Vieras mies !

kuulolla

Olemme pari nainen 50 mie 50 ja käymme paljon tanssimassa välillä yhdessä ja erikseen, alkuillan tanssimme yhdessä mutta sitten kun alkaa naisten haku, avokkini haluaa mennä hakemaan vieraita miehiä, ja minulle tarjoutuu tilaisuus silloin tanssia vieraiden naisten kanssa, jokin minussa kiihottaa kun naiseni tanssii vieraiden miesten kanssa, avokini seuraa myös minua kun tanssin vieraiden naisten kanssa

Kun tulemme kotiin ja käymme rakastelemaan ole nhuomioinut että avokkini on ihan märkä pillusta ja hän on tavattoman kiihottunut aina tanssien jälkeen, olisiko tämä minulle jonkin lainen singnaali että haluaisi painia vieraan miehen kanssa, tietäisikö joku nainen ?

Minulla on alkanut miel ikuvitus lentämään että naistani joku mies alkaa hähentelemään ja minulla on alkanut seisomaan oikein kunnolla, voisiko ajatella parin vaihtoa, emme ole koskaan siitä jutelleet.

Kertokaa parit omista kokemuksistanna ?

2

3859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on,

      Moikka,uskoisin,että vaimosi käy hakemassa tiettyä miestä,jolla on keskivertoa suurenpi lahkeessa.Mutta myös tämä vaimosi tanssiparneri antaa paksun kullin tuntua vainosi reidellä.He ovat käyneet ja naimassa ,tai haluisivat mennä.Ota reilusti puheeksi kun kiihoitat seuraavankerran,luulen ,että saisit sanoa vaimolle,pyydä se meille,kotiin yhteiseksi hyväksi ja iloksi.Teille tulisi JOULU! kerro miten vaimo reakoi?

    • haaveilijat

      Olisimme olleet toisen puolison kanssa yhdynnässä, jos olisimme aikoinaan löytäneet mieluisan parin. Nyt olemme jo ikäytyneet, ja on jo liian myöhä.

      Kun olimme nuoria, ajattelimme, että jos löytäisimme toisen parin, jonka kanssa muutenkin olisi hyvin viihtynyt, olisi ollut ihan luonnollista, että olisimme olleet yhdynnässä myös toisen puolison kanssa, vaan emme löytäneet.

      Miehet ovat kuitenkin kovin pitäneet, kun vaimoni on saunan tai uinnin yhteydessä näyttänyt ja levittänyt posliinivittuaan. Miehillä on ottanut eteen, eivätkä he ole mitenkään ujostelleet, koska on ilmeistä että vaimoni on näyttänyt tahallaan. He ovat näin ilmoittaneet, että harttailu on mennyt perille. Myös vaimoni on suuresti nauttinut vitunnäytöstä, ollut kovin kiihottunut.

      Itselläni ei ole ollut vastaavaa kokemusta, sillä muut tytöt ovat näyttäneet vittuaan vain varovasti saunomisen varjolla.

      Ota asia ROHKEASTI puheeksi vaimosi kanssa, älä jätä liian myöhäksi. Yhdyntä ja herttailu toisen puolison kanssa antaa elämään suloista sisältöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3654
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      577
      3425
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3279
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      50
      2141
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2061
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1918
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      152
      1599
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1341
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe