Jeesus ohjeistaa Pietaria:
-Anteeksi annetaan synnit joita kadutaan. Mutta ole tarkkana, kun Suomen poliitikot tulevat ovelle kolkuttamaan. Kysy mitä mieltä he olivat homo äänestyksestä.
Pietari ihmeissään:
-Siis mistä?
Jeesus:
-Siis siitä mitä Suomen Kansan edustuslaitoksessa päättivät ne 197 henkilöä ja kolme tyhmää, siis tyhjää.
Pietari:
-Siis päästänkö sisään.
Jeesus:
-Päästä sisään ne jotka tahtovat tulla etuovesta.
Ne jotka haluavat tulla takaovesta saavat anteeksi maanpäälliset syntinsä, jos katuvat, mutta pelkään, että heitä ei kaduta vaan he tulevat tänne ja sanovat Isälle, että hän on väärässä.
Pietari:
-Siis eikö Saatana sanonut, että Jumala on väärässä.
Jeesus:
-Kyllä sanoi. Mutta tämä on Räsäsen hallitus tai siis Stubin "homohallitus" ja Jumala ei jaksaisi alkaa kaikkea väittelyä taas alusta ja hän lupasi ettei enää hukuta syntisiä.
Pietari:
-Siis päästän sisään ne jotka rehellisesti tulevat etuovesta, mutta ne jotka tulevat takaovelle tai ne jotka haluavat että toiset tulevat takaovelle, pyydän poistumaan alakertaan lämmittelemään.
Jeesus:
-Joo, mutta muista helvetti on 600-luvun kirkolliskokouksen keksintö. Annetaan niiden vain kuolla, kun eivät tahdo hyvyydessä elää.
He saivat jo yhden elämän ja selvät säännöt jotka olisivat itse lukea Sanasta.
-------------------
Toim huom. Mitä hauskaa tossa nyt oli?
Pyhän Pietari uudet ohjeet 28.11.2014 jälkeen.
Viisas vitsiniekka
1
172
Vastaukset
- Kaksikymmentä
No voipaskat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956