V***** ON TEILLÄKIN HAUSKAA

isätön

oon 13 ja isä kuoli viime pitkänäperjantaina juhlikaa vaan te isälliset

8

1359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikke

      Taidat olla katkera, mustasukkainen ja surullinen...ymmärrän hyvin.

      Itse kyllä olen isällinen, mutta isäni on väkivaltainen ja pariinkertaan hakannut mut sairaalaan ja lukuisia "lievempiä" väkivallan kohteena olemisia olen saanut henkilökohtaisesti todistaa.

      Kuitenkin lähetin aamulla isänpäivä toivotukset tekstarina...

      Jos sulla oli hyvä isä, niin ainakin sulla on kauniita muistoja ja saat pyhittää tämän isänpäivän niiden muistelemiseen.

      • Nimimerkin tulee sisältää v...

        miksi: "väkivaltainen ja pariinkertaan hakannut mut sairaalaan ja lukuisia "lievempiä" väkivallan kohteena olemisia.....Kuitenkin lähetin aamulla isänpäivä toivotukset tekstarina"?


    • mirham

      kaikilla meillä on taivaan isä joka on aina kuulolla kun haluamme hänen puoleensa kääntyä.
      hän rakastaa ja välittää!

    • isätön myös

      Kaikilta isä kuolee jossain vaiheessa ja se on vain hyväksyttävä.

      Isänpäivää voi viettää myös lapset joilla isä on jo edesmennyt, muistelemalla häntä, voi viedä esim. kukkia tai lyhdyn haudalle.

      Silloin, kun isäni eli isänpäivä oli lähinnä päivä muiden joukossa, aamulla vain äkkinäiset isänpäivätoivotukset ja sitten äkkiä kavereiden kanssa baanalle.

      Nyt, kun isä on mennyt pois päivä on saanut uuden merkityksen ja koko päivän olen pyhittänyt isälleni ja hänen muistolleen.

    • nazwa

      Jokainen meistä menettää isänsä joskus, sinä hyvin nuorena, ihan niinkuin veljeni.
      Vaan ei saa muille sanoa noin, sillä mun mielestäni niille pitää nostaa hattua jotka isäänsä muistaa, niille saa katkerana kirota jotka kyselee mitä kummallista tässä päivässä on. Otan osaa.

    • ^^Oli Paras Isä^^

      Tiiän Miltä sinusta tuntuu.. Olen nyt 12 vuotta, Isäni murhattiin kun oli 9vuotias, Sen jälkeen jokainen isän päivä on tuntunut kamalalta.. On kauhea mennä perjantaina kouluun kun tietää mitä isänpäivä hössötyksiä on tulossa, Mutta voimmehan me silti olla iloisia ja käydä vaikka isovanhemilla ja iloita siellä isänpäivää.. Tai muuta, Ja haudalla kannattaa käydä ja muistaa isää.. Jokaisen isä on omasta mielestä paras isä, Otan osaa ja onneksi isänpäiviä ei ole kuin 1 vuodessa..

    • olen poika ja isä

      Viestisi tuntui jotenkin agressiviselta. Ihan kuin me, jotka saamme viettää onnellista isänpäivää(minä kahteen suuntaan) olisimme jotenkin syypäitä kärsimyksiisi. Yritän ymmärtää tuskaasi. Yritä sinäkin ymmärtää, että tuolla tavalla vihoittelemalla vaikeutat omaa oloasi yhä enemmän.
      Oliko oma isäsi sinulle hyvä? Jos oli, muistele häntä ja ole kiitollinen siitä mitä ehdit saada. Kaikilla ei ole koskaan ollut isää.

    • LAUKOJA

      Olin kuukautta vaille 13 kun menetin äitini. Joten tiedän tilanteesi.

      Sinä selviät tuosta. Minä tiedän sen. Kuulostaa helkkarin vesittyneeltä sanoa, että aika parantaa haavat. Mutta sen se tekee. Arpi siitä jää, mutta arpihan on kivuton...

      En tarkoita että unohtaisit tai yrittäisit unohtaa isääsi. Sitä ei Sinun kuulukaan tehdä.

      Tarkoitan että sen asian kanssa oppii elämään. Sen, että vanhempi on mennyt pois liian aikaisin. Se ei ole oikeudenmukaista, ei ole. Mutta tällaista tapahtuu eikä sille kukaan voi mitään.

      Isäsi poismeno on niin tuore tapaus että elät nyt pahinta aikaa sen asian suhteen: tieto on iskenyt tajuntaasi täydellä voimallaan ja sisäinen - osin tiedostamaton - surutyösi on töin tuskin alkanut. Mutta usko vanhaa setää: tuska helpottaa ajan myötä. Ja jos itkettää, anna mennä! Kyyneleet huuhtovat osaltaan surua pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe