamaani "maailman suurinta" otatantaa jossa sentään oli yli 5000 tuhatta ihmistä, paria, perhettä, sisarusta, ei sisaruksia jne. He tulevat jokseenkin samaan johtopäätökseen. Ei ole mikään todiste, mutta vaatii jatkotukimuksia.
Ennenkuin alat levittelemään todisteena, että Homogeeni on löydetty luulisi kaverin ensin perehtyä linkkaamiin tutkimuksiin.
Ja johan se tässä Tieteellisessä artikellissa tuodaan erittäin hyvin esille, jonka jo aiemmin laitoin. http://sitn.hms.harvard.edu/uncategorized/2014/is-there-a-gay-gene-more-information-but-much-more-to-learn/Älä nyt, raavatti sentään, ala hakkaamaan päätäsi seinään ilman tarkempia jatkotutkimuksia.
Mikään ihme maailmassa ei ymmärtääksen voi tuota linkkamaani tutkimusta kumota, vaan tottamooses voikin, kuitenkin. Tutkimustuloksessa todetaan, että näillä parilla geenillä on huomattava, merkittävä, yhteys asiaan. Olet oikeassa siinä, että mitään varsinaista syytä homoudelle tai noille geeneille ei ole löydetty, vaan, tutkijoidenkin, mukaan on significant yhteys asiaan.
Tarkennan vielä, ettei sinun tarvitse enempää tuputella suuhuni sanomattomia sanoja:
"Genome-wide scan demonstrates significant linkage for male sexual orientation"
Lie ymmärtänet, mielestäni asiaan hyvinkin, jopa kunnioitettavasti, perehtyneenä, että syy-yhteys genomissa voi tarkoittaa vain ja ainoastaan geneettiseen informaatioon perustuvaa selitystä. Siis se ei tarkoita opittua elämänvalintaa, tai Saatanan (erisnim. isolla) salajuonia yhden sielun lisää saamiseksi suojiinsa. Ei se myöskään tarkoita, että olisi mahdollista muuttaa suuntaustaan pelkästään ulkopuolisilla vaikutteilla.
Mihin mahtuukaan se opittu, synnillisessä elämässä, tapa, joka johtaisi homouteen. Eräs huumoriveikko jopa palstalla rukoili, että Jeesus auttaisi, että homoseksuaalisuus ei tarttuisi häneen.
Hänelle suosittelin foobokkojen ihannoimaa käyttäytymistä, vaikkapa vain, parin päivän ajan. niin voisi todeta, että tarttuuko homous ja opitaanko siihen.
Vasurigeenistäkin puhutaan nykyään ja eipä kai kukaan usko, että se olisi itsensä pahanhengen aiheuttama - arvattavasti. Vasenkätisyyden olemassaolo johtuu geneettisistä tekijöistä ja se on niiden eräs ilmentymä. Siis kaiketi uskonnollisissakin piireissä on näin hyväksytty olevan?
Ja kuten jo aikaisemminkin mainitsin, niin tämä peer reviewattu , mainitsemani, tutkimus aiheuttaa kovastikin jatkotutkimuksia.
Siitä vedonlyönnistä, että tuhkataanko tämä tutkimus, vai kantaako se uutta hedelmää? - ehdotuksia.
P.S. Linkkaamasi sivut ovat monilta osin kelpo-luettavaa. Kieltämättä hiukan häiritsee ja antaa ennakkoasetelmaa tuo jäätävä kommentti sivulla: " One question that has significance for science and religion alike is whether homosexuality....."
Tuossa ei ole peer-reviewatun artikkelin mukaisuutta milläänlailla.
Ystäväni, kuitenkin vain bittiviidakossa, Teun kommentit jaksan niinkauan, kuin hän jaksaa muistaa mainita, että ne ovat uskoon pohjautuvia. Tieteisiin pohjautuvia, uskonnollisia, näkemyksiä on perin hankala, elleipä mahdoton, saada aikaan.
P.P.S.
Tieteellisiä artikkeleita on maailma pullollaan ja kukin valitsemme niistä itseillemme parhaiten sopivat. Tarkalla analyysillä (peer review) saamme selville, että ovatko toisetkin tieteen tekijät samoilla linjoilla, vai vaan puutaheinää-osastolla.
Maitsit Puolimatkan.
