Julkkishärät KOVIA pettämään, mutta

MrJuha82outolintu

oonko väärässä, jos vain oon huomannu enimmäkseen pettäviä julkkuhärkiä??
Onko myös muissaki julkkisten merkeissä pettämisiä paljon eikä vain härissä?
Joskus ottaa hieman päähän, kun oman merkkini ihmiset pettävät ja toisaalta se pistää mut nauramaan, koska ihmiset on niin typeriä ja itse kun tietää itsensä, niin se on paras juttu.
Pettäminen kun on niin väärin.
Silloin toista loukataan.

En jaksa sanoa/kertoa tässä niitä härkiä, jotka pettäneet siis julkkishenkilöissä.
Ottaa silti hieman päähän XD =) HEH.
No ei niitä asioita piä liian vakavasti ottaa tietenkään.

Itse olen aurinkomerkiltäni härkä, nousevalta merkiltäni jouskari ja kuumerkiltäni kauris ja vanhemmistani isä on rapu ja äiskä on jouskari.

2

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venus Härkä

      Käyttäytymistä ohjaa kenties enemmän Venus, Mars ja joskus jokin muu tekijä. Olet ollut pitkään astrologian parissa, voisit hakea jonkun kirjan kirjastosta ja siten saada laajemman kuvan astrologiasta. Itselläni on Mars Oinaassa huoneessa 7 ja saan itseni vaikeuksiin rakkaussuhteissa. Luulen tilannetta pahentavan nousullani oleva Neptunus, näen kaikissa hellyyttä ja herkyyttä, sekä muita Neptunukselle ominaisia ominaisuuksia, vaikka todellisuus on karua ja pettymys on raskasta. Toipuminen vie hirveän kauan.
      Voisit, Juha, alkaa laajentaa kuvaasi astrologiasta. Kirjoituksestasi näkee, että voit hyvin. Ala tutkia Venus-merkkejä ja missä huoneissa Venus on ihmisillä.

    • Sodan uhka ilmassa.

      Merkurius on yksi planeetta, jonka merkkiasema luo leimansa ihmiseen. Kiinnostaako sinua alkaa ottaa selvää sen merkitys ihmisluonteen tekijänä, saat laajempaa kuvaa astrologiassa. Vaikka Merkurius ei tee ihmisestä pettävää, se voi olla se tekijä, joka saa toisen osapuolen pettämään. Minulla on suvussani aurinko Härkä nainen, mutta hänen Merkuriuksensa on Oinaassa. Häntä on vaikea sietää ja niinpä hänen puolisonsa ajautuu hakemaan hyvää oloa avioliiton ulkopuolelta. Itse olen alkanut välttää tuota Härkä aurinkoa Merkurius Oinas naista yhä enempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe