Onnen ydin perhe

onnenydiyhtyy

Pois alta ! Täältä tulee super hyperOnnenydin perheellinen. Sutturat rikkoivat mutta minäen kunporskutann onnenytinperheessä. Ei ole muutaperhettä kuinonnenytin. sanokaa mitä sanoyte muutta onne ytin jyrää. kaikki muut on vaan yritysperhetä mulla vaan on onnen ytiperhe.

8

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Mene pois tyhmä, kehitysvammainen mies!

• Isä

Älä laske itseäsi monikossa (ellet tosiaan ole NIIN iso).
      Koska perhe rikotaan sisältäpäin, ja teidän tapauksessanne rikkoja oli suttura, niin sinähän perheenne silloin rikoit.

     * * * * *  R U O K I   T R O L L I P Ä I V Ä S S Ä  * * * * *

• maalman parhas

Mullä onihana ytinprhr. Eikellään oo niin ihanae perhätte kyn mulla. Onnenydin.Lapseit sanoo ette minä olen maailman paras äitee. Ei kukaan olsle niin hyvä.

• ...

Hyvä juttu.

• Superonnekasyh:)

Mulla on ihana perhe,mä ja lapset.
      Aivan great,kun ei ole haisevaa piereskelevää ukkoa tekemässä pyykkiä tai syömässä mun ihanii ruokii.
      Vain lapset ja mä.
      Muu elämä on kodin ulkopuolella eli saan seksiä vakipanolta kun haluan.
      Tsuit tsait :)
      Muuta en mieheltä tarvitsekkaan.

• ...

Ja sinähän et itse tietystikään ikinä pieraise? :D
        Minä tarvitsen seksin lisäksi myös ihanan, turvallisen kainalon. Mies on ihana "uninalle".

• Ei kauhee

Joo ei tännekään mitään mörökölliä kaivata kuluttamaan ja rönöttämään nurkissa. Helpostihan se siihen menee, että nainen sekä maksaa että tekee kaiken. Eikä kaikki tarvii edes mitään vaki- tai muita panoja. Mulla ainakin vaihdevuosien jälkeen niin lakkasi täysin kiinnostamasta ne hommat.

Ytinperheily on miesten keksintöä - ne tarvii naisen kotiin siivoamaan ja hoitamaan. Ja sänkyyn. Naisia on helpompi kontrolloida kun ne ovat kiinni siellä kotona.

• ???

Lissu lienee siis mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      14
      4403
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1672
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      265
      1516
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1485
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      241
      1365
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1140
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1100
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1034
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1013
    Aihe