Pois alta ! Täältä tulee super hyperOnnenydin perheellinen. Sutturat rikkoivat mutta minäen kunporskutann onnenytinperheessä. Ei ole muutaperhettä kuinonnenytin. sanokaa mitä sanoyte muutta onne ytin jyrää. kaikki muut on vaan yritysperhetä mulla vaan on onnen ytiperhe.
Onnen ydin perhe
8
118
Vastaukset
- ...
Mene pois tyhmä, kehitysvammainen mies!
- Isä
Älä laske itseäsi monikossa (ellet tosiaan ole NIIN iso).
Koska perhe rikotaan sisältäpäin, ja teidän tapauksessanne rikkoja oli suttura, niin sinähän perheenne silloin rikoit.
* * * * * R U O K I T R O L L I P Ä I V Ä S S Ä * * * * * - maalman parhas
Mullä onihana ytinprhr. Eikellään oo niin ihanae perhätte kyn mulla. Onnenydin.Lapseit sanoo ette minä olen maailman paras äitee. Ei kukaan olsle niin hyvä.
- ...
Hyvä juttu.
- Superonnekasyh:)
Mulla on ihana perhe,mä ja lapset.
Aivan great,kun ei ole haisevaa piereskelevää ukkoa tekemässä pyykkiä tai syömässä mun ihanii ruokii.
Vain lapset ja mä.
Muu elämä on kodin ulkopuolella eli saan seksiä vakipanolta kun haluan.
Tsuit tsait :)
Muuta en mieheltä tarvitsekkaan.- ...
Ja sinähän et itse tietystikään ikinä pieraise? :D
Minä tarvitsen seksin lisäksi myös ihanan, turvallisen kainalon. Mies on ihana "uninalle".
- Ei kauhee
Joo ei tännekään mitään mörökölliä kaivata kuluttamaan ja rönöttämään nurkissa. Helpostihan se siihen menee, että nainen sekä maksaa että tekee kaiken. Eikä kaikki tarvii edes mitään vaki- tai muita panoja. Mulla ainakin vaihdevuosien jälkeen niin lakkasi täysin kiinnostamasta ne hommat.
Ytinperheily on miesten keksintöä - ne tarvii naisen kotiin siivoamaan ja hoitamaan. Ja sänkyyn. Naisia on helpompi kontrolloida kun ne ovat kiinni siellä kotona.- ???
Lissu lienee siis mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885