Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MÄNTYHARJULAISET LUKEKAA!

pelkääjä

Täällä pyörii sellainen todella pahalle haiseva nuori mies. sininen takki, harmaa huppu, pyöräilee ja kävelee. Olen nyt joka kerta ovesta lähdettyäni törmännyt tähän kyseiseen ihmiseen, hän tulee aina ulos kun minä tulen, päivystää ikkunasta millon liikun. Seuraa hetken ja sitten jää tuijottamaan perääni niin kauan kunnes häviän näköpiiristä. Olen nyt mietttinyt mahdollisia vaihtoehtoa ja kyllä mielestäni tuossa jotkut vainoamisen tuntumerkit täyttyvät. Pelottaa liikkua ulkona kun ikinä ei tiedä mitä nämä sekopäät keksivät, onko kukaan muu törmännyt kyseiseen henkilöön ?

14

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

      Ei tarvii pelätä kyseistä henkilöä

    • Pahalle haisewa mies

      Ettet nyt vaan itse olisi se stalkkeri.

    • Rauha teille

      Kuvaus sopii yhteen kylillä liikkuvaan - oli tämä trolli tai ei. Jos ei ole, niin se kaveri on oikeasti vaaraton, vuosikaudet kylillä liikkunut. Jos olen käsittänyt oikein, niin etenevä pitkäaikaissairaus jättää jälkensä ja hänen elämänsä sisällöstä suuri osa on seurata elämänmenoa.

    • pelkääjä

      Ok, on se vaan hiukan ahdistavaa lähteä tuolla koiran kanssa ulos kun tommonen hiippari seurailee, mutta hyvä tietää että on vaaraton !

    • vapaa oon

      korkeintaan raiskaa ei muuta

    • Käpynen84

      Olisihan se hyvä tietää, että kuka tuo seuraajasi on. Jos joku on noin sairaalloisen kiinnostunut toisesta, pitäisi se asia mielestäni selvittää. Mahtaisiko poliisi tietää tämän tapauksen? Todennäköisesti vain ihailee sinua kauempaa, mutta kuka tietää mitä hänen päässä liikkuu.

      • no fear

        vaaraton heppu.omanlaisensa persoona.


      • !!!!!!
        no fear kirjoitti:

        vaaraton heppu.omanlaisensa persoona.

        Onko kirjoittelun aloittajalle tullut koskaan mieleen, että joku saattaa pelätä sitä sinun koiraa. Niistä kun ei aina tiedä,,,, Kaveri jota pelkäät on lapsesta asti viettänyt aikaa pyöräillen ja jalkaisin ihmetellen maailman menoa keskustassa. En ole hänestä pahaa kuullut. Hyväksytään erilaisuus.


    • pelkääjä

      Joo no mä olen tänne vasta hiljattain muuttanut joten en voinut tietää kyseistä henkilöä aijemmin, ja enkä kyllä usko että mun koiraa pelkää kun meitä useasti lähtee vähän matkaa seuraamaan :D Ei ole siitä kiinni etten erilaisia ihmisiä hyväksyisi vaan sitä että ikinä ei voi ihmisestä tietää, maailmassa on kuitekin ties minkälaisia sekopäitä ja miettikääpä omalle kohdalle jos joku sinua lähtis seuraamaan ja jää tuijottelemaan kyllä mun mielestä on todella ahistavaa.

    • Tottunut

      Joo tää on täysin vaaraton heppu.
      Aikoinaan sai lempinimen MÖLÖ
      Lapset sanoivat että taas mölö vahtaa, kun käytiin keskustassa asioilla.

      • pentinpolkulainen

        Taispa nöönöö hakata taannoin tattiin tuossa erään halpatavarakaupan ikkunan takana,mutta niinhän kaikki nuoret miehet tekee..tosin harvemmin yleisillä paikoilla! Eli jotakuinkin harmiton kaveri hän on :)


      • Ei tartte pelätä

        Kuuluisat viimeiset sanat...


    • cbjklö

      Tuijota takaisin niin poistuu paikalta.

    • *ttuun rasismi

      Jospa se ahdistus onkin ihan omaa ahdasmielisyyttä ja putkinäköä?? Siedätyshoitona suosittelen parin viikon työharjottelua kehitysvammaisten aikuisten parissa.. Oikeus elää kaikilla vaikka olisikin jotenkin "outo".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe