Heipä hei!
Olen pähkäillyt tässä jo jonkin aikaa, että mitä ihmettä teen kaikilla kirjoillani, kun eivät mahdu kirjakyllyihini. Annoin pois pari hyllyä muuttaessani edellisestä asunnosta. Ja sitten purin joitakin huonekaluja, jäljelle jäi yhdestä kirjoituspöydästä taso, jota en ehtinyt sahaamaan pieniksi osiksi.
Sainkin idean,että panen muutoolaatikoissa kirjat keittiöön ja se päälle laitan tason, joka minulla on. (annoin myös keittiönpöydän pois) Säästyn monelta vaivalta nyt, kun seuraavan kerran muutan, puolet kirjoita on jo valmiiksi pakattuna ja minun ei tarvitse alkaa sahaamaan pöytätasoa pieniin osiin, jotta voisin sen viedä roskikseen.
Ja mikä helpotus, kun seuraavan kerran muutan ovat jo puolet kirjosta pakattuna.
Nyt sen keksin,Pahvilaatikko!
ideapahvi
1
68
Vastaukset
- ideapahvi
Sain tehtyä homman ja olen tosi tyytyväinen. Taso pysyy hyvin paikallaan, koska on niin painava ja kiinnitykseen käytin kaksi puolista teippiä. Helppoa halpaa ja nopeaa :)
Sitten "pöydän" päälle laitoin pitkän kauniin pöytäliinan, niin eipä huomaa ollenkaan ettei ole oikea pöytä.
Olen kertakaikkisen kyllästynyt kaikkiin huonekaluihin ja tavaraan, kun muutossa ei tiedä mitä niille tekee, kun ei saa roskiksiin viedä. Niinpä olenkin päättänyt etten enää koskaan osta huonekaluja, ellei ole aivan välttämätöntä, koska huonekalujen hävittäminen on niin hankalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232473Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531753Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111084Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2971040- 259982
- 146893
- 56864
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728