Tuossa kunnioitettavan professorin älyllinen rimanalitus (siis ihan oikeasti herra on professori ja ymmärtääkseni pätevä alallaan).
http://www.tapiopuolimatka.net/asiantuntijalausunto
Tuosta tulkitsemalla pakotat minut aikaavaativaan plussienpaineluun aikaisemman lupaukseni johdosta.
Jokaisesta paskapuheen tai valheen tai jonninjoutavuuden puhumisen havaitsemisesta painan sinulle kommenttiisi plussan.
Itse laskin noin 50-kappaletta enkä ollut vielä likikään professorin puheen loppua - aika homma sinullakin, jos nuo jaksat kaivaa tähän.
Helpotan vielä urakkaasi paljastamalla, että filosofinen jargon on mitä helpoimmin myytävä kamaa, mutta toisaalta mitä helpoimmin kumottavaa. (Tietoisuuden olemukseellisuus tietoisuuden käsitteeseen alistettuna pitää ristiriidan sisäisesti tietoisuuden olemukseen jo lähtökohtaisesti) ymsyms - tirsk:-) - Κέρβερος
Κέρβερος kirjoitti:
Älä nyt, raavatti sentään, ala hakkaamaan päätäsi seinään ilman tarkempia jatkotutkimuksia.
Mikään ihme maailmassa ei ymmärtääksen voi tuota linkkamaani tutkimusta kumota, vaan tottamooses voikin, kuitenkin. Tutkimustuloksessa todetaan, että näillä parilla geenillä on huomattava, merkittävä, yhteys asiaan. Olet oikeassa siinä, että mitään varsinaista syytä homoudelle tai noille geeneille ei ole löydetty, vaan, tutkijoidenkin, mukaan on significant yhteys asiaan.
Tarkennan vielä, ettei sinun tarvitse enempää tuputella suuhuni sanomattomia sanoja:
"Genome-wide scan demonstrates significant linkage for male sexual orientation"
Lie ymmärtänet, mielestäni asiaan hyvinkin, jopa kunnioitettavasti, perehtyneenä, että syy-yhteys genomissa voi tarkoittaa vain ja ainoastaan geneettiseen informaatioon perustuvaa selitystä. Siis se ei tarkoita opittua elämänvalintaa, tai Saatanan (erisnim. isolla) salajuonia yhden sielun lisää saamiseksi suojiinsa. Ei se myöskään tarkoita, että olisi mahdollista muuttaa suuntaustaan pelkästään ulkopuolisilla vaikutteilla.
Mihin mahtuukaan se opittu, synnillisessä elämässä, tapa, joka johtaisi homouteen. Eräs huumoriveikko jopa palstalla rukoili, että Jeesus auttaisi, että homoseksuaalisuus ei tarttuisi häneen.
Hänelle suosittelin foobokkojen ihannoimaa käyttäytymistä, vaikkapa vain, parin päivän ajan. niin voisi todeta, että tarttuuko homous ja opitaanko siihen.
Vasurigeenistäkin puhutaan nykyään ja eipä kai kukaan usko, että se olisi itsensä pahanhengen aiheuttama - arvattavasti. Vasenkätisyyden olemassaolo johtuu geneettisistä tekijöistä ja se on niiden eräs ilmentymä. Siis kaiketi uskonnollisissakin piireissä on näin hyväksytty olevan?
Ja kuten jo aikaisemminkin mainitsin, niin tämä peer reviewattu , mainitsemani, tutkimus aiheuttaa kovastikin jatkotutkimuksia.
Siitä vedonlyönnistä, että tuhkataanko tämä tutkimus, vai kantaako se uutta hedelmää? - ehdotuksia.
P.S. Linkkaamasi sivut ovat monilta osin kelpo-luettavaa. Kieltämättä hiukan häiritsee ja antaa ennakkoasetelmaa tuo jäätävä kommentti sivulla: " One question that has significance for science and religion alike is whether homosexuality....."
Tuossa ei ole peer-reviewatun artikkelin mukaisuutta milläänlailla.
Ystäväni, kuitenkin vain bittiviidakossa, Teun kommentit jaksan niinkauan, kuin hän jaksaa muistaa mainita, että ne ovat uskoon pohjautuvia. Tieteisiin pohjautuvia, uskonnollisia, näkemyksiä on perin hankala, elleipä mahdoton, saada aikaan.
