Olen huomannut, että aika moni nuori haluaa rutkasti vanhemman seurustelukumppanin ja nuoren vanhempikaan ei kaikille kelpaa. Aikuisissa toisinpäin, tosi moni aikuinen kaksi-kolkekymppinen etsii mieluummin kahdeksasntoista tai kaksikymmentä vuotiasta.
Oma ikähaarukka menee siinä.
02-97
Kyllä voisin seurustella, jopa kolme vuotta nuoremman kanssa, mutta henkilön täytyisi olla kehittynyt henkisesti. Myös kolme vuotta vanhempi ei olisi hirveänpaha, vaikka voisihan se olla vähän ahdistavaa. En tajua miksi niin monet katsovat ikää. Iällä ei ole niin paljoa merkitystä loppupeleissä. Kaksi, kolme vuotta sinne tänne, silti rakkautta.
Ikähaarukka seurustelussa
63
98
Vastaukset
Järkytyin kun eka ajattelin että tarkoitat 2-97 -vuotiasta :D
Mun ikähaarukka on tällä hetkellä välillä 91-96. Sitku tuun vanhemmaks, niin voisin seurustella vielä vanhemman (ehkä maksimissaan -85) ja nuoremman kanssa (ehkä -98), mutta nyt tällä hetkellä meillä olisi niin erilainen elämäntilanne ja tulevaisuudennäkymät, ettei siinä olisi mitään järkeä.- morso1997
Nooo mä oon 17 ja ikähaarukka ois ehkä jotai 15-20... nuoremmat ei kelpaa koska suomessa yli 18-vuotiaan on laitonta olla suhteessa alle 16-vuotiaan kanssa. Ja yli kakskymppiset pitäis mua varmaan vielä lapsena/ei-niin-aikuisena...
Ihan hyvin ajateltu. Se olisikin jo hieman pedofiilia jos joku 17v olisi 13vn kanssa, mutta tälläisistäkin tapauksista olen kuullut. Ei kai siinäkään mitään pahaa, jos molemmat oikeasti rakastavat.
suolistohomoraippari kirjoitti:
Ihan hyvin ajateltu. Se olisikin jo hieman pedofiilia jos joku 17v olisi 13vn kanssa, mutta tälläisistäkin tapauksista olen kuullut. Ei kai siinäkään mitään pahaa, jos molemmat oikeasti rakastavat.
Paitsi lain näkökulmasta tulee ongelma, jos pari harrastaa seksiä.
biologinalku kirjoitti:
Paitsi lain näkökulmasta tulee ongelma, jos pari harrastaa seksiä.
Niin.
Itsellä varmaan saisi kumppni olla korkeintaan pari vuotta nuorempi. Sitten taas pari vuotta vanhempi tyttö ei varmaan minua huolisi, mutta ehkä vuotta vanhempi voisi huolia.
No eli mie on -98 ja tota mun ikähaarukka on siinä 99-95. Siis onhan toi sillee hassu et toinen pää on vaa vuoden nuorempi mua, mut silleen, en oikee osais olla ittiäni nuorempien kaa ko aina hengannu vanhempien kaa,
Sehän on tyypillistä nuorille tytöille, että itseä vanhemmat pojat/miehet kiinnostavat, mutta nuoremmat eivät.
Naisista kelpaa 13-25 saakka, en ole turhan konservatiivi näitten ikärajojen kanssa...
Ei sillä iällä niin väliä ole...
Olen entistä onnellisempi, ettei pikkusiskoni ole täällä.
Nii-iin. No riippuu henkilöstä. En osaa numeroilla esittää.Hyvin sanottu, jos nainen on liian vanha odota, että se kuolee ja ota perintö.
Jos nainen on liian nuori, voi pitää hauskaa muiden paheksuessa vierestä.israelin-tukija kirjoitti:
Hyvin sanottu, jos nainen on liian vanha odota, että se kuolee ja ota perintö.
