Sain kahta miestä.

Vaalea N

Hiukan on jo aikaa mennyt tapahtuneesta.Tutustuimme mieheen lehti ilmoituksen kautta.Olin haaveillut kahdesta miehestä ja nyt saisin kokea sen.Hän tuli meille kylään. Pitkä tumma mies ja todella miellyttävä.

Istuimme olohuoneessa jutellen aivan kaikenlaista.
2-3 tuntia oli aikaa kulunnut kun juttelu kääntyi erotiikkaan.Tunsin kuinka hiukan punastuin kun juttelimme seksistä.Kesken juttelun hän laittoi käden reidelleni ja katsoi silmiini.Hitaasti hänen huulet lähestyivät ja hän suuteli minua. Hiukan olin hämilläni vaikka tiesin että juuri tämän takia olimme meillä. Hän alkoi varovasti hyväilemään minua ja huomasin kuinka hengitin katkonaisesti ja kiivaasti. Vilkaisin olohuoneen toisellepuolelle ja näin kuinka mieheni hymyili ja nyökkäsi minulle. Tuli jotenkin vapautuneempi olo. Miehen huulet kaulallani ja hellät hyväilyt vartalolla sai minut kuumenemaan.Varmasti myös se vaikutti kun näin oman mieheni katselevan meitä.Aaah, ihana tunne kun hän laski kätensä reidelleni.Hyvin hitaasti hänen kätensä nousi reittäni pitkin hameen alle ja varovasti raotin jalkojani.Samassa mieheni tuli minun toiselle puolelle istumaan ja alkoi myös suutelemaan minua. Huomasin kuinka hengitin todella kiivaasti ja kuumat väristykset meni ympäri vartaloani.Kuin yhteistuumin miehet napittivat paitaani auki ja ottivat rintani esille.JESTAS miten ihana tunne.He hyväilivät minun rintoja yhdessä.Toinen toisella puolella ja toinen toisella.Molemmat ottivat nännin suuhun ja alkoivat imeä ihanasti.Uskomaton kuumotus oli vartalollani.Huohotin todella lujaa ja tunsin kuinka pimppani oli kuin tulessa.Levitin jalkani auki ja toivoin että jompikumpi miehistä työntäisi kätensä pimpsalle ja runkkaisi minua.Molemmat hyväili samantien reisien sisäpintaa ja alkoivat kohti märkää piluani.Jestas mikä litinä täytti huoneen.En koskaan ole ollut näin märkä.Heidän runkatessa pilluani, hamusin molempien miesten kaluja. Tein käsin heille ja he äyhkivätten ihanasti korvaani kuinka ihanan kiimainen olen.

Vieraamme laskeutui polvilleen eteeni ja alkoi nuolla minua.

Laskin itseäni alemmas jotta hän pystyi paremmin tekemään sen.Aaaahhh...ihana kieli pillussa ja aina välillä hän näykkäisi klitoristani.

Samaan aikaan nousi oma mieheni kasvojeni eteen ja aloin imeä hänen munaa. Huomasin että mieheni kalu oli kiimasta aivan limainen ja kova.Imin munaa ja samalla toinen mies nuoli minua.Mahtavaa!!

Vieraamme lopetti nuolemiseni ja katseli hetken pilluani.Levitin jalkojani kunnolla jotta hän saisi nähdä kuinka pilluni on kiimasta aivan märkä ja turvoksissa. Tuli hetken hiljaisuus.

Hiljaisuuden rikkoi minun lause"mennään makuuhuoneeseen".

Nousimme sohvalta ja astelimme makkariin. Riisuimme loput vaatteet ja sitten sänkyyn.Munaa...minä halusin munaa.Sanoin "pankaa mua" ja kuulin kuinka mieheni sanoi vieras ensin. Levitin jalkani halukkaasti ja mies tuli reisieni väliin.Ihana pitkä kulli työntyi minuun ja alkoi tasaisen pumppauksen.Uuuhh se tuntui hyvältä.Vieras pani minua ja oma mieheni imi rintojani.Kerta kaikkiaan ihana tunne.

Kyseisen yön aikan sai kyrpää molemmilta monta kertaa ja monissa eri asennoissa. Sain myös kokea kuinka istuin toisen päällä ratsastaen ja samalla toinen työntyi peppuuni.Molempia yht aikaa. Ihana yö!! Seuraavan päivän olin kuin taivaassa.Koskaan en ole juossut maratoonia mutta luulen tietäväni millainen olo on sen jälkeen. Väsynyt mutta todella onnellinen.

