oon 13 ja isä kuoli viime pitkänäperjantaina juhlikaa vaan te isälliset
V***** ON TEILLÄKIN HAUSKAA
8
1387
Vastaukset
- mikke
Taidat olla katkera, mustasukkainen ja surullinen...ymmärrän hyvin.
Itse kyllä olen isällinen, mutta isäni on väkivaltainen ja pariinkertaan hakannut mut sairaalaan ja lukuisia "lievempiä" väkivallan kohteena olemisia olen saanut henkilökohtaisesti todistaa.
Kuitenkin lähetin aamulla isänpäivä toivotukset tekstarina...
Jos sulla oli hyvä isä, niin ainakin sulla on kauniita muistoja ja saat pyhittää tämän isänpäivän niiden muistelemiseen.- Nimimerkin tulee sisältää v...
miksi: "väkivaltainen ja pariinkertaan hakannut mut sairaalaan ja lukuisia "lievempiä" väkivallan kohteena olemisia.....Kuitenkin lähetin aamulla isänpäivä toivotukset tekstarina"?
- mirham
kaikilla meillä on taivaan isä joka on aina kuulolla kun haluamme hänen puoleensa kääntyä.
hän rakastaa ja välittää! - isätön myös
Kaikilta isä kuolee jossain vaiheessa ja se on vain hyväksyttävä.
Isänpäivää voi viettää myös lapset joilla isä on jo edesmennyt, muistelemalla häntä, voi viedä esim. kukkia tai lyhdyn haudalle.
Silloin, kun isäni eli isänpäivä oli lähinnä päivä muiden joukossa, aamulla vain äkkinäiset isänpäivätoivotukset ja sitten äkkiä kavereiden kanssa baanalle.
Nyt, kun isä on mennyt pois päivä on saanut uuden merkityksen ja koko päivän olen pyhittänyt isälleni ja hänen muistolleen. - nazwa
Jokainen meistä menettää isänsä joskus, sinä hyvin nuorena, ihan niinkuin veljeni.
Vaan ei saa muille sanoa noin, sillä mun mielestäni niille pitää nostaa hattua jotka isäänsä muistaa, niille saa katkerana kirota jotka kyselee mitä kummallista tässä päivässä on. Otan osaa. - ^^Oli Paras Isä^^
Tiiän Miltä sinusta tuntuu.. Olen nyt 12 vuotta, Isäni murhattiin kun oli 9vuotias, Sen jälkeen jokainen isän päivä on tuntunut kamalalta.. On kauhea mennä perjantaina kouluun kun tietää mitä isänpäivä hössötyksiä on tulossa, Mutta voimmehan me silti olla iloisia ja käydä vaikka isovanhemilla ja iloita siellä isänpäivää.. Tai muuta, Ja haudalla kannattaa käydä ja muistaa isää.. Jokaisen isä on omasta mielestä paras isä, Otan osaa ja onneksi isänpäiviä ei ole kuin 1 vuodessa..
- olen poika ja isä
Viestisi tuntui jotenkin agressiviselta. Ihan kuin me, jotka saamme viettää onnellista isänpäivää(minä kahteen suuntaan) olisimme jotenkin syypäitä kärsimyksiisi. Yritän ymmärtää tuskaasi. Yritä sinäkin ymmärtää, että tuolla tavalla vihoittelemalla vaikeutat omaa oloasi yhä enemmän.
Oliko oma isäsi sinulle hyvä? Jos oli, muistele häntä ja ole kiitollinen siitä mitä ehdit saada. Kaikilla ei ole koskaan ollut isää. - LAUKOJA
Olin kuukautta vaille 13 kun menetin äitini. Joten tiedän tilanteesi.
Sinä selviät tuosta. Minä tiedän sen. Kuulostaa helkkarin vesittyneeltä sanoa, että aika parantaa haavat. Mutta sen se tekee. Arpi siitä jää, mutta arpihan on kivuton...
En tarkoita että unohtaisit tai yrittäisit unohtaa isääsi. Sitä ei Sinun kuulukaan tehdä.
Tarkoitan että sen asian kanssa oppii elämään. Sen, että vanhempi on mennyt pois liian aikaisin. Se ei ole oikeudenmukaista, ei ole. Mutta tällaista tapahtuu eikä sille kukaan voi mitään.
Isäsi poismeno on niin tuore tapaus että elät nyt pahinta aikaa sen asian suhteen: tieto on iskenyt tajuntaasi täydellä voimallaan ja sisäinen - osin tiedostamaton - surutyösi on töin tuskin alkanut. Mutta usko vanhaa setää: tuska helpottaa ajan myötä. Ja jos itkettää, anna mennä! Kyyneleet huuhtovat osaltaan surua pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575509- 934377
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752624Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721141Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789