Jos nainen on liian nuori, voi pitää hauskaa muiden paheksuessa vierestä.Juuri niin. Hyvä kun joku ymmärtää. :)
(ei se, vaan hän)jokutyyppi19 kirjoitti:
Juuri niin. Hyvä kun joku ymmärtää. :)
(ei se, vaan hän)(Vanhat naiset on niin kuivia ja useimmiten feministejä, joten kirjoitan "se"-pronominilla.)
israelin-tukija kirjoitti:
(Vanhat naiset on niin kuivia ja useimmiten feministejä, joten kirjoitan "se"-pronominilla.)
He ovat IHMISIÄ.
jokutyyppi19 kirjoitti:
He ovat IHMISIÄ.
Ei ole muita ihmisiä kuin Herre, Putin ja Mooses.
Ei ole muita ihmisiä kuin Herre, Putin ja Mooses.
Piski nä oot, mikhää ihminen.
EI vittu, ei saatana :DDD tuli täs vaa mielee et sua ois kiva vähä alistaa pedis ;)
No ei ny ehkä silleen alistaa alistaa, riittäs et tekisit mitä käskisin, sillee lievää alistamista siis.
Mun pitäs oikeesti vähä rajottaa.....ocetherunq kirjoitti:
EI vittu, ei saatana :DDD tuli täs vaa mielee et sua ois kiva vähä alistaa pedis ;)
No ei ny ehkä silleen alistaa alistaa, riittäs et tekisit mitä käskisin, sillee lievää alistamista siis.
Mun pitäs oikeesti vähä rajottaa.....VAnhat naiset ovat mielestäni ehkä hieman parempia ku nuoremmat. En oo täysi nvarma tietenkää, en oo viel päässy testaileen.
ocetherunq kirjoitti:
VAnhat naiset ovat mielestäni ehkä hieman parempia ku nuoremmat. En oo täysi nvarma tietenkää, en oo viel päässy testaileen.
Vanhat naiset ovat ryppyisiä! x(
ocetherunq kirjoitti:
Mun pitäs oikeesti vähä rajottaa....."Humanity is overrated"
t: fennokouluampujan paita.
Täälläpäin miehet alistavat naisia, eli Minä Mooses alistaisin sinua... Kutsun itseäni nimellä Mooses, koska saan ihmisten mielipiteet ja naisten pakarat jakautumaan kahtia kuten Mooses sai Niilin.
En tottelisi.
Ei tarvii, jos ei ketään haitta.suolistohomoraippari kirjoitti:
Vanhat naiset ovat kuivia! x§(
"Humanity is overrated"
Täälläpäin miehet alistavat naisia, eli Minä Mooses alistaisin sinua... Kutsun itseäni nimellä Mooses, koska saan ihmisten mielipiteet ja naisten pakarat jakautumaan kahtia kuten Mooses sai Niilin.
En tottelisi.
Ei tarvii, jos ei ketään haitta.Et kai oikeasti seurustelisi 13-vuotiaan kanssa?
"Humanity is overrated"
En tottelisi.
Ei tarvii, jos ei ketään haitta.VOi kyllä kuule tottelisit ***ilkikurinen virnistys***
icepicked kirjoitti:
Et kai oikeasti seurustelisi 13-vuotiaan kanssa?
Miksikäs en? Pluraaliavioliitossa on tilaa vaikka muille jakaa.
Mitä net rypyt haittaa ko osaavat temput paremmin ja ovat muutenki paljon itsetietoisempia x3
Miksikäs en? Pluraaliavioliitossa on tilaa vaikka muille jakaa.
Älä jaksa taas peikkoilla. Pidin vanhasta sinustasi enemmän.