P.P.S.
Tieteellisiä artikkeleita on maailma pullollaan ja kukin valitsemme niistä itseillemme parhaiten sopivat. Tarkalla analyysillä (peer review) saamme selville, että ovatko toisetkin tieteen tekijät samoilla linjoilla, vai vaan puutaheinää-osastolla.
Maitsit Puolimatkan.
Tuossa kunnioitettavan professorin älyllinen rimanalitus (siis ihan oikeasti herra on professori ja ymmärtääkseni pätevä alallaan).
http://www.tapiopuolimatka.net/asiantuntijalausunto
Tuosta tulkitsemalla pakotat minut aikaavaativaan plussienpaineluun aikaisemman lupaukseni johdosta.
Jokaisesta paskapuheen tai valheen tai jonninjoutavuuden puhumisen havaitsemisesta painan sinulle kommenttiisi plussan.
Itse laskin noin 50-kappaletta enkä ollut vielä likikään professorin puheen loppua - aika homma sinullakin, jos nuo jaksat kaivaa tähän.
Helpotan vielä urakkaasi paljastamalla, että filosofinen jargon on mitä helpoimmin myytävä kamaa, mutta toisaalta mitä helpoimmin kumottavaa. (Tietoisuuden olemukseellisuus tietoisuuden käsitteeseen alistettuna pitää ristiriidan sisäisesti tietoisuuden olemukseen jo lähtökohtaisesti) ymsyms - tirsk:-)Ei, kai, paranisi takertua näin vanhoihin avauksiin, mutta nyt sattui silmiini tuore kommentti Puolimatkasta. On häntä näemmä muutkin tutkiskelleet ajatuksen kanssa. Heittämäni arvio, n. 50 kpl puutaheinää, oli paljoudesta laskematta tehty ja mielestäni tarkka arvaus, ja oli niitä niin paljon, että jos olisit laskenut "vaan" 49, niin olisin silti ollut tyytyväinen ja myöntänyt toki pikkuisen liioitelleeni.
Tässä tuoretta tietoa asiain kulusta:
http://etiikka.fi/professorin-etiikka-ja-avioliittolaki/
Louhintaa, pikkuisen vääristelyä ja ikivanhoja linkkejä valehtelua unohtamatta, tehdään mainiointa propagandaa, mikä ei siis ole edes totta.
Niin, ja on tuo mies ihan oikeasti professori, respektii siitä hänelle!
Jos nyt innostuisit asiaa tutkimaan, niin on näitä höperöitä kannanottoja teksti ihan pullollaan.
- 8888
perisyntisyys syntyy muodostaa / aiheuttaa geeni muutoksen
- teu,
Minusta ei . Koska Se pitää läheltä missä se muodostui , ja se muodostui
Paratiisissa kun Jumala rangaisi Syntiinlangeemuksen .
Mitä saa ta na oli saanut aikaan ensimmäisillä ihmisillä . Se oli Tottelemat-
toman , ja kapinahenken .
Ihmiset oli menneneet ja syöneet sen puun hedelmää ,jota Jumala oli
heiltä kieltänyt .
Näistä kudottiin perisynti , joka lähtee siitä että syntiinlangeemuksen toinen
peruspiirre on se , että synnin tekijä ,HALUAA SAADA SYNTITOVEREITA ,
toisiakin mukan synnintekoon. Niin hänestä tulee saa ta nan asia asaiamies ,
toisten viettelijänä. Eeva alkoi tämän johtamalla miehensäkin samaan tottele-
mattomuuteen ja synnintekoon .
Synnintekoa seurasi syyllisyyttä tuntevan omantunnon aiheuttama HÄPEÄN -
TUNNE , pahantekoa PEITTELYN HALU sekä YRITYS PAETA JUMALAN
EDESTÄ erilaisin tekosyin ja puolustelujen "puiden"taakse Juuri tällä tavalla ilmeni
se HENGELLINEN KUOLEMA , joka tapahtui heti sen synnin seurauksena .Se oli
"rikoksiin ja synteihin n"uolemista ja Jumalasta eroon joutumista . Ef, 2:1-3.
Nyt pitää kysyä mitä Geeniä , vastaa sinä 8888.
- kaikki kuntoon
Aloita tästä,
http://www.eroakirkosta.fi - 5+7#
omahyväisyys,,, 29.11.2014 22:33
"Nyt hirvittävä viha ominaisuudelle joka on luojan luoma. "
Tuolla vedätyksellä saa minkä tahansa teon Raamatun mukaiseksi. Haluatko ihan oikeasti anarkian saavan vallan? - Rakkauden Apostoli
Oli homouden syy mikä tahansa, sitä esiintyy tietty prosentti ihmiskunnasta.
Itse kallistun periytyvään ominaisuuteen, koska homojen määrä populaatiosta näyttäisi olevan vakio!
Hävetkää uskonkiihkoilijat!
Lopettakaa höpinät homouden synnistä.- matkamies maan
mikä rakkauden apostoli? Jumala on rakkaus,ja jos on Jumalan luonnosta tullut osalliseksi hän ilmoittaa synnin ja vihaa sitä niinkuin Jumalakin vihaa syntiä.
- teu,
""Rakkauden apostoli""
Kyllä sitä on tukittu , ja synniksi havaittu jos se olisi periytyvä , se olisi
jossakin vaiheessa havaittu tasalukuiseksi jonoksi joka kävelisi mereen .
1 Kor. 14, Herra oli jo vanhan liiton aikana kieltänyt ISRAELILAISIA liittotu-
masta Kaananilaisten ja muiden jumalattomien kanssa Avioon , uskonol-
lisissa asioissa ym. KS. 5Moos 7:2-3. ; Joos . 23:12. ; Aik. 18:1-2. 19:2,
Aik. 20:35-37. .
Tälläisissa asioissa on saattanut olla piileviä juttuja .
SYNNISTÄ: Puhutaan ainakin Room. 1:28-32 ..
Myös Room. 2:1-3 ..
ja 2:4 , kerrotaan Parannus .
Voidaan keskustella jos katsot tarpelliseksi,. - teu,
matkamies maan kirjoitti:
mikä rakkauden apostoli? Jumala on rakkaus,ja jos on Jumalan luonnosta tullut osalliseksi hän ilmoittaa synnin ja vihaa sitä niinkuin Jumalakin vihaa syntiä.
"matkamies maan""
Olen kansasi samaa mieltä , Jumala rakastaa syntistä ,miksi ? koska Hän on
vaatimassa Katuvan Synnin tekijän , Ja vihää syntiä koska se on kaiken pahan
alku ja juuri (saa ta na).
Mikä Rakkauden apostoli ? Ehkä hän tarkoitti Johannesta , hän sai Rakkauden apostolin nimen ,noin siihen aikaan ;kuin Jeesuksen Äiti Maria vielä eli ..
UT:ssä on maininta , jossakin kohtaa,
Aivan en minä kinaa siitä että JUMALA ON RAKKAUS, NIIN ON JEESUSKIN
RAKKAUS, mutta sehän lasketaan samaksi . - matkamies maan
teu, kirjoitti:
"matkamies maan""
Olen kansasi samaa mieltä , Jumala rakastaa syntistä ,miksi ? koska Hän on
vaatimassa Katuvan Synnin tekijän , Ja vihää syntiä koska se on kaiken pahan
alku ja juuri (saa ta na).
Mikä Rakkauden apostoli ? Ehkä hän tarkoitti Johannesta , hän sai Rakkauden apostolin nimen ,noin siihen aikaan ;kuin Jeesuksen Äiti Maria vielä eli ..
UT:ssä on maininta , jossakin kohtaa,
Aivan en minä kinaa siitä että JUMALA ON RAKKAUS, NIIN ON JEESUSKIN
RAKKAUS, mutta sehän lasketaan samaksi .tiesin kyllä että johannesta on kutsuttu rakkauden apostoliksi,mutta ei hän puolustanut syntiä,siksi kirjoitin koska nimim,rakkauden apostoli; puolusti homoutta ja silloinhan siinä ei ole oikia rakkaus vaan suvaitsevaisen ihmisen lihallinen rakkaus joka ei ole puhdas vaan per.keleellinen.tämä lihallinen rakkaus on meissä kaikissa hyvin lähellä,niiin ettei millään jaksaisi sanoa totuutta ettei ihmiset loukkaantuisi se maailman kunnia ja oma rakkaus tahtoo estää.
