Pois alta ! Täältä tulee super hyperOnnenydin perheellinen. Sutturat rikkoivat mutta minäen kunporskutann onnenytinperheessä. Ei ole muutaperhettä kuinonnenytin. sanokaa mitä sanoyte muutta onne ytin jyrää. kaikki muut on vaan yritysperhetä mulla vaan on onnen ytiperhe.
Onnen ydin perhe
8
154
Vastaukset
- ...
Mene pois tyhmä, kehitysvammainen mies!
- Isä
Älä laske itseäsi monikossa (ellet tosiaan ole NIIN iso).
Koska perhe rikotaan sisältäpäin, ja teidän tapauksessanne rikkoja oli suttura, niin sinähän perheenne silloin rikoit.
* * * * * R U O K I T R O L L I P Ä I V Ä S S Ä * * * * * - maalman parhas
Mullä onihana ytinprhr. Eikellään oo niin ihanae perhätte kyn mulla. Onnenydin.Lapseit sanoo ette minä olen maailman paras äitee. Ei kukaan olsle niin hyvä.
- ...
Hyvä juttu.
- Superonnekasyh:)
Mulla on ihana perhe,mä ja lapset.
Aivan great,kun ei ole haisevaa piereskelevää ukkoa tekemässä pyykkiä tai syömässä mun ihanii ruokii.
Vain lapset ja mä.
Muu elämä on kodin ulkopuolella eli saan seksiä vakipanolta kun haluan.
Tsuit tsait :)
Muuta en mieheltä tarvitsekkaan.- ...
Ja sinähän et itse tietystikään ikinä pieraise? :D
Minä tarvitsen seksin lisäksi myös ihanan, turvallisen kainalon. Mies on ihana "uninalle".
- Ei kauhee
Joo ei tännekään mitään mörökölliä kaivata kuluttamaan ja rönöttämään nurkissa. Helpostihan se siihen menee, että nainen sekä maksaa että tekee kaiken. Eikä kaikki tarvii edes mitään vaki- tai muita panoja. Mulla ainakin vaihdevuosien jälkeen niin lakkasi täysin kiinnostamasta ne hommat.
Ytinperheily on miesten keksintöä - ne tarvii naisen kotiin siivoamaan ja hoitamaan. Ja sänkyyn. Naisia on helpompi kontrolloida kun ne ovat kiinni siellä kotona.- ???
Lissu lienee siis mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931