Hänhän on sinuun verrattuna henkisesti hyvin kehittymätön.ocetherunq kirjoitti:
VOi kyllä kuule tottelisit ***ilkikurinen virnistys***
Sen haluaisin nähdä ja sitä edeltävän keskustelun kuulla.
icepicked kirjoitti:
Sen haluaisin nähdä ja sitä edeltävän keskustelun kuulla.
Okei, voin sit kuvata sen :333
icepicked kirjoitti:
Älä jaksa taas peikkoilla. Pidin vanhasta sinustasi enemmän.
Hänhän on sinuun verrattuna henkisesti hyvin kehittymätön.Miksi aina kun toteutan itseäni kaikki ajattelee, että nyt Hän trøllää? VOi 13-vuotiaskin olla ihan nätti ja ei ole pedofiiliä jos immenkalvo ei poksahda!
Naiset kehittyy ennen poikia, laulaa feministit kuorossa, nyt on aika testata väite.israelin-tukija kirjoitti:
Miksi aina kun toteutan itseäni kaikki ajattelee, että nyt Hän trøllää? VOi 13-vuotiaskin olla ihan nätti ja ei ole pedofiiliä jos immenkalvo ei poksahda!
Naiset kehittyy ennen poikia, laulaa feministit kuorossa, nyt on aika testata väite.Onko sinulla niin pieni?
Olet häntä neljä vuotta vanhempi.icepicked kirjoitti:
Onko sinulla niin pieni?
Olet häntä neljä vuotta vanhempi.Ei vaan en poksauta immenkalvoa niin kaikki on laillista.
Siggen isä oli 41 ja äiti 20.icepicked kirjoitti:
Onko sinulla niin pieni?
Olet häntä neljä vuotta vanhempi.Reps kops.... xDDDDDDD
IT:n minimuna... xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDisraelin-tukija kirjoitti:
Ei vaan en poksauta immenkalvoa niin kaikki on laillista.
Siggen isä oli 41 ja äiti 20.En muista kui vanha sie oot, mutta ei se hirviä laillita oo, vaikkei immenkalvo rikkoutuskaa, seksi alaikäsen kanssa on aina lainvastasta. Ellet ole itsekin alaikäinen.
JNEJNEJNEJN EN MUISTA TARKALLEEN MITEN SE MENEE MUTTA LAITONTA ONocetherunq kirjoitti:
Reps kops.... xDDDDDDD
IT:n minimuna... xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDSe oli huono loukkaus, mutta minun oli pakko sanoa niin silti.
Et oikeasti haluaisi seurustella lapsen kanssa. Ps, se olisi silti laitonta.ocetherunq kirjoitti:
Mun pitäs oikeesti vähä rajottaa.....Alista minua!
Tai siis sinähän olet jo luvannut raiskata minut...jokutyyppi19 kirjoitti:
Alista minua!
Tai siis sinähän olet jo luvannut raiskata minut...E mie silleen tykkää alistaa ellei tyyppii oo tommonen lesoilija ko IT.
kurpizza kirjoitti:
Olen entistä onnellisempi, ettei pikkusiskoni ole täällä.
Nii-iin. No riippuu henkilöstä. En osaa numeroilla esittää.Viittaatko siihen, että hän yrittäisi iskeä minut? Vai oletko vain kännykällä, etkä osaa painaa sitä aloituksen alla olevaa "vastaa"-painiketta...?
ocetherunq kirjoitti:
E mie silleen tykkää alistaa ellei tyyppii oo tommonen lesoilija ko IT.
Miten ajattelit raiskata ilman että alistat?
Ei siis minullakaan mitään pakkoa päästä alistettavaksi, mutta ainoa keinoni saada sinulta on vedota raiskauslupaukseesi...jokutyyppi19 kirjoitti:
Miten ajattelit raiskata ilman että alistat?
Ei siis minullakaan mitään pakkoa päästä alistettavaksi, mutta ainoa keinoni saada sinulta on vedota raiskauslupaukseesi...No raiskaus on eri juttu ko vaa alistaminen, kyl mie sillon voin alistaa.