- ålo
Vaikka kuinka kallistuisit tuohon periytyvään ominaisuuteen, niin tiede ei tiedä homouden syntyä. Mikäli tiede tietäisi, se myös poistaisi homouden ihmiskuntaa kiusaamasta.
Tässä erinomainen artikkeli Homoudesta. Klikkaa harmaata laatikkoa jotta pääset lukemaan. http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/ - Κέρβερος
ålo kirjoitti:
Vaikka kuinka kallistuisit tuohon periytyvään ominaisuuteen, niin tiede ei tiedä homouden syntyä. Mikäli tiede tietäisi, se myös poistaisi homouden ihmiskuntaa kiusaamasta.
Tässä erinomainen artikkeli Homoudesta. Klikkaa harmaata laatikkoa jotta pääset lukemaan. http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/Tirsk : )
Kaiketi puntaroit tarkkaan ennekuin asetit linkkisi Kristukseen ja ylösnousemukseen uskovien esikoislestadiolaisten palstalle.
Rohkea veto!
Kaiketi myös ymmärrät, että mitä tarkoittaa nettisivut:.zombietime.com. Hih-
Luulenpa ja väitänpä, ettet tuota ymmärrä (ad hominem minulta tulossa, jos opponentti sen tajuaa).
Säälittävää, että kaikkien teidän foobikkojen mielissä pyörii edelleen nuo persreikään ja kulliin liittyvt asiat. Ymmärrän toki, että niistä saa jonkinlaista mielihyvää, kun on niistä niin kiinnostunut jopa nettisivuihin tutustuneena, mutta, kaskummaa, et linkannutkaan lesbosivuja, kunnei se sinua kiinnosta pillun vertaa :-).
Jos jatkolinkkaat tähän nyt niitä lezibistizebise.com sivuja, niin meni junasi jo ohi - Myöhäistä on. Lesbot on jo sivuutettu ja kaikki naiseus meni ed. junan kyydissä ohi. Tarkoittaa, että siis miehistä ja oikein kunnollisista kullimiehistä haluat hekumoida jatkossakin. Mikäs siinä. Sääli, ettet pääse minua luokittelemaan homouksineni (sapiens), mutta enkös jo antanutkin pohdittavaa ensiyöksi.
"Mikäli tiede tietäisi, se myös poistaisi homouden ihmiskuntaa kiusaamasta. "
-Tuossakin meni taas ihan persiilleen (et arvattavasti ymmärtäisi sanaa "vituralleen", koska se liittyy taas naisiin), ja ad-hominemia, argumentaatiovirhettä, minullakin pukkaa, ennenkuin toisin todistetaan.
Tieteen tarkoitus ei voisi olla ikinä homouden poistamista, koska se ei ole riippuvainen tämän asian ihmiskuntaa koskevasta kiusaamisesta.
Ihmiskunnan kiusaaminen homoseksuaalisuudella on toisaalta sellaista, mihin olisi kiva saada jonkinlaista todistetta asiaan liittyen - tai ainakin asiaan perehtyneiden viisaita kommentteja.
Pyydän anteeksi karkeata sanomistani, mutta palstalaisia ajatellen tein kuitenkin näin.
Onhan se suoritus, jos ei ole moneen sukupolveen koskettu toiseen sukupuoleen.
- teu,
kyllä niin , mitenkä noita on tulut, siis kuinka polvi jatkuu.
Vai tarkoititko vihne tätä - asiaa teu, kirjoitti:
kyllä niin , mitenkä noita on tulut, siis kuinka polvi jatkuu.
Vai tarkoititko vihne tätä - asiaaKyllä se kävi mielessäni.
- jhuy76
Se on kristittyjen perisyntinä ollut jo kauan ja siitä on muodostunut homo geeni, siis joka tiedekkin on todistanut olevan olemassa.
Jumala loi ihmisen kaltaisekseen.
Jumala ei ollut homo vaan hetero, Jeesuksen Isä.
Joten
homo on tietoisesti Jumalaa pilkkaava ja vihaava... Hänen antaman kiellon johdosta JA riittämättömyydestää toteuttaa Jumalan käskyä lisääntymisen suhteen.
Homous tulee seksuaalisten kokemuksien ja oppien mukaisesti, usein jo lapsena hyväksi käytettyjen taholta. Kun tuollainen seksuaalisuus siirtyy jälkeläisiin sukupolvesta seuraaviin, niin siitä kehittyy geeni luonnottomuus perimä ja joku voisi kutsua sitä perisynniksi koska Jumalan antaman tiedon vastaisuus se on. Sairautta se ei ymmärtääkseni ole, jos sosiaalisesti poikkeavuutta ellei lasketa sairaudeksi homouden osalta. Aino lääke siihe irstailuun ollenee HIV, maailmalla noin 4000 ihmistä päivittäin saa HIV:n. Järkyttävää perisyntiäKIN levittävien toimesta.
Homous ei ole suomalaisten kansallis perinnettä vaan lännestä miekan voimalla tuodun Jumalan vastaista "sivitystä."
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."- teu,
""JHUY76 ""
Ei enää 1521 ollut mitään Roomalaisia kirkollisia näissä piireissä ,koska
Luther , oli valmistunut TT: 1512/13 , ja saanut Jumalan uskon 1516.
Ja sen jälkeen hän alkoi rakentamaan Evangeelista kirkkoa luultavasti
1517 tai => pikaan sen jälkeen , ehkä vuonna 1520v. oli valmista ..
Kuitenkin länsi on Ruotsi , ja sieltäkin oli saatu jo ROOMALAISTA uskoa,
1520-850= 670. vuotta vaikka aluksi harvaan , Saksasta oli tullut Birkaan
eräs Munkki . noin 829. Tämä oli toisen Munkin kanssa , joka jäi ja oli 831.
siellä siihen asti kun Ansgarius tuli takaisin Hampuriin ja sai Arkkipiispan viran
Viran haltijan Tuli hallita /Johtaa lähetys toimi kaikissa pohjoismaissa ja aset-
taa niissä piispat ja papit ,,Tässä vaiheessa paavi asetti hänet LEGATIKSI.
Vain Hetkeä myöhemmin ,Eli 845 Viikinkit poltti Hampurin ja tuli muutoksia
matkaan , Ansgar siityi Bremeniinn ja piispaksi , Johon kaikki entiset toimet yhdistettiin . Ja jatkoi siellä innokaasti pohjoismaisen Lähetyksen valvontaa.
Toisen kerran 850 Birkaan (se oli Mälareen järven Saaressa Björkön rannalla )
tälläkin Reissulla hän oli pari vuotta . ja kului vielä 38 v. ennen kuin Ruotsit
itse on tunnistaneet uskonsa . - teu,
"" jhuy 76 ""
kirjoitit tuossa Homosta , että se on ollut Kristittyjen peri synti jo kauan ja että se
on muodostunut Homo geeni, siis joku tiedekin on todistanut se olevan olemassa
Luomisessa JUMALA LOI ihmisen Kuvakseen /kaltaisekseenn ( aivan kuinka
onnistui sen sanon, ettei meillä ole mitään ) oikeutta hänen arvosteluunsa Miksei ?
Siksei koska me emme mitään osaa vastata kenenkään puoilesta , jos homo on
pahan teossa , ja vaikkei pilkkaa JUmalaa eikä vihaa . mutta tekee harrastustaan
se on ehkä tietämättä synnin tekoa .
JA. mistä sinä tiedät meidän erään saarnamiehen puu merkin . joka on kyllä
kuollut jo, vissiin 15 v.sitten , hyvin pieni mies , ja omavanhurskas .Hänestä
oli kolme vanhurskautta .
Oikea ja väärää sekä yhteiskunnallinen vanhurskaus ..
Kun tänään kaivoin eri Vanhúrskauasia esiin löytyi .
Pyhityksen Vanhurskaus
Vaelluksen Vanhurskaus
Lakia/käskyjä vanhurskas ,oka vastaa Oma vanhurskautta
Kristuksen tarjoma Armonvanhurskaus
En sitten törmännyt Yhteiskunta Vanhurskauteenn ,vielä,
Noista lopuista ,jota en käsitellyt , ajatellaan että ne ovat lähellä
sellaista kannan ottoa johon voi samaistua .
