Monasti näen juoksu-unia.
Yleensä voitan sen yhden saman henkilön, tosin pienellä erolla.
Jotenki olotilani on pettynyt, koska vain pieni ero.
Silti yleensä pystyn kukistamaan hänet.
Tämä samainen tyyppi taisi kiusata minua nuorempana.
Ainaki oli kateellinen ja hajotti mun lelutraktorin.
Jotenki ylipäätään uneni on aika usein kamppailua....elämässä kamppailua??
En ite tulkihe kaikkia uniani, sillä haluun jättää nyt täällä teille tulkittavax.
Laiskuutta??? =)
Juoksu-unet
6
<50
Vastaukset
- jumpetu
Kiitos tästä informaatiosta. En olisi voinut elää ilman tätä tietoa.
Unesi kertovat siitä että sulle on kertyny liian kova elintasomaha. Kannattaisiko lähteä oikeassakin elämässä juoksemaan eikä istua perse homeessa koneen ääressä!- MrJuha82outolintu
Käyn tekemässä melkein joka päivä kävelylenkkejä.
Ja vedän myös punttia.
Tulee istuttua koneellaki.
- Minnie70
Mutta opiskeletko tai oletko töissä ? Se on asia mihin pitäisi keskittyä, juoksu kuvaa varmaan sitä, että et mieti mitä pitäisi tehdä jotta pääset eteenpäin elämässä.. oikean toiminnan aika.
- MrJuha82outolintu
En opiskele, mutta teen bisneshommia.
Semmonen vapaa työ pienin tuntimäärin.
Olen kiusattu ja mulla on aspergerin syndrooma ja oon työkyvyttömyyseläkkeellä.
Mulla lienee myös burn outin tapaista ja adhd;n tapaista.
En pysty oikein keskittymään pitkiin projekteihin/töihin ja hermot menee äkkiä jos työ pitkäkestoista.
Tulee semmonen henkinen uupumus.
Mutta siis oon tehny työtä syksystä asti.
Aiemmin tein työtä myös vuodesta 2004 vuoteen 2010 ja se oli tää sama pieni bisneshomma, joka liittyy ternimaidon ostamiseen.
Onko siellä päin ollu kaupan hyllyillä ternimaitopulloja??
Ne voivat olla mun välittämiä.
Unesi kuvastaa hyvin halua ja tarvetta kilpailla ja pärjätä. Olet kenties joskus kokenut olevasi heikommassa asemassa kuin kilpailijasi, mutta kovalla työllä pääset heistä aina kilpailussa ohi.
Kerroit kuitenkin, että olosi ei ei voiton jälkeen tyytyväinen. Mistäköhän tämä voisi johtua?
Kenties vaikka pärjäätkin jossain mielessä paremmin kuin "ahdistajasi", et saa omasta mielestäsi hyvitystä siitä, mitä olet joutunut kokemaan.
Katkeruus on ikävä, kuluttava ja hyvin vaativa kumppani. Sellaisen kanssa ei kannata elää.- MrJuha82outolintu
Tässä oli mainio analyysi.
Oon samaa mieltä kanssasi.
Hyvin myös muut kirjoittivat tässä, mut tää on suosikkini, tää sun kirjoitus tässä näin.
Hienoa alalyysia!
Katkeruutta on elämässäni, muttei liikaa, mut on sitä kuitenkin jonkun verran.
Osuit oikeaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771