Wut, miks sie muka haluisit saada multa?
Millä perusteella se on muka ainoa keino?ocetherunq kirjoitti:
No raiskaus on eri juttu ko vaa alistaminen, kyl mie sillon voin alistaa.
Wut, miks sie muka haluisit saada multa?
Millä perusteella se on muka ainoa keino?Miksi en haluaisi?
Antaisitko, jos joku tyyppi vain kysyisi sinulta?jokutyyppi19 kirjoitti:
Miksi en haluaisi?
Antaisitko, jos joku tyyppi vain kysyisi sinulta?Eipä esitetä vasta kysymyksiä! Vastaa kysymykseen niin voimme keskustella asiasta.
No en, ellen oo känäs tai aineis. Mutta aina ihmiseen voi sen verran tutustua että vois asiaa ajatella.ocetherunq kirjoitti:
Eipä esitetä vasta kysymyksiä! Vastaa kysymykseen niin voimme keskustella asiasta.
No en, ellen oo känäs tai aineis. Mutta aina ihmiseen voi sen verran tutustua että vois asiaa ajatella.1. Olet tyttö.
2. Päätellen siitä, että sinulla on & on ollut suhteita, et voi olla liian ruma.
3. Lasken sinut ystäväkseni = luotan sinuun edes hieman = tuskin sabotoit kondomin tartuttaaksesi minuun AIDSin, jota et kertonut sairastavasi...
Muuta ei tarvita ja noistakin voi tinkiä.jokutyyppi19 kirjoitti:
1. Olet tyttö.
2. Päätellen siitä, että sinulla on & on ollut suhteita, et voi olla liian ruma.
3. Lasken sinut ystäväkseni = luotan sinuun edes hieman = tuskin sabotoit kondomin tartuttaaksesi minuun AIDSin, jota et kertonut sairastavasi...
Muuta ei tarvita ja noistakin voi tinkiä.Aika hyvät perustelut.
2. En ole varma sillä siis, vaikka mulla onki ollu suhteita. En tiijjä mitä tarkotat liian rumalla.
3. Ihanaa. Ei mulla oo tauteja. En kyllä käytä kondomia ellei ole pakko koska vie tuntoa. Ja muutenkin ärsyttävää säätämistä sen kans.
En sabotoisia kondomia sillä en halua itsekään tauteja. Enkä lapsia, ainakaan tässä iässä.
Mutta suostun kondomiin jos toinen välttämättä haluaa.ocetherunq kirjoitti:
Aika hyvät perustelut.
2. En ole varma sillä siis, vaikka mulla onki ollu suhteita. En tiijjä mitä tarkotat liian rumalla.
3. Ihanaa. Ei mulla oo tauteja. En kyllä käytä kondomia ellei ole pakko koska vie tuntoa. Ja muutenkin ärsyttävää säätämistä sen kans.
En sabotoisia kondomia sillä en halua itsekään tauteja. Enkä lapsia, ainakaan tässä iässä.
Mutta suostun kondomiin jos toinen välttämättä haluaa.2. Liian rumia ei oikeastaan ole, koska voihan silmät pitää kiinni...
3. Käytät siis jotain muuta ehkäisymenetelmää?jokutyyppi19 kirjoitti:
2. Liian rumia ei oikeastaan ole, koska voihan silmät pitää kiinni...
3. Käytät siis jotain muuta ehkäisymenetelmää?2. Totta, tai vetää takaapäin. Tosin mien tuu nii helposti doggys...
3. E-pillereitä. Alunperin säännöllistämään ja kipujen takia. Nykyään ne menee ehkäisyynkin.
JOo siis toki se riippuu iha henkilöstä. Toi munki ikähaarukka oli ny vaa yleinen arvio. Ja siihen sisältyy vaan miehet.
Naisista ois toi 99-96.