- ,j,j,
Suomen akatemian huippuyksikkö on kirjoittanut uuden Kehitysbiologian kirjan vuonna 2013 ja tuossa kirjassa kerrotaan sukupuolen määtäytymisen häiriöitä ja mekanismeja, minusta kirja puoltaa synnynnynäistä homouden syntymistä juuri häiriöistä käsin
Kirja
Sariola-Frilander-Heino-Jernvall-Partanen-Sainio-Salminen-Theslett:Kehitysbiologia, solusta yksilöksi, sukupuolen muodostumisen häiriöt ja sukupuolen määräytymisen mekanismist ovat sivulla 285-295 kerrottuna.
Esim:jos mies ei peri molemmilta vanhemmiltaan Sox9 -geeniä niin mies alkaa kehittymään naisen suuntaan ja häiröitä syntyy jos on mutaatio joka tuottaa testosteroniaaa, joka on keskeinen tekijä miehen sukupuolen määräytymisessä, miehellä täytyy myös hävitä esim., Mullerin tiehyet.
Sikiö on alussa ikäänkuin homo koska se on kaksineivoinen ja voi siis kehittyä joko naiseksi tai mieheksi ja kun ruskuaispussi peittää alkiota niin ruskuaispussin seinämistä' lähtee esisolut kulkemaan viemärisuolta pitkin kohti sukuharjanteita ja näissä sukuharjanteissa sitten solut erilaistuvat kivekseksi ja munasarjaksi ja tässä on mukana Y-kromosomi ja sukuharjanteet ovat samat naisella ja miehellä, henkilöllä voi olla xy-kromosomi mutta hänellä häiriön syntymisen johdosta voi olla silti kohtu, emätin ja munasarjat ja vielä naisen synnynnäiset sukupuoliominaisuudet, siis häiriöissä syntyy ristiriitaisuuksia joita kirjassa kerrotaan, tämä kehitysbiologian kirja minusta kertoo sen, että homous syntyy juuri häiriötekijöiden syntymisessä ja näin ihminen ei itse valitse omia häiriöitään vaan ne syntyvät esim. jos testosteronituotanto on epätasapainossa ja jos ei peri esim. SrY säätelemää geeniä Sox9 ja monia muita häiriöitä kerrotaan kirjassa.- teu,
No siinä tulikin niin paljon asia kohtia , että jos saa ta na nalle annetaan
puoletkaan noin monta vaihtoehtoo , se saa kyllä mitä vaan aikaiseksi .
Toiseksi minusta kukaan ei ole syyttänyt ketään ,ei ainkaan pitäisi, koska
syytös ei auta ketään
Sitten tässä oloi aikamonta tekijää oliko niin että kaikki oli tekemässä kirjaa
yhtaikaa elikkä oli pitänyt käydä niin että yhteistyö olisi voimaa ,,
Kuinka tulee mieleen , se vanha sanonta , mitä useampi kokki ja huonpi soppa
Siinä oli 8 eritekijää eikä vieläkään selvia tekikö ryhmätyönä vai peräkkäitä
asioita no sen kuulee sit. - Κέρβερος
teu, kirjoitti:
No siinä tulikin niin paljon asia kohtia , että jos saa ta na nalle annetaan
puoletkaan noin monta vaihtoehtoo , se saa kyllä mitä vaan aikaiseksi .
Toiseksi minusta kukaan ei ole syyttänyt ketään ,ei ainkaan pitäisi, koska
syytös ei auta ketään
Sitten tässä oloi aikamonta tekijää oliko niin että kaikki oli tekemässä kirjaa
yhtaikaa elikkä oli pitänyt käydä niin että yhteistyö olisi voimaa ,,
Kuinka tulee mieleen , se vanha sanonta , mitä useampi kokki ja huonpi soppa
Siinä oli 8 eritekijää eikä vieläkään selvia tekikö ryhmätyönä vai peräkkäitä
asioita no sen kuulee sit.Lupaan, että en enää tähän avaukseen puutu, ellei uikki löydä kommentoitavaa.
Teu:lle vielä sanon, että saatanallisuuden mukaan vetäminen on tavallaan hyvä asia. Olemme toivottavasti siis samaa mieltä kaikki, paitsi ehkä uikki, että ihminen itse ei valitse homoseksuaalisuutta. Olkoon se minun mielestäni perinnöllisyyttä tai sinun mielestäsi saatanallisuuden aiheuttamaa, mutta itse en ikinämilloinkaan alkaisi yksilöitä tuputtelemaan helvetintuliin omiin valintoihinsa perustuen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751184