Taas joutuvat työläiset lakkoilemaan kun johto sortaa! Nyt lentäjät halutaan tappaa työllä, eläkkeelle ei pääsekään 55 vuotiaana.
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1417316658381
Lakoilla on tehty jo 160 miljoonaa tappiota eikä loppua näy. Ei ole ahneudella rajaa. Tälle vuodelle tulossa 1000 miljoonaa voittoa mutta riittääkö se sikariportaalle, ei. Nyt kiskotaan lisää duunarin selkänahasta. http://www.lufthansagroup.com/en/press/news-releases/singleview/archive/2014/october/30/article/3336.html
Onneksi on vaihtoehtoja, tuollainen henkilöspolitiikka ei sovi enkä tuollaisella roskayhtiöllä lennä.
Lufthansan ökyjohto vaihtoon!!
LH no thanks
1
137
Vastaukset 1
- Liksa_kelpaisi
Mistä on kyse lakossa:
"Currently pilots can take early retirement at 55 on 60% of their salary, which can run to €250,000/annum. The Company wants to raise this early retirement age to a minimum of 60 and have pilots contributing to their pensions – the biggest bones of contention"
Itse olen valinnut alani ja firmani väärin. En pääse eläkkeelle 55v, enkä saa 150 000 euroa eläkettä.
Suomessa taidetaan päästä eläkkeelle vasta lähempänä 70v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52880
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik30525Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 72441
- 33425
- 37416