Öööh..... ja totta kai se riippuu siitäki millases seuras tottunu oleen.
jnejnejnejne- HeKeKee'd
02-00. Aika suppea, mutta meidän koulun nollakakosia miettii niin tekisi mieli jättää ne pois.
Mitä pahaa 02-00 on! Okei ehkä 02 ovat hieman nuoria, mutta itse olin samanikäinen mutama vuosi sitten.
Se riippu ihan henkisestä iästä!
Mikä mummoihin sekaantuja tämä Hekekee sitten on? (Oli pakko vittuilla) XD.
Pari vuotta sinne sun tänne toimii kokemuksella.suolistohomoraippari kirjoitti:
Mitä pahaa 02-00 on! Okei ehkä 02 ovat hieman nuoria, mutta itse olin samanikäinen mutama vuosi sitten.
Pari vuotta sinne sun tänne toimii kokemuksella.Sitä paitsi eikö hekekee itse ollut 00? Ja eikö häntä paritettu 01 Alicen kanssa?
Sitä paitsi eikö hekekee itse ollut 00? Ja eikö häntä paritettu 01 Alicen kanssa?
Keskustelu palstalla parittaminen on iha eri asia ko oikees elämäs pelehtiminen.
Pari vuotta sinne sun tänne toimii kokemuksella.En käsitä. 00-02 ikähaarukkaahan 2001 vuonna syntynyt Alice kyllä menee, joten mikä ongelma tässä on?
- HeKeKee'd
Pari vuotta sinne sun tänne toimii kokemuksella.Mumm... täh? Pedofiilikin menisi lähemmäs...
Olen 01, enkä 00. - Raippari
HeKeKee'd kirjoitti:
Mumm... täh? Pedofiilikin menisi lähemmäs...
Olen 01, enkä 00.Ja marmatat siitä, että 99 ikähaarukkaan kuulu 00,01,02?
Eihän nuo ole muuta kun kuukausia nuorempia
Hekekee onkin pedofiileihin sekaantuja eikä mummoihin? Jassöö, selvä. - HeKeKee'd
Raippari kirjoitti:
Ja marmatat siitä, että 99 ikähaarukkaan kuulu 00,01,02?
Eihän nuo ole muuta kun kuukausia nuorempia
Hekekee onkin pedofiileihin sekaantuja eikä mummoihin? Jassöö, selvä.Kirjoita selkeämmin, ei tuota älyä.
Kyllä mä nyt mielummin pedofiilimummoon kuin sinuun sekaantuisin. - Raippari
HeKeKee'd kirjoitti:
Kirjoita selkeämmin, ei tuota älyä.
Kyllä mä nyt mielummin pedofiilimummoon kuin sinuun sekaantuisin.Turkulainen hiljaa!
- HeKeKee'd
Raippari kirjoitti:
Turkulainen hiljaa!
A) En ole Turusta.
B) Vaikka olisinkin, en olisi hiljaa.
C) Vaikka asuisinkin persereiässä, niin sinä olisit syvemmältä. - Raippari
HeKeKee'd kirjoitti:
A) En ole Turusta.
B) Vaikka olisinkin, en olisi hiljaa.
C) Vaikka asuisinkin persereiässä, niin sinä olisit syvemmältä.
Ja vaikka -00 on vaa kaks vuotta mua nuorempia en koskis pitkällä kepilläkhää.
1. Ne on vielä alaikäsiä (sakkoa että muutenki alaikä)
-1 Tämähän ei tarkoita että panen vain täysi-ikäisiä.
2. -00 ovat sen verran eritasosia että ei kiitos
3. Ehkä mielipiteeni muuttuu kun tasoeroa ei huomaa niin selvästi.Ei sillä iällä niin väliä, kunhan henkisesti suunnilleen samanikäisiä
- Siiliö
Riippuu ihan henkilöstä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591618
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671591Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641370Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2791195Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191- 601059
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611056KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin91982Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57960