Varmaankin nämä nimimerkin lainaajat kokevat jonkinlaisen orgasmin lainatessaan toisten hyviä nimimerkkiä.
Olen huomannut, että lähes kaikki lainaajat arvostelevat Ladaa.
He purkavat kiukkuaan täällä,kun länsräppänä seisoo korjaamolla. Eikä ole rahaa lunastaa monen tonnin laskua.Rahat menee ulossottoon,ja alkoon, muija lähti,penskat vietiin sijaisperheeseen nälkiintymisen vuoksi.Jääkaappi tyhjä.
Lukevat täältä miten hyvin Ladan omistajilla menee.Se saa nimimerkinlainaajat raivostumaan.
Kuvittelevat tyhmässä päässään saavansa lukijan uskomaan oikean nimimerkin kirjoittaneen viestin,tai ovat vaan niin yksinkertaisen hölmöjä.
Nimimerkin lainaajille
Eurosamara
4
102
Vastaukset
- Kanto.
Pyydän mitä nöyrimmin antteeksi nimimerkeiltä: Runko, ladamiäs, Eurovolga jne, joiden nimissä olen kirjoittanut kaikkea roskaa. Minulla on vain Lada, eikä elämäni ole muutenkaan helppoa.
- Kanto.
Voi voi sua lainaKanto. Eipä täälä kovin tihiään viitti käydä, juuri noiden syiden vuoksi mistä Eurosamara kirjoitti.
- Ladamiäs
Mind blown. Oonko mäkin sitten vaan yks Kannon sivupersoona?
- Kanto.
Ladamiäs kirjoitti:
Mind blown. Oonko mäkin sitten vaan yks Kannon sivupersoona?
Minä tässä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818