Pois alta ! Täältä tulee super hyperOnnenydin perheellinen. Sutturat rikkoivat mutta minäen kunporskutann onnenytinperheessä. Ei ole muutaperhettä kuinonnenytin. sanokaa mitä sanoyte muutta onne ytin jyrää. kaikki muut on vaan yritysperhetä mulla vaan on onnen ytiperhe.
Onnen ydin perhe
8
131
Vastaukset
- ...
Mene pois tyhmä, kehitysvammainen mies!
- Isä
Älä laske itseäsi monikossa (ellet tosiaan ole NIIN iso).
Koska perhe rikotaan sisältäpäin, ja teidän tapauksessanne rikkoja oli suttura, niin sinähän perheenne silloin rikoit.
* * * * * R U O K I T R O L L I P Ä I V Ä S S Ä * * * * * - maalman parhas
Mullä onihana ytinprhr. Eikellään oo niin ihanae perhätte kyn mulla. Onnenydin.Lapseit sanoo ette minä olen maailman paras äitee. Ei kukaan olsle niin hyvä.
- ...
Hyvä juttu.
- Superonnekasyh:)
Mulla on ihana perhe,mä ja lapset.
Aivan great,kun ei ole haisevaa piereskelevää ukkoa tekemässä pyykkiä tai syömässä mun ihanii ruokii.
Vain lapset ja mä.
Muu elämä on kodin ulkopuolella eli saan seksiä vakipanolta kun haluan.
Tsuit tsait :)
Muuta en mieheltä tarvitsekkaan.- ...
Ja sinähän et itse tietystikään ikinä pieraise? :D
Minä tarvitsen seksin lisäksi myös ihanan, turvallisen kainalon. Mies on ihana "uninalle".
- Ei kauhee
Joo ei tännekään mitään mörökölliä kaivata kuluttamaan ja rönöttämään nurkissa. Helpostihan se siihen menee, että nainen sekä maksaa että tekee kaiken. Eikä kaikki tarvii edes mitään vaki- tai muita panoja. Mulla ainakin vaihdevuosien jälkeen niin lakkasi täysin kiinnostamasta ne hommat.
Ytinperheily on miesten keksintöä - ne tarvii naisen kotiin siivoamaan ja hoitamaan. Ja sänkyyn. Naisia on helpompi kontrolloida kun ne ovat kiinni siellä kotona.- ???
Lissu lienee siis mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144403
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2411365Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013