Leopard Finland, voittaa?

Leopard Finland on ARC:n "loppusuoralla". Ennusteen mukaan tuulta riittää maaliin asti. Luultavasti tavoiteltu ennätys syntyy. Racing A-luokan 1. sija tuskin huononee (takana tulevilla huonommat tuulet) ja nykyinen 3. sija kaikissa racing luokissa todennäköisesti vielä parantuu. Täydellinen onnistuminen, eli tavoiteltu ennätys (luonnollisesti siinä sivussa line honours), luokkavoitto ja kokonaiskilpailun voitto ei ole utopiaa.

14

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä Suomi!
      • FaktaHomma2

        Veneen omistaja ja kippari englantilaisia. Nämä tallettuvat historian kirjoihin.


      • Hyvä Suomi!
        FaktaHomma2 kirjoitti:

        Veneen omistaja ja kippari englantilaisia. Nämä tallettuvat historian kirjoihin.

        Finland, Finland, Finland ...
        Maamme nimi on hyvin esillä. Ihan yks hailee, mistä maasta miehistöä on haalittu.


      • Bossu

        Onnittelut koko miehistölle! Suomihan on pysyvästi valloittanut ARCin. Aiemmin eivät olleet saaneet Leopardia oikein liikahtamaan, mutta hyvä, että suomalaiset saivat sen kulkemaan.


    • Purjehdusturistitko?

      Hyvä Englanti! Ketä ovat ME jotka tekivät sen? Ehkä Chris Sherlok ja Mike Slade englantilainen purjehdusmiehistö.

      • Petoviha

        Enlannin lipun alla purjehtiva leopardi on yhtä kotimainen kuin pantteri susilaumassa.


      • Asiakaslähtöistä

        Niin, mikä siis oli suomalaisuus tässä hommassa? Asiakkaat?


      • Sinämitääntiedä

        Slade on mukana vain omilla kisareissuillaan. Leopardin ammattimiehistössä on kokonaiset kuusi englantilaista, mutta kai ne kuusi sitten pelaa yhdeksää paikkaa, että saadaan 10 10 aikaan. Vähän kun laistaa vapaavahdeista, niin onnistuu. Näyt tuntevan purjehdusympyrät ja muut geometriset kuviot.

        Ja kun nyt menee numerot yli hilseen, niin se kymmenes on Sherlock. Joka on aussi.


    • viimeinen oljenkorsi

      Kun ei projektia täällä mollaamalla saatu menemään pieleen, pitää lohduttautua sillä, että mukana oli muitakin. Ettei vain omat saisi minkäänlaista kunniaa.

      • Monster Finland

        Monsterin miehistössä (matkustajina?) on 10 suomalaista, ja ne ihan omalla naamallaan kehuvat itseään ja kannustavat Itämeren suojeluun. https://www.facebook.com/bluesearedeyes?fref=ts

        Varmasti kivoja keikkoja molemmat, sekä leopardilla että monsterilla, mutta henk.koht. kunnioitan enemmän niitä jotka panostavat hommaan paljon enemmän ja ovat mukana omalla veneellä, Suomen lipun alla. Defyr on vetänyt ihan hienosti tähän saakka.

        Tai tykkään seurata vaikkapa ruotsalaispoikia jotka Marieholm 32:lla ovat mukana http://www.sythalassa.se/

        Mutta, jokainen arvostaa mitä arvostaa eikä kait sen takia kukaan ole tuonne lähtenyt - omaa arvoaan korostaakseen ja itteään kehuakseen?


      • Kortena himmelissä

        Monster maalissa, ilmeisesti myös alle aiemman ennätysajan. Hävisi tasoitusten jälkeenkin Leopardille, jossa "oli mukana" :) muitakin kuin suomalaisia. Samoin Monsterissa oli mukana muitakin kuin suomalaisia.

        Kunnia siis suomalaisille siitä että huolimatta muiden mukana olosta Leopard ja Monster olivat kaksi suorassa ajassa nopeinta venettä.


      • 237
        Monster Finland kirjoitti:

        Monsterin miehistössä (matkustajina?) on 10 suomalaista, ja ne ihan omalla naamallaan kehuvat itseään ja kannustavat Itämeren suojeluun. https://www.facebook.com/bluesearedeyes?fref=ts

        Varmasti kivoja keikkoja molemmat, sekä leopardilla että monsterilla, mutta henk.koht. kunnioitan enemmän niitä jotka panostavat hommaan paljon enemmän ja ovat mukana omalla veneellä, Suomen lipun alla. Defyr on vetänyt ihan hienosti tähän saakka.

        Tai tykkään seurata vaikkapa ruotsalaispoikia jotka Marieholm 32:lla ovat mukana http://www.sythalassa.se/

        Mutta, jokainen arvostaa mitä arvostaa eikä kait sen takia kukaan ole tuonne lähtenyt - omaa arvoaan korostaakseen ja itteään kehuakseen?

        Yhtään Defyrin suoritusta vähentämättä: kipparina omistajan tytär ja miehistönä purjehduskavereita, joista osa kotimaassa ihan menestyneitä. Eli eipä siinäkään köörissä kukaan omalla veneellä mene, jos se oli pielessä Leopardilla.

        En mä nyt tiedä onko se keneltäkään pois jos racing luokassa mennään osin palkkamiehistöllä kun ei niitä veneitä anneta muuten käyttöön. Cruising luokka on sitten enemmän amatööreille ja perhepurjehtijoille. Jokaiselle jotakin.

        Sitten kisassa on perhepurjehtijoita, jotka menevät lasten kanssa ilman ulkopuolisia. Ihan hienoa sekin ja kukin tavallaan.


    • Tsemppiii

      Niin onhan sitä monenlaista, kuten;
      1. olin gastina veneessä, joka voitti kilpailun - olen itse aloitteleva purjehtija
      2. olin gastina veneessä, joka voitti kilpailun - olen ajanut kilpaa vuosia
      3. olin vahtipäällikkönä veneessä, joka voitti kilpailun
      4. olin sponsorina veneessä, joka voitti kilpailun (maksaja, joka hakee näkyvyyttä itselleen)
      5. olin kipparina veneessä, joka voitti kilpailu
      6. olin veneen omistaja, veneeni voitti kilpailun

      Vene voitti, omistaja voitti, kippari voitti, sponsori voitti, vahtipäällikkö voitti, navigaattori voitti, taitava ja taitamaton gasti voitti. Mikä oli uutta? Seko että taitamaton gasti ja sponsori olivat sama henkilö vai se että varsinaista näkyvyyttä hakevaa "ulkoista" yrityssponsoria ei ollut? Voitto tuli ja sitähän oli lähdetty hakemaan. Tästä kokemuksesta on varmasti hyötyä kun haetaan seuraavaa projektia. Onnittelut!

    • force was with

      Hetki sitten tuli vierailtua facebookissa ja viimeisen tiedon mukaan Leopardin lopputuloksesta on tykännyt 660 ja muutama päälle, mm. minä. Siihen nähden dissaajien joukko täällä näyttää suurelta. Kertooko se jotain tämän palstan käyttäjistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      599
      16475
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      52
      14808
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      381
      9301
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5389
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4572
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      171
      3109
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1875
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1359
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      94
      1282
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1237
    Aihe