6

21400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sitten

Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos, poika!

• Jatkuu

Olen jo yli vuoden ollut pois näiltä sivuilta, koska joidenkin "kirjoittajien" typeryys on todella ärsyttävää. Ko. "ihmis"-tyyppi käy sivuilla vain "tirkistelemässä" ja katsoo oikeudekseen haukkua muiden viestit ja tarinat. Varsinkin, jos joku pariskunta on harrastanut ns. kimppakivaa, jossa nainen voi nauttia kahden miehen kera - "nainen on huora ja mies piilohomo". Niinkään "tyypit" eivät hauku tarinoita joissa kaksi naista tyydyttää miehen - pitänevät sitä hyvinkin eroottisena ja hyväksyttävänä päiväunenaan.
      Myös itse kuulun siihen joukkoon miehiä, jotka nauttivat nähdessään naisen niin täydellisesti kiihottuneena kahden miehen "käsittelyssä", enkä takuuvarmasti ole homo. Ja piruako se "tyypeille" kuuluu kuka mitäkin on. Mielummin olisin vaikka homotranssueläimiinsekaantuja, kuin "tyyppien" kaltainen "tirkistelevä paskiainen", joiden elämäntehtävänä lienee - minkä onanoinniltaan ehtivät - julistaa, että ainoa oikea tapa fantasioida tai harrastaa seksiä on "tyyppien" tapa.
      Lienee aika ottaa jälleen vuoden aikalisä.....

• Vaalea N

Ihana kannanotto. Itse lueskelen eroottisia tarinoita täältä joskus ja oli ensimmäinen kerta kun kirjoitin. Olen aina pitänyt tarinoista. Ensimmäinen kerta kun kirjoitin. Ajattelin että on helpompi kirjoittaa oma kokemus mutta näköjään se tyrmättiin heti.Ilmeisesti onkin parempi kun kirjoittaa täysin fantasia tarinan ja jättää omat kokemukset omaan tietoon vaikka olikin kiva jakaa se muiden lukijoiden kanssa.

• aviomies34
        Vaalea N kirjoitti:

Ihana kannanotto. Itse lueskelen eroottisia tarinoita täältä joskus ja oli ensimmäinen kerta kun kirjoitin. Olen aina pitänyt tarinoista. Ensimmäinen kerta kun kirjoitin. Ajattelin että on helpompi kirjoittaa oma kokemus mutta näköjään se tyrmättiin heti.Ilmeisesti onkin parempi kun kirjoittaa täysin fantasia tarinan ja jättää omat kokemukset omaan tietoon vaikka olikin kiva jakaa se muiden lukijoiden kanssa.

Tarinasti oli kiihottava ja kiinnostava - vaimoni kanssa olemme haaveilleet samanlaisesta touhusta, mutta emme ole vielä saaneet aikaiseksi muuta kuin keskustelua aiheesta - kiitos !

• Kiitoksista
        Vaalea N kirjoitti:

Ei todellakaan kannata masentua "tyyppien" kommenteista, vaan jatkaa kokemusten jakamista - meidän kaikkien iloksi.
        Itse olen eronnut jonkin aikaa sitten - ja tyypit; erolla ei mitään yhteyttä "harrastukseemme" - joten ko. harrastus on jäänyt vähemmälle. Silloin tällöin luen edelleen toisten kokemuksia ja ne ovat todella kiihottavia. Erityisesti englanninkielinen Literotica (Lowing Wives) on täynnä aivan upeita kirjoituksia. Kaltaisiamme nautiskelijoita löytyy siis pilvin pimein. Ja, jos tarkastelee näidenkin sivujen lukijamäärää, kun otsikossa mainitaan vaimon seikkailuista, huomaa että kiinostusta löytyy. Rohkeutta toteutukseen ei niinkään - onhan se "syntistä, sairasta ja kaikkien moraalisääntöjen vastaista".

• Anonyymi

Kerran yhtä Vappua noin kaverin kanssa pantiin sil ei ollut ukkoa mut menimme hänen luokseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3693
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3075
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2271
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1503
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1259
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1136
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      961
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      945
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      932
    Aihe